POV Julka
Wstałam po 11. Otarłam moje zaspane oczy i zmieniłam pozycje na siedzącą.
Dzisiaj środa czyli Kacper jest w szkole, a przynajmniej tak mi się wydaje.Po chwili dostałam SMS. Złapałam za telefon który leżał na stoliku i weszłam w wiadomości.
Od Kasia :)
Mam dobrą wiadomość wracam za dwa dni !!Od Kasia :)
Jesteś w szkole? bo Kacper coś mówił że źle się czujesz.Do Kasia :)
Jestem w domu. Nawet nie wiesz jak się ciesze ze wracasz !!!Od Kasia :)
To super narka młoda.Do Kasia :)
Narka stara <3333Wyłączyłam telefon i wstałam z łóżka. Jak dobrze ze już Kasia wraca.
Zeszłam na dół sprawdzić czy Kacper napewno poszedł. Niestety poszedł albo może stety.
Zrobiłam sobie kanapki i pobiegłam na górę. Ubrałam jakąś za dożą bluzę która leżała na podłodze nawet nie zwracałam uwagi czyja ona jest.
Zjadłam jedzenie i włączyłam serial na laptopie.
****
Po kilku godzinach usłyszałam wchodzenie do domu. Szybko zapałzowałam serial i uważnie słuchałam kroków w stronę mojego pokoju. Po chwili w otwartych już drzwiach stał Kacper. Spojrzałam się na niego pytająco a chłopak podszedł bliżej.- hej.- powiedział cicho siadając na łóżko obok mnie. - jak się czujesz ?- zapytał kładąc jedna rękę na moje udo.
- dobrze.- powiedziałam i delikatnie zabrałam moją nogę żeby chłopak zabrał z niej rękę.
- chcesz herbatę ?- zapytał i ręką którą wcześniej miał na moim udzie, teraz rozczesywać nią sobie swoje włosy.
-emm tak.- odpowiedziałam.
Gdy chłopak miał już wstać złapał go za nadgarstek a ten momentalnie się odwrócił.
- eeee, musisz dzisiaj coś zrobić czy zostajesz w domu ? - zapytałam dość speszona.
- nie wiem Julcia, ale będę jeszcze jakąś najbliższą godzinę.- powiedział posyłając mi szczery i ciepły uśmiech, aż mi się cieplutko na sercu zrobiło. Kacper zmienił się nie po poznania jest taki milutki.
Ja tylko kiwnęłam głową i puściłam rękę chłopka. Brunet zniknął w drzwiach a ja niw myśląc długo włączyłam z powrotem serial.
Po jakiś 10 minutach przyszedł Kacper z dwoma kubkami w ręku. Położył napoje na szafeczkę obok łóżka i usiadł na łóżku.
- mogę pooglądać z tobą ?- zapytał a ja odrazu się uśmiechnęłam.
- pewnie chodź.- powiedziałam i posunęłam się żeby zrobić miejsce dla chłopka.
*****
Po godzinie oglądania serialu. Kacper powiedział żebym dokończyła sama a on pojedzie coś załatwić.Gdy usłyszałam zamykanie się domu.
Wyłączyłam komputer i odłożyłam na szafeczkę obok. Rzuciłam się na łóżko i rozmyślałam o Kacprze. Postanowiłam się umyć. Wzięłam potrzebne rzeczy i poszłam do łazienki.
CZYTASZ
Coś ukrywasz....💔❤️ Julia x Kacper ❤️💔
Ação~~Julia x Kacper~~ To będzie coś innego... ❤️ ~~~~~ - pewnego dnia łzy wrócą do tego kto ci je spowodował.... -ale ja nie chce żeby on płakał.... ~miłego czytanka~ 💕