Medya: Karan.
Ya utanıyorum ama bir şey dicem memfwodososksk
Bazen bu kitabı ciddi ciddi yanaklarından tutup mıncırasım geliyor. Gerçek bir insan bedeni olsa bu kitap, yanak diye bir şey kalmazdı büyük ihtimal.
Kitap yazmak çok güzel bir duygu. Çünkü insanoğlu bir şeyler yaratma gücüne sahip değildir. Ancak kitaplar apayrı bir evren olduğu için yaratma gücü size geçiyor. Ve bu inanılmaz bir his.
Uzattımmm yineee
İyi okumalar✨
🔗
6 sene önce/ Yazar'dan.
Vega tavadaki malzemeleri karıştırmaya devam ederken Deneb'te buzdolabından kahvaltılıkları çıkartıyordu. Altair masadaki salatalık tabağından bir tane salatalık atmıştı ağzına.
Deneb elindeki kahvaltılıkları tezgaha bırakarak yavaşça ikinci salatalık dilimini ağzına atan Altair'a yaklaştı. Aniden ensesine vurması ile Altair yerinde sıçradı.
"Napıyorsun Deneb ya?!"
"Asıl sen ne yapıyorsun amına koyayım? Kalk yardım et Allah Allah." Altair omuz silkti ve gözleri ile Vega'yı işaret etti.
"Manitan sana yardım ediyor yetmez mi? Hem Aysar nerede kaldı ya?" Deneb sakince derin bir nefes aldı.
"Lan kız ameliyatlı?!" Altair gözlerini kısarak ağzına bir dilim salatalık daha attı.
"Ameliyat olalı 4 ay olacak." Deneb bunu duymamış gibi yaparak peyniri dilimlemeye koyuldu. Bu sırada Vega ona döndü.
"3 tane yumurta verir misin? Menemene." Diye açıkladı. Deneb bir şey demeden buzdolabından aldığı 3 yumurtayı ona uzattı. Vega yumurtaları bir tabağa kırarak karıştırmış daha sonrasında da menemene eklemiş, menemeni karıştırmaya devam etmişti. Altair ve Deneb bakışlarını Vega'ya dikmişlerdi.
"Sen az önce onu karıştırdın mı?!" Deneb'in dediği ile Vega kaşlarını çatarak ona döndü.
"Evet, ne olmuş?"
"Vah benim başıma gelenler! " Dedi Deneb. Deneb ve Altair birlikte efkarlı türküler söylerken Vega tek kaşını kaldırıp ellerini beline koymuştu.
"Ee anlat bakalım nasıl yapılması gerekiyor." Deneb elleri ile malzemeleri göstererek ince ince Vega'ya menemen tarifi vermiş ancak Vega dinlememişti. Deneb derin bir nefes alarak sakince Vega'ya döndü.
"Anladın mı?" Vega ağzını açmadan Altair lafa atıldı.
"Ona bakarsan sperm ile yumurta döllenme ile karışıyor ve bu sayede çocuk oluyor." Altair sağ elini şıklatarak işaret parmağını Deneb'e döndürdü. Deneb ise gözlerindeki alev ile Altair'a. Vega gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu.
Deneb Altair'a doğru yaklaşacaktı ki Vega konuştu.
"Aman ye işte ne olacak."
"Ben bunu yemem." Vega gözlerini kısarak Deneb'e baktı. Deneb ise omuz silkmişti. Vega yavaşça ocaktaki temiz tavayı almıştı. Deneb tam arkasını döndüğü an sertçe tavayı kafasına vurdu.
Deneb yavaşça arkasını döndü. Altair ise geceden kalma çekirdeği avucuna dökerek yemeye başlamıştı.
"Ne yaptın sen?..." Deneb sakince söylemişti bu cümleyi. Ki bu hiç normal değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YORGUN SAVAŞÇI
أدب المراهقينYere Gölge'nin yanına oturarak kafamı omzuna yasladım. "Ben kötü bir Deniz Kızıyım" Derin bir nefes alarak devam ettim. "Ben kirliyim,aptalım ve sahteyim.Kendimden iğreniyorum Gölge" Sigarasından bir nefes çekerek hafifçe bana döndü ve dumanı dışa...