Otuz Bir💫

48 7 176
                                    

Medya: Gizem Deniz.

İyi okumalar ✨

🔗

Geçmiş/ Yazardan.

Genç kadın ilk defa bir şeyi başaramayacağını hissetmişti o gece. İlk defa bu kadar endişe etmişti. Onlarla birlikte yaptığı ilk plandı yer altında.

Aymira önüne gelen saçlarını derin bir nefes alarak ittirmişti. Hazırladığı kokteyli kadına uzatarak "afiyet olsun." demişti. Kadın hafifçe başını sallayarak kokteyli önüne çekti. Yanına bir adam gelip oturmuştu. Aymira sıkıntıdan delirmek üzereydi. Tüm gece barmenlik yapmış olması üzerine hafif bir yorgunluk bırakmıştı.

Kadının yanına oturan adam siparişini verirken Aymira hazırlamaya koyuldu. Hazırladığı votka kokteylini adamın önüne koymuştu. Adam kafasını sallarken plan gereği gülümsemişti.

Hafifçe tezgaha yaslanmış bedeni barın kapısına dönüktü. Buraya barmenlik için girmesi zor olmuştu. Kanada'nın en lüks barlarından biriydi. Kulaklığından gelen Yaprak'ın sesi ile yerinde sıçramıştı.

"Az daha dayan Aymira. Ben içeri girdiği an sana haber vereceğim. Ayrıca diğerleri de dinliyor." Yaprak'ın ardından Serçe'nin sesi duyulmuştu kulaklıktan.

"Planın yürüyeceğinden emin miyiz?" Bir süre kimse bir şey demedi. Aymira kulaklığına hafifçe basılı tutarak hızla ve sessizce konuştu.

"Yürümek zorunda." Onun ardından kimse bir şey dememişti. Aymira bakışlarını içerde gezdirirken Serçe ile göz göze gelmişti. Soluna dönerek telefonu ile ilgileniyormuş gibi yapan Ayçiçeği'ne sonrasında da tuvaletlerden çıkan Yaprak'a dönmüştü. Her ne kadar zor da olsa güvenlik olarak adamların yanında bir de Kiraz vardı. Ancak içeriden görünmüyordu. Bakışları bu seferde üst katta ki Kalpsiz de gezindi. Kalpsiz huzursuzca yerinde kıpırdanıyordu. Bir şeylerden rahatsız olmuş gibiydi. Asuela yavaş adımları ile Aymira'ya yaklaşmıştı. Üzerine giydiği dar bembeyaz deri elbisesi bedenine tam oturmuştu. Yüzüne tam bir zengin ifadesi takınmıştı.

"Pardon. Bir mimosa lütfen." Asuela küçük bar sandalyelerinden birine oturarak telefonunu eline almıştı. Oyunculukları, dünyada görülmemiş bir yetenekti. Aymira hiç bir şey demeden kokteyli hazırlarken kulaklığından aynı anda Aysar'ın ve Kiraz'ın sesini duymuştu.

"Geliyor." Kimseden ses çıkmazken birbirlerinin kalp atışlarını duyuyorlardı sanki. Aysar barın önündeki arabanın içinde bir sistem ile her yeri görüyordu. Barın hemen önündeki güvenlik kamera sisteminden gelen ünlü iş adamını görmüş ve haber vermişti. Kiraz da güvenlik görevlisi olarak hızlıca haber vermişti. Kızlar yerlerine iyice sinmiş seslerini çıkartmıyorlardı.

Uzun araştırmalar sonucu sonunda adamın korumasız girdiği tek yerin bu bar olduğunu fark etmişlerdi. 3 günde hazırladıkları bu planı 2 gündür uyguluyorlardı. 3. günde ise adam bara girmişti. Şans o ki Ayçiçeğine yakın bir koltuğa oturmuştu. Kulaklıklardan Kalpsiz'in sesi duyuldu.

"Ayçiçeği, sol tarafında." Kimse o tarafa dönmüyordu. Ayçiçeği bir şey demeden ayağa kalkmış adamın yanına doğru yürümeye başlamıştı. Bu sırada Aymira Asuela'nın içeceğini ona uzatmıştı. Asuela içeceği alırken kadının eline küçük bir kağıt parçası tutuşturmuştu. Aymira arkasını dönerek kağıdı açtı.

"Rahat ol :)" Aymira hafifçe göz devirmekten başka bir şey yapmamıştı. Biri rahat ol deyince hemen rahat olunmuyordu işte. Bu sırada önlerinden onlara bakmadan Ayçiçeği geçti. Yavaş adımlar ile lavaboya doğru ilerlerken titreyen elleri kulaklığını buldu.

YORGUN SAVAŞÇIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin