Öncelikle herkese merhaba.18. bölüm aşırı geç geldi farkındayım.Üzgünüm..
Yazım hatalarım olduysa affedin.
Şöyleki ilk başlarda gayet güzel gidiyordu bölümü yazarken.Sonrasında bir anda kesildi.Gerçekten ciddi söylüyorum telefonu elime alıp hikayeye girdiğimde asla yazasım gelmiyordu.Ayrıca ailece covid-19 atlattık ve yaklaşık 20 gündür karantinadayız.Neyse ki artık geçti.
Arkadaşlar emeğimin karşılığını alamıyorum.Yani bir tane yorum bile beni motive edip bölüm yazmaya iterken,sizlerde tık yok.Lütfen bakın hayalet okuyucu olmak ne size ne de bana bir şey katar.
Şurada küçük bir yıldız işareti varya hani.Allah aşkına bir kere basmak çok mu zor.
Son günlerde psikoljim o kadar kötüydü ki,keşke bana destek olabilecek birileri olsaydı dedim bazen.
Tabii bölümleri beğenmeyerek oy vermiyor ve yorum yapmıyor iseniz o ayrııı.
O size kalmış bir şey elbette.Ama size söyliyeceğim Ne kadar yorum ve oy o kadar motivasyon ve bölüm demek benim için.
O yüzden siz ne yapacağınızı biliyorsunuz.
Hadi bölüme geçelim✨
********"Şimdi Karan..Benim dediklerimi iyi dinle."
Karan kalakalmış,Gölge ise şok olmuş bir ifadeyle bakıyordu.
"Bunu yapabileceğini sanmıyorum Deniz.." dedi Karan titreyen ellerimi ve vücudumu kast ederek.
"Emin misin?" Dedim silahı kalbine dayayarak.Rahat bir şekilde kafasını salladı ve arkasına yaslandı.
Gölge'ye çevirdim gözlerimi.O da rahat rahat bizi izliyordu.Titreyen elime ve üşüyen vücuduma baktım bir süre.Çok halsizdim.Ama bu bana asla engel değildi.Beni umursamamaları da hiç hoşuma gitmemişti.
Aklıma Alev'in cümlesi geldi birden bire.
"Söz vermeni istiyorum sevgilim,Seni özledim.."
Gözyaşlarım yanaklarıma bir yol çizdi önce.Arkama yaslandım.
Bana ne olmuştu bilmiyordum.Neden bu kadar büyük tepki vermiştim hiç bilmiyordum.
"İyi misin?" Diyen Karan'a baktım bir süre.
"Üşüyorum.."
"Binaya sür Karan hadi!" Dedi Gölge.
"Bağırma bana!" Diye cevapladı onu Karan.Belli ki kendisine bağırılmasından nefret ediyordu.
Silahın hala elimde olduğunu fark ettiğimde onu Gölge'nin eline tutuşturdum.
"Oyuncak değil bu Deniz Kızı" Araba çoktan haraket etmişti.Gölge üzerinde ki ceketi çıkartarak benim kollarımdan geçirdi.Ardından fermuarını çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YORGUN SAVAŞÇI
Fiksi RemajaYere Gölge'nin yanına oturarak kafamı omzuna yasladım. "Ben kötü bir Deniz Kızıyım" Derin bir nefes alarak devam ettim. "Ben kirliyim,aptalım ve sahteyim.Kendimden iğreniyorum Gölge" Sigarasından bir nefes çekerek hafifçe bana döndü ve dumanı dışa...