POV Kacper
No nie powiem spodobał mi się ten pomysł z tą całą grą ale nadal nienawidziłem jej tak samo prawda ?
Wstałem z łóżka bo dochodziła już 7:20 miałem na drugą lekcje wiec mogłem wstać o takiej godzinie. Za pewne Julki nie było już w domu dla tego szybko się wykąpałem ubrałem i ogólnie się ogarnęłam gdy była już 8:30 postawiłem już wychodzić.
Gdy dojechałem pod szkole zobaczyłem moich ziomeczków przed szkołą. Podeszłem do nich i z każdych przywitaliśmy się żółwikiem.
Po chwili zadzwonił dzwonek na lekcje i ludzie zaczęli wychodzić z klas wtedy jakiś mój kolega zobaczył Julkę i widziałem ze zraz się to zacznie.
- patrzcie Julka, Kacper wiesz co robić.- powiedział w moja stronę Mateusz ja tylko kiwnęłam głową.
- Ooo zobaczcie kto idzie.- powiedziałem widząc blondynkę bliżej nas
- odpuść jej dzisiaj.- powiedział Damian.
- bo co zakochałeś się ? - zapytałem chamsko.
- Kacper przestań.- powiedział zaciskając pieści.
- ejjj szmato.- krzyknąłem
- zamknij się Kacper.- powiedziała dość obojętnie. Wtedy do niej podszedłem i popchnął na ścianę. Bez zastanowienia się zamachałem ale ktoś zatrzymał moja rękę wtedy spojrzałem na przerażone oczy dziewczyny. Co ja odpierdalam moje towarzystwo mnie niszczy. Nie chciałem tego zrobić ale co miałem im powiedzieć.
- co ty odpierdalasz, chciałeś ja uderzyć - krzyknął Damian odpychając mnie.
POV Julka
Kacper już prawie mnie uderzył. Ale jakiś chłopak go powstrzymał a ja zadawałam sobie pytania dlaczego. Dlaczego w domu jest taki inny a tu tez inny ? Może kolejny jakiś głupi zakład żeby mnie sobie rozkochać. Nie zdziwiła bym się ale ja się nie dam od teraz Kacper blonski będę trzymać cię na dystans.
Chłopak który mnie „uratował" zaprowadził mnie na kolejna lekcje i ciagle pytał czy wszystko okej? Był bardzo miły ale strasznie mnie denerwował. Kiedy dzwonek zadzwonił chłopak odszedł a ja weszłam do klasy zajęłam miejsce koło mai mojej koleżanki. Ławka stała na samym końcu koło okna idealnie.
chwile po zacięciu lekcji nudziło mi się wiec spojrzałam w telefon i
zobaczyłem ze napisał mi Kacper.Debil 🖕
Julka nie obdarzaj się :(Księżniczka 💕
Nie pisz do mnie nie odzywaj się nie dzwoń będziemy się do siebie odzywać tylko na te głupie pytania. Rozumiesz Kacper nie mam ochoty cię znać a te głupia pytanie są tylko dla Kasi gdybym miła wybór to nigdy bym się do ciebie już nie odezwała.Debil 🖕
No księżniczko !!! Nie obrażaj sięKsiężniczka 💕
Chciałeś mnie uderzyć nie rozumiesz pa nie pisz do mnie !!!Debil 🖕
Julka noPóźniej pisał jeszcze do mnie kilka SMS ale wyciszyłem telefon. Gdy lekcja się skończyła i wyszłam na korytarz stał tam Kacper.
- Julka..- zaczął ale go ominęłam. Ten jednak złapał mnie za nadgarstek.
- zostaw.- powiedziałam nawet nie odwracając się w jego stronę.
CZYTASZ
Coś ukrywasz....💔❤️ Julia x Kacper ❤️💔
Acción~~Julia x Kacper~~ To będzie coś innego... ❤️ ~~~~~ - pewnego dnia łzy wrócą do tego kto ci je spowodował.... -ale ja nie chce żeby on płakał.... ~miłego czytanka~ 💕