Kim TaeHyung'tan Cha Su Ni'ye.

1.1K 129 184
                                    

Oy ve yorumlarınızı esirgemeden okursanız, sizlere hızlıca yeni bölüm ulaştırabilirim ^^

Daha fazlası için
petaeunia  takip et 💕

Keyifli okumalar dilerim güzel çiçeğim ;)

Yorum sayısı 90 olursa yeni bölüm yayınlanacaktırrr ^~^

Su Ni'nin annesi Ulsan'dan döneli nerdeyse 1 ay olmuştu.

Sanki zaman kabın içersine konulan bir sıvıydı. Onu sıkıştırmak mümkün değildi. Fakat insanoğlunun tabiatında olan bu zamanı kurcalama merakı durmaksızın devam ediyordu ve devam edecekti. Zaman insandan ve arzulardan soyutlanmıştı.

Son birkaç gündür Su Ni, Taehyung ile normal konuşmalarından daha az konuşuyorlar ve görüşüyorlardı. İlişkilerindeki sarsılma Su Ni'nin dikkatini çekmişti.

Anasınıfına geri dönememişti. Eski düzenine dönmek istemiyor, eksik kalan hayatının girdabında sarsılmayı yeğliyordu. Joon'la sık sık konuşsada ondan duydukları da pek iç açıcı değildi.

Bir şeyler vardı, SuNi'nin aklını kurcalayan, içine sıkıntının amansız kasvetini saçan bir şeyler.

JoonHyung ile bugün SuNi ilgilenecekti. Bu nedenle okuldan sonra kendi evine getirmişti. Hâlâ işte olan Taehyung'u arayıp haber vermek ve konuşmak istemişti. Ona çağrı gönderdiğinde telefonuna ulaşılmadığını zırvalayan kadın sesi ile karşılaştığında SuNi derin nefesler aldı. Göğsünde taht kurmuş olan ağırlık daha da baskılanmaya başladı. Joon'a durumu belli etmek istemiyordu. Salonda televizyon izleyen çocuğa rahatsızlık vermeden mutfağa geçmişti. Kapının açılma sesini duymasıyla annesinin geldiğini anladı ve tepkisiz kaldı. Taehyung'un birkaç iş arkadaşının numarasını katıldıkları toplu yemekte telefonuna kaydettiğini hatırlamıştı, o sırada daha da vakit kaybetmeden o numaralara çağrı attı. Her birine Taehyung'u sorup durdu. Fakat gün boyunca hiç Taehyung'u görmediklerini hatta ofisten tamamen ayrıldığını öğrenince bir şeylerin ters gittiğinin farkına vardı.

SuNi onun ofisten ayrıldığını duyduğu andan beri şaşkınlık içersindeydi. Hiç anlamamıştı ofisten ayrıldığını. Taehyung ona artık kişisel durumlarını bile anlatmıyordu bir süredir. SuNi, Taehyung'un çok başarılı bir oyuncu olabileceğini düşünürken, oldukça da gururu kırılmıştı. SuNi sinirine yenik düşmemeliydi. Sinirle gelen tüm olumsuz düşünceleri yıkmaktan ziyade, o düşünceleri aklının bir köşesine dikiyordu. Sanki şuan aklı bedeninden soyutlanmış gibiydi. Her şeyin birer rüyadan ve hayal dünyasından ibaret olmasını dilemişti SuNi. Gözlerini kapadı ve açtığında başka bir güne ait olmayı istedi. Fakat gözlerini yeniden açtığında hâlâ mutfakta olduğunu görmesiyle tüm çocuksu düşüncelerin yerini hızlıca  hayatın gerçekçiliği aldı.

Annesi Sung salonda JoonHyung ile konuşurken, Taehyung'un annesi HyunJi aklına gelmişti nedensizce. Belki de onlarla birliktedir diye düşünmeden edemiyordu hâlâ. Elinden gelenler sınırlıydı, ve bu yüzden çokça sinirliydi SuNi. Taehyung'un annesi HyunJi'nin sonunda numarasını çevirmişti kararsızlıkla. Fakat onun telefonuna da ulaşamayınca nasıl bir hâl alıyordu içersinde bulunduğu durum algılayamadı. Karışık saçlarıyla oynadı saniyelerce, ve mutfağın ortasında yere oturdu çaresizce.

Love Maze ✦ Kim TaeHyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin