<7 Skyrius>

71 7 0
                                    

Per pastarajį mėnesį pasitikėjimas tarp Hoseok'o ir Yoongi'o vis augo. Vyresnysis net davė Hoseok'ui buto raktus, kadangi jis nenori kas ryta keltis jo įsileisti.

Hoseok'ui Yoongi's labai patiko ir jis jį jau laikė vienu iš geriausių savo draugų, iškart po Namjoon'o.

Matėsi, kad ir Yoongi's jautėsi daug patogiau šalia Hoseok'o. Jam buvo lengva būti savimi ir tai darė Hoseok'ą labai laimingu. Jam patiko matyti Yoongi'o gražią šypseną kaskart kai jis nusijuokdavo.

Tai jau tapo jų rutina. Hoseok'as ateidavo 11 valandą ryto, o kai nusiprausdavo Yoongi's jau kantriai laukdavo jo ant sofos.

Hoseok'as priėjęs prisėdo šalia ir išsitraukė telefoną. Antras vaikinas sėdėjo kitoj sofos pusėj nejudėdamas, neužilgo raudonplaukis pajuto judesį ir šiltą kūną prisispaudžiantį šalia jo. Hoseok'as pajuto kaip jo veidas įgavo jo plaukų spalvą kai Yoongi's padėjo savo galvą jam ant kelių.

Instinkto pagautas, Hoseok'as pradėjo pirštais šukuoti jo plaukus. Jis žinojo, kad Yoongi's visdar buvo šiek tiek mieguistas ir silpnas kaskart kai laukdavo Hoseok'o, todėl jis nenustebo kai Yoongi's užsimerkė.

Jis ir toliau naršė po socialinius tinklus, o vyresnėlis, tuo tarpu,  baigė užmigti jam ant kelių. Kai Hoseok'ui pasirodė, kad Yoongi's jau miega jis patraukė ranką, nebesivargindamas toliau žaisti su jo plaukais, bet vos tik jis tai padarė išgirdo Yoongi'o aimana.

"Ne" Yoongi's sudejavo, ištęsdamas "e" garsą "nesustok" Hoseok'as švelniai nusijuokė iš jo hyung'o mielumo. Jis ir vėl panardino savo ranką jam į plaukus ir jie taip prabuvo dar kurį laiką.

"Ar galiu tavęs paprašyti paslaugos?" Yoongi's prašneko po kelių minučių tylos.

"Mhm" Hoseok'as atsakė, patenkintas jų dabartine padėtimi. Yoongi's atsisuko ir pažiūrėjo aukštyn, tiesiai Hoseok'ui į akis. "Ar gali padėti man persidažyti plaukus ir nukirpti undercut'ą?"

Hoseok'as neramiai nurijo seiles. "Uh, nežinau, Yoongi. Aš nenoriu netyčia visko sugadinti. Man niekada nesisekė kirpti plaukus."

Yoongi's atsisėdo ir papurtė galvą. "Tiesą sakant, man nerūpi. Aš tiesiog noriu išmėginti kažką naujo, o taip nukirpti plaukus vienam sunku. Prašau, Hoseok'ai?"

Viskas dėl ko Hoseok'as jaudinosi, buvo galimas Yoongi'o plaukų sugadinimas. Ir jis tikrai nenorėjo sugadinti jų draugystės dėl plaukų, bet ir vėl, kaip jis gali pasakyti Yoongi'ui ne? Hoseok'as nenoriai atsiduso "ko gero.."

Yoongi's plačiai nusišypsojo. "Puiku. Ačiū tau labai" jis nuėjo į virtuvę ir atidarė mažą plastikinį krepšiuką. "Vakar nusipirkau dažus, o skustuvas yra vonios kambaryje. Norėjau išbandyti nubalintų plaukų šukuoseną, tikiuosi atrodys gerai"

"Esu tikras, kad taip ir bus. Kada nori pradėti?" Hoseok'as paklausė apžiūrinėdamas dažų dėžutę.

"Dabar"

~muilas~sope/yoonseok●baigta●Where stories live. Discover now