Tesadüf.

2.5K 261 121
                                    

Oy ve Yorum atmayı unutmayın çiçeklerim.

Daha fazlası için takip edip diğer kurgularıma da destek verirseniz çok mutlu olur bu Petunya💗

 petaeunia 

50 yoruma yeni bölüm gelir bu yüzden bolca yorum yapın🌸

Odak noktasını değiştiren genç adam, neye uğradığını şaşırmış olmalıydı ki saniyelerce başını ovdu. Bu arada Su Ni yaklaşıyordu. Kulaklıklarında inleyen şarkısı ve düş dünyası ile boğduğu beyni koşu dışına odaklanamıyordu genç kadının.

Bir anda beyni kulaklarındaki şarkı dışında başka bir alana yönelmişti. O sırada temposunu kaybedip adımlarını yavaşlattı. Taehyung, üzerine giydiği haki yeşilinin tok tonu ve siyah kumaş pantolonu ile bir babadan ziyade tam bir genci anımsatıyordu. Zaten genç kadın geçen günlerdeki konuşmalarından ayrıca etkilenmiş ve hoşuna gitmişti. Sebebini bilmeden ona bir veliden ziyade daha yakın hissediyordu. Onun kendisini farketmesini istedi Taehyung. Çok geçmeden yakışıklı adam, yaklaşan Su Ni'ye yeniden baktı. Bu bakış alıcı ve çekiciydi. Onun bakışlarını arzuluyordu adeta. Gözgöze gelmeleri hiçte uzun sürmemişti.

Konuşmalı mıydı? Bu bir soru olmamalıydı.

Taehyung yamuk bir tebessüm gösterdi. Gözleri şenlendirircesine, kalbi ısıtırcasına. Karizmatik bir tebessümdü. SuNi buna karşılığını hızlıca verdi. Bankta oturan adama daha da yaklaşmış ve konuşma mesafesini tamamlamıştı.

- Merhaba!

Dedi nefes nefeseyken Su ni.

- Merhaba, yorulmuş olmalısınız.

Taehyung'ın bu tezine olumluca cevap verdi.

- Ah evet biraz yoruldum.

- Oturunsanıza.

- Ah teşekkürler.

Deyip oturdu.

- Joonla geldiniz sanırım.

- Evet orda arkadaşlarıyla oynuyor.

Bunları parmağıyla oğlunun bulunduğu yeri hafifçe işaret ederek söylemişti. Su Ni düşünürce duraksadı.

O çok söylemek istediği cümleleri, söylemeye hazırlandı.

- O gün size bir şey diyemedim ama aklıma gelmişken söylemek isterim. O gün bana dedikleriniz...

Göz temasından kaçınmaz bir hâlde.

- Sanırım benim için bir milat oldu. Beni anlamanız, duygularımı bir düzmece yazı gibi okumanız gerçekten çok etkileyiciydi. Nerden bilebilirdim ki bir velimin beni gerçekten başka bir şekilde anlayacağını.

Genç adam güldü, hoşuna gittiği her halinden belliydi.

- Sanırım artık bir veli öğretmen ilişkisi kalmadı aramızda. Bunca şeye rağmen.

Su Ni keserek.

- Kesinlikle bu hitap durumu komikleşmeden bırakmalıyız.

Dedi ve tebessümünü yitirmedi. Bir yandan da adamın tepkisini merak ediyordu.

Love Maze ✦ Kim TaeHyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin