Beş💫

102 20 18
                                    

Eve gelmiş duş almıştım. Şu an evin içinde sadrazam gibi dolaşıyordum.Ah pek memnunum bu hallerimden ohh.Yatağıma boylu boyunca uzandım.Sonra aklıma bugün yaşadığımız şeyler ve yeni tanıştığım insanlar geldi.Tam o sırada Berrak'a mesaj atacaktım ki.Aselin mesaj atmış olduğunu gördüm.Ahh kankam ahhh.

Asel:Selam beybiiizzz.Naber kankitellam.

(Yüzümü büyük bir gülümseme kapladı.)

Gizem:İyiyim balkız sen günün nasıl geçti.
(Anında çevrimiçi olmuştu)

Asel:Valla güzeldi iyi hoştu ammmaaaa..

Gizem:Noldu ya kötü bişey mi oldu Asellimm bak bırakırım universiteyi gelirim yanına haa!!!

Asel:HEMDE ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLDU!DEHŞEEET!

Gizem:Kanka mal mısın taksit taksit söyleme Allahım kalp krizi geçiriyorum söyleee bilet alıyorum ben valizimi hazırlıyorum bay bay.

Deyip kapattim telefonu hemen ardından dolaptan valizimi çıkarttım aynadaki halime baktım üstümde hala bornoz vardı.O yüzden tam kıyafetlerime elimi uzatmıştım ki telefonum çalmaya başladı.Asel aradığı için hemen açtım ve hararetle konuşmaya başladım."Kanka ben valizimi hazırlıyorum gelirim ben Izmir'e sen merak etme"
"Ya kızım mal mısın ben kötü bişey oldu derken hiç yakışıklı erkek göremedim ondan dedim çok kötü bişey oldu." Sadece yerimde donakaldım ve konuşmaya başladım"Aseeeeeel"diye bir çığlık koparttım bu kız salak olmalı ve konuşmaya devam ettim.
"Bak ben kafamda nasıl senaryolar kurdum yaa ama bu Izmir'e geleceğimi değiştirmiyor."
"AAA neden geliyon ki yoksa beni mi özledin kankiletam."

"Hayır seni öldürmek için İzmir'e gelicem"

"Yaaa Gizem çok kötüsünn!!"

"Asıl sen kötüsün manyak hadi kapatıyorum bay bay bebek."
"Bayyysss"deyip konuşmamızı bitirdik.içimden ah Aselim ahh dedim.Ve üstümü giyindim.Açıımmmmm pizza mı sipariş etsem dedim ama tek yemem ben hayatım boyunca pizzaları tek başıma yemedim. Ya Aselle ya da Özlemle yemiştim. Sahi Özlem nereyi kazandı şu an beler yapıyor hiç bir fikrim yok çünkü artık o benim için bir HIÇ.Ayy daha fazla onun hakkında konuşmayayım ağlıcamm ühüü ıyykk ben o beyinsiz yüzünden ağlamam.

Aklıma Berrak ve Su gelince gülümsedim. Hemen Berrak'ı aradım harbi biz ne ara kanki olduk bu kızla bugün hep birbirimize kanka dedik gerçekten iyi insanlardı aklıma gelen fikirle aramayı sonlandırdım ve pizzacıyı arayıp 3 büyük boy pizza sipariş ettim.Yarım saat sonra pizzlar geldiğinde pis pis sırıttım YAŞASIN BEN VE BEYNIM yehuu.Pijamalarımla beraber elimde pizzalarla Berrakın evinin yolunu tuttum 5 dakikanın ardından kapının önündeydim zili çaldım ve ardından Berrakın güzel sesi yalan yok gerçekten sesi çok hoş "Kim o?" Hemen konuştum "Pizzacı Gizem." "Gizemm"diyip kapıyı açtı ve üstüme atladı."Yavaş dur!şu pizzaları soğutmadan yiyelim hadii"dedim ve içeri geçtik herşeyi gri ve pembeydi benim mobilya takımıma çok benziyodu ama benim mobilyalarım ful siyah beyaz ve laciverttir.konuşmaya başladım"Kanka Su 'yu da çağıralım" "Yani çağıralım da o okula yakın oturuyor bize biraz uzak gelemeyebilir." Al iste yaa

"Olsun biz yine de bi arayalım belki gelebilir."ve Su'yu aradık

"Alo kanka naber nasılsın"dedim

"İyiyim her zaman ki halim uzaniyodum."dedi o sırada Berrak konuştu."kanka bana gel Gizem burda pizzaları kapmış gelmiş hadi."Su konuşmaya başladı

"Siz gelin kanka ben simdi hiç gelemem üstümü giyecem de arabayla gelecemde."bu sefer ben atıldım.
"Lan senin araban var bi kıçını kaldırda gel ayrıca pijamayla gel bizimde üstümüzde pijama var hadi yallah kalk gel"Su tamam deyip kapattı.10 dakika sonra o da pijamalarıyla burdaydı.Saat 8 buçuk olmuştu.
"Kankitellalarım şu halimize bakın" deyip piamalarımızı gösterdi.
Benimki griydi ve üzerinde beyaz bulutlar vardı.

Berrak'ın ki turuncu ve zürafalıydı

Su'yun ki bembeyaz ve üzerinde pandalar vardı.

Birbirimize bakınmamız bittikten sonra kahkaha atmaya başladık ve Berrak konuştu "Gece yeni başlıyor."

*****
Ve soon 5. Bolumde bittii 6. Bölümü şu an biraz kafamda kurdum ben bile yazmaya heyecanlıyım.

YORGUN SAVAŞÇIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin