Şu anda tatlı(!) süprizimizle Su'yun evine gidiyorduk saat baya erkendi çünkü okul vardı lanet! lanet! lanet!
"Ayy biz yapmasak mı valla Kara bizi doğrar ciddiyim" dedi Asel ardından ön koltuktan Barış ekledi "Valla bu fikir Gizem'den çıktı ben karışmam"
"O zaman niye geldin mal" dedim
"Merak." diyip göz kırptı seni hayırsız evlat seniiii.Piskopat bu piskopat. Ardından soru sordu"Berrak niye gelmedi"
"Çok fazla yorgunmuş ee sonuçta dün maç vardı birde azar işittim bu saatte aradım diye.Ama kız haklı onları basmak için saat kaçta uyandık"
"Valla sizi basmamız çok basitti hiiç, öyle plansız gittik birde saat 11e geliyordu bizde Gizem çoktan uyanmıştır kahvaltı hazırlar bize diye gittik ama bir baktık bu ikisi mışıl mışıl uyuyolar" dedi Barış.Onlar Asel'le birlikte kahkaha atarken bizde Emir'le halimize yanıyorduk.
Onlar kahkahalarını sonlardırırken Emir bu konunun kapanması için konuşmaya başladı.
"Bakın oraya gittiğimizde sakın bu yeraltı meselelerinizi ağzınızdan kaçırmayın hepiniz biliyorsunuz ki Su
çok dikkatli biri vee." Araba sessizleşince"Söyle." Dedim ve o da bir soru sordu.
"Siz hepimizi araştırdınız mı?"
"Hayır bugün yapacaktık açıkcası size pek gerekmiyor ama Berrak,Su,Burak ve Oğuz'u yapmamız gerekiyor ne olur ne olmaz yani ne biliyim polis tanıdıkları çıkar biteriz dikkatli olmak gerek" dedim sonrasında Emir de ekledi.
"İşte sorun şu ki Su'yun babası bir Polis!" ve hepimizin ağzından aynı kelime döküldü "NE!" o sırada Su'yun evini önünde durmuştuk Barış atıldı "Iyide sen nerden biliyosun bizde daha araştırmadık ki ayrıca benim neden haberim yok."
"Çünkü bende dün gece öğrendim daha doğrusu fark ettim Şöyleki o benim ortaokul arkadaşım 6.sınıfta bizim sınıfımıza gelmişti ve bizde 6.sınıfın 2.dönemi taşınmıştık 1 dönemlik bir arkadaşlığımız olduğu için onu tanıyamadım" diye açıkladı vay beeeehhh diyesim geldi ve ardından içerde bişey çaktırmayacağımıza karar vererek arabadan indik.
Dikkatlice evin kapısını açtım ve açtığım gibi karşıma Su'yun çıkmasıyla irkildim.Omzumdan tutup hafifçe içeri geçirdi ve hepimize dönerek konuşmaya başladı "Oooo hoşgeldiniz Deniz Kızı,Siyah,Savaş ve Beyaz Maske buyrun dedi ve içeri girdik.Buuuu buuu OLAMAAAZZZZDIII YOOOOHHH ARRTIIIIKKK!!!
Herkes şaşkınlıkla Su'ya bakarken koltuklara oturduk.Egemenin karşı koltukta hala uyuduğunu fark ettiğimde yanına gittim ve koltuğun önüne çöktüm.Alnına gelen saçlarını elimle arkasına doğru ittirdim çok şey yaşamıştık onunla çocukluğumuzdan beri.Onu asla farklı şekilde görmemiştim o benim canımdı,kardeşimdi.O da en az benim kadar acı çekmişti,bana ne pahasına olursa olsun yardım etmişti hep yanımda olmuştu özellikle annem öldüğünde.Annemin altın sarısı saçları,kiraz gibi dudakları,su yeşili gözleri aklıma gelince yanaklarımın ıslandığını hissettim.O çok çok güzel bir kadındı aynı zamanda çokta naifti beni güzel kızım elma yanaklım diye sevmeleri aklıma bir kez daha düşünce bu seferde dudaklarımdan bir hıçkırık firar etti o kara toprağa ait değildi o bunları hak etmemiştı lanet adam ailemizi nelere sürüklemişti pislik herif ağlamam biraz daha ilerleyince bu sefer yere oturdum.Hepsine arkam dönüktü o yüzden onları göremiyordum ama beni izlediklerini hissedebiliyordum.
Elim Egemenin yanağına gitti ve ağlayarak titrek sesimle konuşmaya başladım."Sa-ana o kadar minnettarım ki bi-bilemezsin." Aynı zamanda elim hala yanağındaydı göz yaşlarım hala akarken yerden kalktım ve koltuğun ona yakın bir yerine oturdum." Be-ben çok üzüldüm,çok ağladım ç-çok ezildim hatta dayanamadım evi yaktım ba-ana a-annemden kalan son şeyi o-nun kokusunu taşıyan evi ya-yaktım!!!" bağırdığım sıra ağlamamda şiddetlendi ve koltuktan indim,bir kez daha yere oturdum.O sırada Egemen ani bir hareketle yere çöktü ve beni göğsüne çekip sımsıkı sarıldı.Ağlamam devam ederken benim arkamdan Asel'inde bana sarıldığını hissettim.Sakinleştiğimde "Yapmayın sizi minik mafyalarım benim" dedim ve aralarından çekildim ikiside aynı şeyi söyledi "Mafya değiliz biz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YORGUN SAVAŞÇI
Teen FictionYere Gölge'nin yanına oturarak kafamı omzuna yasladım. "Ben kötü bir Deniz Kızıyım" Derin bir nefes alarak devam ettim. "Ben kirliyim,aptalım ve sahteyim.Kendimden iğreniyorum Gölge" Sigarasından bir nefes çekerek hafifçe bana döndü ve dumanı dışa...