Altı💫

91 18 29
                                    

Pizzalarımızı bitirmiş instagrama story atmıştım.Ve storye gelen yorumları sesli bi şekilde okuyodum.

Ve storye gelen yorumları sesli bi şekilde okuyodum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Egemen_56:Vaaaay Gizem hanım kızlar gecesi demek.Bazı pizza gecelerimiz aklıma geldi ahh deli kız özledim seni.

Sonra Berrak sordu"Kanka bu Egemen kim ya"büyüük bir iç çektim hemde çok büyük."Off Egemen bende seni özledim canımın içi."dedim ve iki gözümdende bir damla yaşın düşmesi de bir oldu."Aaa nodu ama ya kuzucuk"dedi Su. Sonra  yanıma geldi sarıldı bana o sırada Berrak benim ağlayarak Su ya sarılmamın fotoğrafını çekti."Anlatmak istermisin?"dedi Berrak.""Sonra anlatsam olur mu?" Ikiside peki dedi ve konu kapanmış oldu.

10 dk sonra
"Kanka sil o foroğrafı yaaaa."diye sitem ettim.Bizim Berrak cadısı gitmiş Su ile benim ağlarkenki fotomuzu paylaşmış altına da
^Gizem ağlayarak Su'ya sarılırken bulundu.Acaba konu neydiii?^
Aynen boyle yazmış mal silmiyoda ya off.Su da konuşmaya başladı

"Kanka Gizem istemiyosa sil yani ama cok minnoş çıkmışız."
"Aynen ya bi sal kanka"dedi Berrak.bende çaresiz masun ben ühühühh kabul ettim sonra beni birisi armaya başladı."Bu kim ya ben böyle birisini kaydetmedim ki" telefonda ^Hayırsız Evlat ^yazıyodu Berrakta konuşmaya başladı. "Kanka  o Barış ya hepimiz kaydettik numaralarımızı sana sen yoktun öyle işte. Bende "hmm"dedim.

Bakalım kimler nasıl kaydetmiş kendilerini .Baktım hepsi kendini normal ismiyle kaydetmiş Barış dışında dedim bu işe bi el atmak lazım.

-Nutella(Berrak)

-Susadım(Su)

-Hayırsız evlat(Barış)

-Siyah(Emir)

-Off yaktıı(Alev)
Sonra Barış birdaha aramaya başladı yavrucak Hayırsız Evlata bak sen
"Efendim Hayırsız evlat"diyerek açtım telefonu.
"Kanka ağlama değmez tamam mı"dedi Barış

"Ya ben ağlamıyorummm kii"

"Nasıl ağlamıyon Gizem gördüm noldu anlat hadi."

"Ya yok bişey ben size sonra söylerim okey mi evladım benim"

"Tamam sonra söylersin o zaman bide yarın Oğuz ve Burakla tanışaksınız unutmayın."

"Tamam unutmam ee sen napıyon kanka çok mu merak ettin beni."

"Yani bende Emirde Oğuzda Burakta  hepimiz merak ettik seni yani kıymetimizi bil."

"Hmm sizde mi toplandınız"

"Aynen Buraklarda toplandık"
Sonra Berrakla Su bana diger odadan seslenince bence telefonu kapatıp onların yanına gittim.

"Noldu kanka" dedim
"Hadi yarın okulda giyece biseyler secin bu gece bendesiniz" ilk itiraz etsemde Berraktan kaçış yoktu.sonra Su konuşmaya başladı "Kızlaaar aaa bizim ders çalışmamız lazım"söylediği şeyle kaldım ee biz ders çalışmadık hemen gidip tam 2 saat ders çalıştik. azdı ama olsun idareli çalışmıştık.
Saate baktım "Kızlar saat 00.10 olmuş." Dedim Su da "yatalı mı?" dedi.
Bizde beraber olalım diye büyük boş bir odada yattık yattığımızda soylenemez.Çünkü şarkı söyledik,dedikodu yaptık,kahve içtik,Ailelerimizden ve arkadaşlarımızdan konuştuk oldu mu sana saat 04.00 biz anca  yatabildik.

********
Üstümde tepinen fillerle anca ayılabildim."kanka sen nasil uyuyosun ya yarim saattir seni uyandirmaya çalışıyorum. "Dedi Berrak arkadaşuumm.Hepimiz üzerimizi değiştirip kahvaltı masasına oturduk.Kahvaltımizida bir güzel yaptıktan sonra -ellerine sağlık Su-(kızada eline sağlık demiyolar kız uğraştı sizin için)okula gittik otoparktan çiktiktan sonra okulun kapısındaydık.Karşıdan gelen Siyahlıyı hemen tanıdım tabi Emir.Aynı ben diye düşünüyodum o sırada simsiyah giyinmişti -bende simsiyah giyinmiştim- ama Emire göre Alev kırmızı beyaz giyinmişti.Ve yanlarında 2 kişi daha vardı vaay içimden hangisi Oğuz hangisi Burak diye düşünürken tahmin yürüttüm bence mavili Burak yeşilli de Oğuzdu benceee.Yanımıza geldikten sonra Barış"Selam"dedi hepimiz selamlaştıktan sonra Oğuz ve Burakla tanıştık tahmin ettiğim gibi mavili Burak yeşilli Oğuzdu."Ee o zaman sizde tıp okuyosunuz diymi"dedimBurakta"Evet  hepimiz çok çalıştık kazandık yani öyle işte."

"Yani bütü lise ineklik peşindeydik möledik durduk."dedi Oğuz çok komik çocuktu.

" Ya şimdi çok muhabbet falan edemeyiz zaten derslerimiz de var ben diyorumki saat tam 12.00 da kantinde buluşalım sizce."dedi Berrak. Herkes onaylayınca ayrıldık.

Baktım merdivenlerden çıkarken yanımdan Emirde çıkıyor sorayim dedim.

"Senin dersin nerde?"
İkimizde aynı soruyu sormuştuk. Ben o caap versin diye bekledim ve o da ceap verdi.
"Bi üst katta seninde mi orda?"
Demek Salı günleri beraber gidicez derse. Gülümseyip "evet" dedim.

Ve derse girdik yanyana oturduk.E birbirimizi tanıyoruz sonuçta diymii yanii.Zaten ikimizde  derstende hiç bişey anlamayınca sohbet ettik baya tam iki saat sohbet ettik.Omen Tonreeemmm.
Dersten çıktıktan sonra kantine indik bi kaç bisey atıştırdık.Ve derse girmemeye karar verdik.Emir'in sohbeti yiydi güzeldi ama tuhaftı insan tuhaf hissediyodu yani ben bi değişik oluyodum aslında o kadar samimi değildik. Ama idare ediyoz işte ve çıktığımız dersin tekrarını yapmaya başladık."Emiir."

"Efendim Gizem"

"Ya bi kahve mi içsek benim içim bunaldı bu kromozomlarla falan ya hee ne dersin."

"Olur hayır demem."
Tam sandalyemi çekmiş kalkacakken

"Hayır dur dur ben alıp gelirim."dedi ve kahve almaya gitti 3 dk sonra falan Emir geldi kahvemi önüme bıraktı ve karşıma geçti.Kahvemi alıp çöp kutusunun oraya gidiyodumki yine bir ayı bi çarptı bana bütün kahve üstüme lönnk diye boşandı bi çığlık attım."Ayyyyyyhhhhhhhhhhh"aynı zamanda derin deein nefes alıp veriyorum "Emiiiiiirrrr ölüyooorummmm ahhyyyyyhh" Emir  yanıma geldi üstüme kahvenin geldiğini görünce direk çantasına koştu elinde siyah bi şeyle yanıma geldi ben bağırıyorum böyle öyle bi yandım sıcacıktı çünkü bana çarpan çocuğun sağ çaprazımda enden özür dilediğini görünce geçirdim bi tane karnına ohhhhh canıma değsin. Emir yanıma geldi beni kucakladı kucakladığı gibi kızlar tuvaletine yallah yaptı.Direk kabine girdim. Tişörtümü çıkarttım ve siyah şeyi önumde tuttum tişört olduğunu anladığım zaman kafama geçirdim.Emir kabinin dışında konuşmaya başladı "İyi misin Gizem yandın mı?"

"Biraz off iyi değilim yaa hala çok yanıyo duş almam lazım."dedim ve kabinden üstümde Emirin tişörtü ile çıktım.Sırıtıp "yakışmış" dedi bende üstümdeki tişörtü gosterek "bu mu?"dedim

"Eveet gayet iyi gözüküyosun"dedi ve okuldan çıktık Emirin arabasına binip evime gittim araba kapımın önünde durunca Emir döndüm ve konuşmaya başladım "Çok teşekkürler hem tişört için hemde yardımın çok dokundu çok sağol Siyah."ona söylediğim Siyah ismiyle ilk şaşırdı ama sevdi heralde sırıttı"Önemli değil. Tişört sende kalabilir ayrıca."
"Yok yok ben sana yarın getiririm ya neyse görüşürüz Siyah"

"Görüşürüz güzellik."
Arabadan çıktım evimin kapısın önünde düşündüm demek güzellik ha sırıtıp eve girdi ve bir duş aldım ama yine Emirin tişörtünü giydim.

*****
Ve 6 bitti.7de görüşürüz güzellikler.

YORGUN SAVAŞÇIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin