Açılır Umut Kapısı Gün Gelince.

999 114 242
                                    

Satır arası yorumlar yapmayı, oy vermeyi unutmayın♥️!  200 yorum olduğunda yeni bölümü sizlerle paylaşacağım :)

petaeunia
Daha fazlası için takip etmeyi unutmayın♥️


Üç yıl sonra/ Daegu

- Anne bu bağcıklı işleri hiç beceremiyorum.

Sitem ve başarısızlığa uğramış sesiyle devam etti.

- Bu fare bir türlü girmiyor deliğe.

Kapının eşiğinde yere oturup kalmıştı. Genç kadın kıkırtıyla yanına gelmiş ve ona muzip tavırla bakmıştı.

- Ah ben yaparım JoonHyung.

Eğilip çocuğun ayakkabısının bağcıklarını bağladı.

- Teşekkür ederim annecim.

SuNi doğrulmuş, salona doğru telefonu ve çantasını almak için ilerlemişti. Telefonunu çantasına atmış ve aldığı çantayı da omzuna asmıştı.

- Geldim, hadi gidelim.

Joon'un elini sıkıca tuttu ve evin kapısını kilitledi. Su Ni geri dönmek zorunda kaldığı işinden birkaç saat erken çıkmıştı. Akşam üstüydü ve havanın kararmasına saatler vardı.

- Neden bu kadar çok istedin lunaparka gitmeyi anlayamıyorum Joon.

Yürürken ona bakmayı aksatmıyordu SuNi.

- Biliyorsun anne, yarın benim doğum günüm.

Su Ni kafasını yavaşca salladı onu onaylar biçimde.

- Babam yok bu üçüncü babamsız doğum günüm. Yarın tatil günümüz, gün boyunca eğlenmeye çalışırız. Hem ben pasta da istemiyorum.

Onun yanaklarını avcunun içine aldı. Sıcak elleri ona huzur vermiş ve güvende hissettirmişti. Joon, SuNi'den pasta istemese bile onun için pastasız doğum günü mümkün değildi.

- Anlıyorum seni oğlum. Eğlenmeyi en az senin kadar bende çok isterim. Son zamanlarda yorgunluktan çok dalgınım. Kocaman bir oğlan olduğunu unuttuysam özür dilerim Kim JoonHyung.

Melodik sesle demişti son cümlesini SuNi.

- Biliyorum anne. Yarın itibariyle 9 yaşımı dolduruyorum. Çok tuhaf duygularım var.

SuNi gülüp onun kafasını okşamıştı.

- Pekâlâ artık otobüsümüz gelmeden durağa gitmemiz gerek.

Dedi ve birlikte durağa ilerlediler. Bir süre sonra gelen otobüse binip yolda geçen  dakikalar sonucunda eğlence mekanına varmışlardı.


- Anne bunu hatırladın mı?!

İnce ve heycanlı sesiyle konuşan Joon'un işaret ettiği yere baktı. Kendi kendine mırıldandı SuNi. Kendi sesini bile çok boğuk duydu.

Love Maze ✦ Kim TaeHyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin