Herkese tekrardan selam.
Ay dur çok resmi oldu bu.
Hoşgeldiniz mafya beyler bayanlar. Bak bu oldu gibi sanki. Durun iç sesimle birlikte yazıyorum vkxkelelfogfolskkwkro
Diğer kitabımda da duyurmuştum ancak buradan da duyurmak istedim. Bir süre olmayacağım. Eğer kitabı kütüphanenizden falan çıkartırsanız kafanızı kopartırım. Şaka şaka. Kdlelflgloedplelefkfk
Dediğim gibi çok uzun süre olmayacağım. Beni unutmayın. Arada girerim. Ve şimdi bölüme geçelim.
İyi okumalar ruhu yaralı insanlar.
🔗
İnsanların hikayeleri çok çeşitlidir. Benim hikayemi ben bile tanımıyordum. Kimse tanımıyordu. Ben kimim diye düşündünüz mü hiç? Hiç sordunuz mu kendinize sen nasıl birisin? Ben sordum. Ama ne içimde hissettiğim bir ruhum ne de kendi sorularımı cevaplayacak kadar gücüm vardı.
Ruhum bile beni tanıyamazken kim beni tanıyacaktı?
Yıllarca yalan olan gerçeklere tutunan bir kadını durdurabilen birini gördünüz mü hiç? Ben görmedim.
Ruhu dipdiri kalmış bir kadın gördünüz mü bende? Ben görmedim.
Aklını korumak için her şeyden uzaklaşıp derin çukurun içine düşen bir kadın gördünüz mü peki? Ben gördüm.
Ben ölmüş ama bedenen var olan bir kadın gördüm.
Ben ruhunu kaybetmiş, aramak için ise gücü kalmamış bir kadın gördüm.
Küçükken kalp cerrahlarından korkardım. Nedeni kan veya girdikleri ameliyatlar değildi. Nedeni, insanların kalplerindeki acımasızlığı görmeye nasıl dayanabildikleriydi. Büyüdüm. Acımasız bir kadın oldum. Küçükken korktuğum o kalplerden birine sahip oldum.
Siz insanlar kalbinizin kırmızı olduğunu sanıyorsanız yanılıyorsunuz. Sizin kalpleriniz sigara içen bir adamın akciğeri kadar kara.
Merak etmeyin. Benimki de öyle.
Ben bu hikayenin başlangıcı olan kadınım. Ben bu hikayenin 35 sene önce ki başlangıcıyım.
Ve siz,
Eğer sizde bir hikayenin başlangıcıysanız o hikayeyi sonlandıracak kadar güçlü olun.
Yoksa girdiğiniz çukurda sadece siz olmazsınız. Oraya başkalarınıda düşürürsünüz.
Ben o çukura onlarca kişi sokmuş kadınım. Ben o çukurun dışında ruhunu bırakmış kadınım.
Ben kalbi simsiyah gözleri zümrüt yeşili olan kadınım. Ben gözlerinin yeşilini siyaha emanet etmiş olan kadınım...
*****
"Kimdi o?" Tanıdık olan sesler kulağıma gelirken gözlerim açılmamak için direniyordu."Sevgilisi olabilir mi?" Dedi Serçe.
"Abisi veya kardeşi de olabilir." Kalpsiz'in dediğiyle Aymira derin bir nefes aldı ve cevap verdi.
"Kim bilir? Belki de içinde yaşattığı adamdı o. Aşık olduğu adamdı.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YORGUN SAVAŞÇI
Novela JuvenilYere Gölge'nin yanına oturarak kafamı omzuna yasladım. "Ben kötü bir Deniz Kızıyım" Derin bir nefes alarak devam ettim. "Ben kirliyim,aptalım ve sahteyim.Kendimden iğreniyorum Gölge" Sigarasından bir nefes çekerek hafifçe bana döndü ve dumanı dışa...