5

2.3K 138 230
                                    

AAAAAA!!! Powracam do pisania tego dzieła i mega wielkie dzięki za tyle wyświetleń i tyle gwiazdek jesteście mega kochani i jak zobaczyłam że jest tego tak dużo to aż się popłakałam 😭😚

(t/I) pov.
-"agencja Fat gum'a...." - rozmyślałam leżąc na plecach w łóżku. Było około 21:00 a ja do jutra miałam czas na wybór...
- ok, i tak nie mam nic do stracenia - powiedziałam do siebie i ogarnęłam bałagan na moim łóżku.

Time skip~

Szłam w stronę szkoły gdy nagle usłyszałam za mną odgłosy skradania się...
-hej Miko- powiedziałam i usłyszałam cichy pisk i westchnięcie.
-eh, czy to ja nie umiem się skradać, czy to ty masz wyostrzony zmysł - powiedziała zrezygnowana doganialąc mnie, tak żebyśmy szły obok siebie.
-albo i to i to- dokończyłam zdanie koleżanki a ta tylko prychnęła i postanowiła zmienić temat.
-a tak w ogóle to wybrałaś już jakąś agencje? - spytała się a mi przypomniała się akcja z wczoraj gdy Kirishima prosił żebym poszła na praktyki do Fat gum'a.
-w sumie to tak- odpowiedziałam kiedy zaczęłyśmy już zmieniać buty ( tak tak, przegadałyście sobie ten kawałek drogi).

Time skip~

-no to idę - powiedziałam cicho do siebie i ruszyłam w stronę budynku. Weszłam do windy która miała zabrać mnie na samą górę. Mam klaustrofobie więc zawsze jak wchodzę do windy to bardzo się boję i stresuję a teraz ten stres był jeszcze większy. Po chwili winda otworzyła się na ostatnim piętrze a ja szybko wyszłam, nie miałam zamiaru zostać w tej pułapce bez wyjścia ani chwili dłużej. Zapukałam do drzwi gabinetu i usłyszałam ciche "proszę", kiedy weszłam doznałam małego szoku.

-"eeeeeeee.... nani? To jest Fat gum???" - pomyślałam patrząc na dużą kulkę, stojącą przede mną
-a więc ty jesteś (t/I) (t/N), miło mi cie poznać - powiedział uśmiechniety mężczyzna i podał mi dłoń
- m-mi r-rów-wnież - wyszeptałam podając mu rękę. Kurde ten jego uśmiech z kimś mi się kojarzy... (chodzi o totoro z takiego filmu "mój sąsiad totoro", tak jego uśmiech mi się z nim kojaży XD)

 (chodzi o totoro z takiego filmu "mój sąsiad totoro", tak jego uśmiech mi się z nim kojaży XD)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Time skip~

Wiadomości:

Kirishima: hej jak skończysz patrol to przyjdź pod kawiarnię koło agencji

Ty: spoko 👍

Skończyłam patrol, pożegnałam się z fat gum'em i udałam się w wyznaczone miejsce. Kiedy szłam w stronę kawiarni zauważyłam Kirishime i jakiegoś chłopaka, z którym gadał
-o! To ona, Hej (t/N)! - krzyknął i pomachał mi kiri a ciemnowłosy chłopak spojrzał na mnie.

(O maj gad, czekaliście na to mega długo ale w końcu jest)
Tamaki pov.

Spojrzałem na dziewczynę do której machał Kirishima. (T/N) miała piękne (k/W), (d/W) włosy związane w wysoką kitkę, duże (k/O) oczy i radosny uśmiech, a jej kostium był w przeciwieństwie do niej, dość przeciętny.

Tamaki Amajiki x Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz