Ufak hatalar.

2.7K 279 142
                                    

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınız güzel çiçeğim ❀𓇚 

Birde beni takip etmeyi↬petaeunia↫, diğer kurgum Promesa'ya burdan sonra uğramayı unutmazsın değil mi?🌸 Seni orda da görmekten şeref duyarım 💦 Hem belki bölümleri beklerden canınız, sıkılmaz ve o kurgumu okuyup bana artı artı destek  sağlarsınız ❣💋

Fokusladığı gözleri oldukça şaşkınlardı. Su Ni evinin kapısının hemen ardında, TaeHyung'ın sabah karşılaştığı ve oldukça kibar davrandığı adam olan SeHun ile kavga ediyordu.

Bu boş sokakta, ıssızlaşan göğün berraklığında ve havanın buğulu sessizliğinde, SeHun Su Ni'yi hırpalıyor ve küfür dahil incitici kelimeler saydırıyordu.

Taehyung hızla kapıya koştu, tek bir şey bile düşünmeden.

Birden kapının önünde durdu. Neyin nesiydi bu birden. Bir yanı 'git onu kurtar şiddete karşı sessiz kalma!' derken bir yanı ise 'onların arasına girmemelisin' diyordu.

Hareketleri yavaşladı ve gitmeyecekti. Buna son derece kararlıydı.

Ya da değildi.

Hızla ayakkabısını giydi. Son süratle evden çıktı. Büyük ve sert adımlarla koşuyor bir yandan da dişlerini sıkıyordu iç sesini bir nebze durdurabilmek için. Artık varmıştı, hızını yavaşlattı ve eve adımladı.

Su Ni gerçekten de zor durumdaydı. Kenidine yaklaşan adamdan bir yandan kurtulmaya çalışıyor bir yandan da gözlerindeki acıyla yol bulan göz yaşlarına hakim olamıyordu.

- Seni istiyorum Su Ni. Sen... Sadece sen...

- Ama sen, beni bir kere bile düşünmüyorsun. Seni her zaman düşünüyorum.

SuNi sinirle içindeki yangını püskürttü.

- Sen beni sadece alkol alınca düşünüyorsun SeHun! Senin aklına sarhoşken düşüyorum ve ben bundan yoruldum!

Sarhoş ve bir hayli bozuk şekilde cümle kurmaya çalışıyordu SeHun. SuNi'ye birkaç adım attı yeniden. Ona dokunmak istedi arsızca. Taehyung uzun boylu adamın omzundan bir güçle tutup kendine dönderdi ve ağır bir yumruk çaktı yüzüne. Yetmiyormuş gibi adam yerden kalkıp Taehyung'a yumruk salladı. Soğuk bir tavırla tuttuğu yumrukla birlikte SeHun'un kolunu ters çevirdi. Genç adam acıyla inlerken Taehyung gayet ağır bir tavırla;

- Gerçkten, küfür edip bir kadın hırpaladın diye adam mı oldun?

Dedi. SeHun sinir küpü olmuş ve bir yandan da tüm gücünü toplarlamış Taehyung'a doğru hızla koşmuştu. Hiç hafif olmayan bir yumruk geçirmişti Taehyung'a. Büyük ihtimalle genç adamın boşluğuna gelmiş olmalıydı ki bu hamleyi normal şartlarda kaçırmazdı. Aynı hızla dönüt yapan Taehyung onun canını bu sefer çok acıtmıştı.

- Bu acizlik! Adamlık değil!

Dedi Taehyung dişleri arasından.

- Tamam artık! Yeter!

Taehyung'un kulakları Su Ni'nin sesi ile doluduğu an durdu, atmak için gerdirdiği yumruğu havada kaldı. SeHun'un dudağı ve kaşı patlamıştı. Ayaklarıyla yerde oturur vaziyette sürtünerek Taehyung'tan uzaklaştı.

- SeHun lütfen git!

Göz yaşlarına hakim olmamakla birlikte titreyen sesiyle söylemişti bunları SeHun'a Su ni. Taehyung şaşırdı biraz. Çünkü kendinin gitmesini ve konuşmak istemediğini söyleyebilirdi.

Love Maze ✦ Kim TaeHyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin