Satır arası yorumlar çok önemli güzel insanlar ❥ Yaptığınız yorumun fazlalığı bölümlerin hızlı gelmesinde elbette etkili. Genel olarak ilginize göre bölümleri attığımı söylemek isterim ^^ sizlerde böylelikle yorum yapıp aşşağıda sol alttaki yıldızı turuncu yapmayı unutmazsınız 🙏 en azından emeğim adına beni mutlu edersiniz.Daha fazlası için takip edip Bahar Bahçeme katılabilir, tüm kurgularımla ilgili bölümlerden, duyurularımdan haberdar olabilirsin ❣
petaeunia- Beyefendi lütfen eşyaları size verdiğim adrese getirin.
Kendisine yanlış yerden bahseden adamla nerdeyse 10 dakikadır tartışıyordu Su Ni. Annesinin Japonya'dan gelen eşyaları tam bir bela olmuştu başına.
- Hayır, marketin yanındaki ev. Kapı numarası 39.
Artık bıkan kadın ofladı.
- Pekâlâ ben alacağım.
Telefonu bıkkınlıkla kapadı. Eliyle anlını ovdu birkaç saniye. İçten içe gününü bu nakliyat işleriyle geçirmek istemiyordu. Oturduğu yatağında kollarını iyice açtı ve esnedi. Gözlerini ovaladı. Yeni uyanması onda ayrı bir dalgınlık ortaya çıkarırken, artık oturduğu yatağından kalkmaya karar vermişti sonunda.
Yüzünü iyice yıkadı. Annesi için hazırladığı odaya yürüdü. Annesini orada göremeyince mutfağa ilerledi. Ona kahvaltı hazırlayan annesine sevgiyle bakıp, beline doladı kollarını.- Günaydın anne.
Hafif tebessüm etti.
- Günaydın minik kızım.
Yaramaz bir çocuk edasıyla kaşlarını çattı genç kadın.
- Miniğe benzer bir hâlim kalmadı anne.
Belinden ellerini çekip, tezgaha yaslanıp, annesinin hareketlerini gözleriyle takip etti SuNi.
- Kiminle konuşuyordun?
Sung merakıyla kızına dönüp konuştuğunda SuNi sıkıntılı nefeslerine, bir de uğraşsız ve soluk sesini ekleyerek cevap verdi.
- Senin eşyalarını getirecek olan nakliyatçı ile konuşuyordum. Ayrıntılı tarif etmeme rağmen henüz evi bulamadı. Biraz fazla konuşturdu beni.
Anldığını belirtir biçimde kafasını salladı annesi. Net duyduğu korna sesiyle aracın geldiğini anladı SuNi.
- Ah sonunda.
Dedi ve hızla kapıya koştu. Kapının önünde duran terliklerini giyip evinden çıktı.
- 39 numaralı ev burası olmalı.
Su Ni olumluca salladı başını.
Kısa sürede kutular indirilmişti. Az olarak umut ettiği fakat şimdi de gözüne bol gelen kutularla bakışıyordu genç kadın. Sağ elini beline, sol elini de anlına dayamış, homurdanmıştı bir süre. Fazlasıyla zor gelmişti bu kutuları evine taşımak.
Derince nefes aldı ve etrafına bakındı. Anlık olarak karşı dairedeki Taehyung'un evine de bakmış oldu bu yolla. Taehyung bedenini, pijamaları bunun yanında dağınık saçları ile dışarı atmış gibi görünüyordu. Gözleri Su Ni'ye ilişince küçük bir oğlan çocuğu edasıyla elini salladı. SuNi onun bu şapşal hâlini görünce yüzündeki tebessüme engel olamadı. Hızla sevgilisine doğru adımladı Taehyung. Onun bedenini kolları ile sarmış ardından ondan uzaklaşmıştı. SuNi gülerek konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze ✦ Kim TaeHyung
FanfictionYıllarca peşinde koştuğu adam tarafından aldatılmıştı SuNi, kalbindeki çukurlar göçük hâline gelmiş, aşkın varlığına inancı kalmamıştı, henüz üzerinde durabileceği bir çift ayağının olduğunu dahi bilmiyordu. Ta ki; Hayatına tesadüflerle giren adam v...