Skoldagen var slut och Omar möte mig vid mitt skåp och vi började gå ner mot stan. Omar hade babblat på om något om att vi skulle bowla så jag hade bara nickat till svar.
-"Omar jag har aldrig bowlat förut." Skrattade jag nervöst fram och han kollade mot mig innan han öppnade munnen för att säga något.
-"Ofta, men jag lär dig." Han blinkade mot min och jag släppte ut ett skratt.
Vi tog två klot och gick sedan till banan Omar hade hyrt. Jag tittade på hur Omar gjorde och efter hans runda försökte jag göra lika men det slutade med att jag låg med klotet mitt ute på banan. Bra där Daniella, skämma ut sig första gången.
-"Oj hur gick det" Omar var bredvid mig och hjälpte mig upp på fötter igen.
-"Det här var inget för mig." Skrattade jag fram och Omar hoppade med i skrattet.
-"Äh kom vi går och äter istället." Jag nickade och ja ifrån mig klotet innan vi gick ut ut bowlinghallen.
Vi bestämde oss för att gå till en pizzeria i närheten och efter några minuter satt vi och väntade på maten. Jag hade beställt en Hawaii och Omar någon konstig som jag inte minns namnet på.
Vi satt tysta ett bra tag tills maten kom och vi började äta. Jag tittare snabbt upp på Omar innan jag öppnade väskan och tog ut tabletterna en efter en. Jag tog vattnet och svalde snabbt.
-"Ella, jag lovar att alltid finnas vid din sida." Han strök min hans och jag log ett leende mot honom.
-"Tack" Svarade jag enkelt och vi började äta igen.
Tystnade spred sig igen men nu var det en behaglig tystnad och det ända vi gjorde var att byta några blickar med varandra. Han var så fin, hans ögon och leendet gjorde så hela jag smälte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you don't know me- Omar Rudberg
Hayran KurguDaniella är en helt vanlig 14 snart 15 åring som helst innerst inne. Hon går i skolan och är med kompisar. Fast det finns en sak som hon måste kämpa mot och det är värre än allt annat.