Lütuf.

1.7K 175 90
                                    

Yorumların az olduğunu düşünmekteyim. Elinizden geldiğinde satır arası yorumlar yapabilir misiniz? Böylelikle bölümler oldukça düzenli ve hızlı gelecektir 💙

Daha fazlası için ➼petaeunia

- Ah bilemiyorum Taehyung gerçekten çok yoğunum. İmzalamam gereken bir sürü evrak var.

Telefonda görüşme yaptığı adam ile olumsuz ses tonuyla konuşmuştu Su Ni yorgunluğunu anlaması ve teklifinden biraz da olsa cayması için.

- Güzelim, beni kıracak mısın cidden?

Dedi Taehyung kulağına tuttuğu telefon ile Su Ni'yle konuşurken.

- Yapmak isteyeceğim en son şey seni kırmak Taehyung.

Biraz daha normal ses tonunda konuştu Taehyung.

- Pekâlâ o hâlde seni ne zaman almalıyım?

Su Ni solgun sesiyle.

- Ah Taehyung.

Saate baktı ve devam etti.

- Sanırım bir saat yeterli olucaktır.

- Seni seviyorum!

Deyip Su Ni'nin bile cevap vermesine izin vermeden telefonu kapattı. Su Ni'nin ise yüzünde değişik ve atamadığı, bir türlü kendini alıkoyamadığı ufacık bir gülümseme kaldı.

- Hiç bitmeyeceksiniz.

Kendi kendine konuştu bıkkınca evraklarına bakarken. Usulca yerinden kalktı. Anasınıfı öğretmenliği ilk defa bu denli zor gelmişti ona. Zamanında hiç zorlanmazdı evrak doldururken. Ama şimdi, hiçte öyle hissetmiyordu. Biraz tembelleşmiş miydi? Yoksa hayatına başka öncelikler mi sığdırmıştı? Taehyung ve Joonhyung gibi...

Sade ve makyajsız yüzüne hafif dokunuşlar yaptı. Gardrobundaki günlük olarak en güzel kıyafetlerinden seçti ve giydi. Saçlarını at kuyruğu yapıp başının üst tarafında topladı. Çantasını aldı ve artık hazır olduğuna inandı. Odasındaki boy aynasından kendine baktı ve evin kapısına yöneldi. Ayakkabısını giyip evden çıktı.

Arabasıyla onu bekleyen Taehyung'ı gördü. Sağ ayağını sol ayağının üzerine atmış karizmatik bakışlar yağdırıyordu gözlerinin eriştiği kadına.

- Hiç etkilenmedim Taehyung.

Emin şekilde;

- Yalan.

Dedi Taehyung. Kendine doğru yürüyen Su Ni'yi süzdü.

- Çok güzelsin... Her zamanki gibi.

Su Ni gözlerini anlık olarak ondan kaçırdı, bu cümleleri hoşuna giderken. O sırada Taehyung'ın yanına yaklaşıp yanağını öptü Su Ni. Aynı şekilde anlık olarak da Taehyung öptü yanağını.

- Yalan söylemiş olabilirim.

Taehyung gülerek;

- Biliyordum.

Dedi eminliğini kaybetmez biçimde.
Sevgili olduklarından beri her ona dokunuşunda heycanlanmadan edemiyordu Su Ni.

- Söz vermiştin Su Ni-shi. Biliyorum tam müsait anda seni alamadım ama Joon çok ısrar etti. Bir de bugün pek mutlu görünmüyordun. Gülmenin en güzelini sende gördüm. Şimdi ise pek mutlu değil gibisin. Sorun nedir?

Love Maze ✦ Kim TaeHyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin