Satır arası yorumlar ne kadar bol olursa o kadar hızlı yeni bölümler yazıp atabilirim❤
Oylarınız benim için çok önemli güzel okurlarım.
90 oyda görüşür müyüz? Evet evet 90 oy aldığında bölüm gelecek 🌻Evden koşar adımlarla çıktı. Neyse ki yetişmişti onlara.
- Bu gün için teşekkürler. Her şey çok eğlenceliydi.
Taehyung yanındaki Joon ile sorulu gözlerle baktı.
- Rica ederiz Su Ni.
Taehyung küçük oğluna bakarak söyledi.
- Birde.
Duraksadı genç kadın.
- Telefon numaranı verir misin?
Tekrar duraksadı.
- Artık arkadaşız. Demek istediğim, birbirimizle haberleşmemiz gerekirse ihtiyacımız olabilir.
- Ah anlıyorum tabikide.
Taehyung hızla telefonunu çıkardı. Su Ni de aynı hevesle numarasını söyledi ve Taehyung'ın numarasını aldı.- Teşekkürler.
Dedi genç kadın ses tonundaki canlılıkla. Ardından ekledi el sallayarak. Ne de tatlı gözüküyordu ama.- Görüşürüz.
Taehyung'ta aynı şekilde el salladı yadırgarcasına.
- Görüşürüz.
Taehyung artık Joonla başbaşa kalmıştı, aynı zamanda onun imalı bakışlarına.
- Hey! Bana neden öyle bakıyorsun?
Joon gülerek cevapladı.- Öğretmenim çok güzel bir insan.
Taehyung imalı bakarak.
- Olabilir.
- Sende güzel bir insansın.
- Evet.
- Onun kocası yok.
Taehyung kaşlarını çatıp koltukta imasını kaybetmeyen oğluna bakmaya devam etti.
- Seninde kocan(!) Yani karın yok.
Biraz çıkıştı Taehyung.
- Küçük aslan! Sanırım siz yanlış anladınız.
Babasının konuşmasını engelleyip.
- Hayır baba, seni hiç bir kadınla arkadaşken görmedim. Hiç bir kadına öyle bakmadın. Ben gördüm. Öğretmenim gelirken ona baktın.Köşeye sıkışmış halde konuşmaya çalıştı genç adam.
- Sen çok yoruldun oğlum.
Joon tekrardan iç çekip;
- O da sana baktı onu da gördüm. Senin onu görmen için yavaş yavaş yürüdü.
Dedi, Taehyung duyduğu şeyler oğluna öylece baktı.
- Ne?
Joon, karşısındaki babasının kaşları havanırken devam etti.
- Senden hoşlanıyor olabilir.
Taehyung bıkkınca nefes verdi.
- Tamam artık Joon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze ✦ Kim TaeHyung
Hayran KurguYıllarca peşinde koştuğu adam tarafından aldatılmıştı SuNi, kalbindeki çukurlar göçük hâline gelmiş, aşkın varlığına inancı kalmamıştı, henüz üzerinde durabileceği bir çift ayağının olduğunu dahi bilmiyordu. Ta ki; Hayatına tesadüflerle giren adam v...