Umarım keyifle okursunuz❤Satır arası yorumlar gerçekten çok önemli. Bölümlerin hızlı gelmesini sağlayan tek şey olabilir 🙏
Medyadaki şarkıyla yazılan bir bölümdür ^^Kelimeler boğazında düğümleniyordu. Önünde ona tepkisini merak ederce bakan bir adam vardı. O ise ne yapmalıydı en ufak bir fikri yoktu. Yapabildiği tek şey seslice yutkunmak oldu.
-
Bu konuyu daha sonra konuşmalıyız Taehyung. İyi günler.
Taehyung'ın düşündüklerini, hissettiklerini umursamaz tavırla çıktı evden. Evine doğru koşar adımlarla ilerledi. Kafasında dönen sesleri her ne kadar duymamaya çalışsada, aciz bir varlık olan insan ister istemez dürtülerine hâkim olamazdı. Onu diğer varlıklardan başkalaştıran özelliği karşılaştırmalar yapma, ayırma, doğruyu yanlışı seçme, kavrama yetisi olsa bile dürtüler bunu engeller ve yeri gelir her birini elinden alabilen bir silaha dönüşebilirdi. Zihnine kalın siyah bir perde çekti. Duyan kulaklarını sağır etti. Evine girer girmez direkt duşa girdi. Her zaman böyle yapardı. Kendince yaptığı hatalardan arınmış hissederdi. Adı üstünde bu bir histi, gerçekleri yansıtan bir ayna değil. Sağırlaşan kulakları eski hâline dönmüştü ki kafasının içindeki sesler bir olup yankılanıyordu. Onun güzel sevgi barındıran kelimeleriyle yankılanıyordu. Buna kayıtsız kalması üzücüydü Taehyung için. Cevapsız bırakması Taehyung'ı reddedilme düşüncesine daha da yaklaştırıyordu.
Saçlarını kuruturken biraz daha rahatlamıştı Su Ni. Biraz da olsa kendine gelebilmişti. O kötü bir adam değildi. Hatta ve hatta ona karşı duyguları bambaşka bir hâl alıyordu. Sadece eli ayağına dolaşmış kaçmaktan başa bir yol bulamamıştı Su Ni. Onu an olsun çıkaramıyordu aklından. Yüzüne bakarkenki düşüşe geçen gözleri Su Ni'yi acımasız bir insan gibi hissetmesini sağlamıştı.
Taehyung ise evinde saatlerdir öylece oturuyor ve genç kadının düşüncelerini merak ediyorudu. Joon koltukta oturan ve sadece gözlerini zemine okdaklayan babasının yanına oturdu.- Baba.
Taehyung zemine sabitlediği gözlerini oğluyla buluşturdu.
- Sanırım öğretmenim seni cevaplamadı.
Usulca kafasını salladı.- O çok iyi biridir. Sana kötülük yapmaz.
Oğlunun dediği cümleye ufacıkta olsa tebessümünü gösterdi.
- Biliyorum aslanım.
O sırada sabahtan beri beklediği mesaj gelmişti. Telefonunda yazan kişiye usulca baktı.
SuNi.
"Sahildeyim, seni bekliyorum."
Gördüğü mesaj sayesinde gözleri fal taşı misali açıldı. Direkt Joon'a bakıp konuştu. Fakat Joon o konuşmadan konuştu.
- Anlaşılan babaanne yolu gözüktü bana.
Muzipçe gülümseyen Taehyung öptü oğlunu.
Annesini aradı, işlerinin çıktığını ve geç saatlerde evde olacağını söyledi. Üzerindeki eşofmanın yerini hemen kot pantolon tuttu. Üzerine de sıradan bir tişort giydi. Dağınık ve dalgalı saçlarını biraz daha sarstı. O sırada annesi gelmişti. Annesiyle kısa bir sohbetten sonra koşar adımlarla evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Maze ✦ Kim TaeHyung
FanfictionYıllarca peşinde koştuğu adam tarafından aldatılmıştı SuNi, kalbindeki çukurlar göçük hâline gelmiş, aşkın varlığına inancı kalmamıştı, henüz üzerinde durabileceği bir çift ayağının olduğunu dahi bilmiyordu. Ta ki; Hayatına tesadüflerle giren adam v...