"Aš jau gailiuosi čia atvykęs" nuskambėjo nusigandęs Yoongi'o balsas dar net nespejus įžengti pro Jimin'o duris.
Hoseok'as susiraukė ir niuktelėjo vyresnelio ranką "ei, gražiai elkis". Jis tik gūžtelėjo, nesiklausydamas jo žodžių.
Jaunėlis apsižvalgė po kambarį ir pamatė daug girtų ir prakaituotų kūnų judančių muzikos ritmu. Jis negalejo susivaldyti ir pats pradėjo linguoti į taktą. Galų gale, juk universitete jis buvo šokėjas.
"Ei! Jūs čia!"
Abu vaikinai pasuko galvas į šoną ir pamatė žemą blondiną atbėgantį praktiškai pasišokinėjant. Jimin's netikėtai suspaudė juos savo glėbyje, bet tuoj pat ir paleido.
"Taigi, Hoseok'ui pavyko tave prikalbinti, huh?" Jimin'as erzino Yoongi ir kumštelėjo jam ranką. Blondinas tik nuraudo o Hoseok'as nusijuokė netgi garsiau už muziką.
"Buvo labai lengva" raudonplaukis pakėlė balsą ir viena ranka apjuose žemesnį vaikiną "nėra sunku jį įtikinti"
"Jo, galbūt tau nėra" Jimin'as tarė, pašiepianti šypsena vis platėjo jam stebint du vaikinus. Tačiau vos tik jis pastebėjo Yoongi'o šaltą žvilgsnį akimirksniu pakeitė temą "na- Yoongi eikš, padėsi susirasti man merginą, galbūt ne ir sau kokią-"
Hoseok'as pajuto kaip jo širdis nusirito į kulnus ir sutrupėjo. Žinoma, juk Yoongi's yra suaugęs vyras. Tradicines pakraipos. Jis miegojo su merginomis, na ir kas, ar ne?
Bet kodėl tai išgirsti buvo taip skaudu?
Yoongi's žinojo, kad Jimin'as susimovė taip pasakydamas. Jis matė, kaip jo geriausio draugo veidas nuvyto išgirdus tuos žodžius, net jei jis ir bandė išspausti šypsena.
Ne ne ne , Yoongi's pagalvojo
Jis pagriebė Jimin'ą už riešo ir nusitempė jį toliau, tačiau visą laiką jam akyse stovėjo Hoseok'o veidas po to kai išgirdo Jimin'o žodžius. Jis nekentė kai Hoseok'o plati šypsena dingdavo, ir ko jis nekentė dar labiau buvo tai, kad dėl to kaltas jis.
"Po velnių, Jimin'ai" jis paleido jo ranką kai pagaliau prasibrovė pro visus žmonės. Jaunesnis vaikinas pažvelgė į jį nustebusiomis akimis "ką aš padariau?"
Jimin'as išsigando kai pamatė Yoongi'o žudantį žvilgsnį " 'padėsi susirasti man merginą, galbūt ne ir sau kokią' rimtai?"
Jimin'as iškėlė rankas į viršų " atleisk! Nemaniau, kad tai taip svarbu! Kodėl tai svarbu?"
Yoongi'o širdis sekundei sustojo ir jo akys išsipūte "oh , uh tai nėra svarbu, tiesiog nutilk ir eik iškotis merginų"
Gyriai Jimin'o galvoje sukosi kaip pašėlę, bandydami suvokti kas čia vyksta. Galiausiai jis suprato ir net aiktelėjo. Tai taip akivaizdu. Yoongi'ui rūpi Hoseok'as, gal net labiau nei kaip draugas. Kaip Yoongi's žiūri į Hoseok'ą, tai yra ypatinga ir sunku pastebėti, bet kaip pamatai tai, viskas pasidaro labai akivaizdu.
Jimin'as dabar tikrai nebenorėjo merginų. Jis norėjo paguosti savo vyresnėlį, nes sumaištis jo veide buvo akivaizdi "nagi, velniop merginas . Pasilinksminkimė ir pamirškime tai"
Yoongi's buvo toks pasimetęs, kad jis norėjo užmiršti viską kas įvyko. Būtent todėl, jie gėrė stikliuką po stikliuko.
ESTÁS LEYENDO
~muilas~sope/yoonseok●baigta●
Fanfic《"Man jau nebėra baisu " Istorija kurioje Jung Hoseok'o dušas sugenda ir todėl jam tenka naudotis savo kaimyno, Min Yoongi'o》