<1 Skyrius>

132 9 0
                                    

(Ši istorija priklauso blurryseok )

"šūdas, šūdinas šūdas!" Hoseok'as sušnypštė kai iš jo dušo bėgantis šiltas vanduo staiga tapo deginančiai karštu. Jo kūnas staigiai apsisuko į kitą pusę, tam, kad atsuktų šaltą srovę, bet vanduo visai išsijungė dar prieš jam spėjant tai padaryti.

"Kas per velnias" jis sušnabždėjo, nustebintas susiklosčiusių įvykių. Jo rankos bandė judinti čiaupus, bet greitai suprato, kad nieko nebus.

Jis suurzgė ir pačiupo rankšluostį kabėjusį šalia dušo. Kai nusisausino, apsirengė rūbais kurie buvo padėti ant kriauklės stalviršio. Su sugadinta nuotaika jis nuėjo apžiūrėti boilerio, kuris buvo pastatytas šalia skalbimo mašinos. Jis suraukė antakius, kai viskas atrodė kaip įprastai ir nusprendė pažiūrėti ar viskas gerai virtuvės čiaupams. Jis nusuko čiaupą į karštają pusę ir pakišęs du pirštus po vandeniu tikėjosi, kad pradės tekėti šiltas vanduo. Po dviejų minučių jis išjungė vandenį ir priėjo nervinančios išvados, kad boileris tikrai sugėdo.

"Tiesiog puiku.." jis sumurmėjo. Jokio karšto vandens, reiškia jokio karšto ar bent šilto dušo. Jis tikrai negali to sutvarkyti pats ir jis tikrai negali pasamdyti ko nors,kad jį sutaisytų taip pat. Jis nepakankamai uždirba, tam tektų pataupyti. Bet jis negali nesimaudyti. Viena diena be dušo verčia Hoseok'ą jaustis šlykščiai.

Taigi ką aš dabar darysiu?

Hoseok'o geriausias draugas Namjoon'as gyvena su savo vaikinu už maždaug 15 minučių kelio, todėl tiek važinėtis neįmanoma. Galbūt jis galėtų paskambinti santechnikui ir tiesiog pagyventi be šviesos?

Hoseok'ai ar tu idiotas, tu negali gyventi be šviesos

Jis niekada nėra taip norėjęs trenkti galvą į sieną kaip dabar. "Po velnių" jis niekada nemanė, kad būti suaugusiu bus taip sunku.

Bet kuo ilgiau jis galvojo tuo labiau jis suprato, kad galbūt yra kita išeitis. Maždaug prieš savaitę į gretimą butą atsikraustė vaikinas. Galbūt jis leistų Hoseok'ui pasinaudoti savuoju dušu.

Jis nusišypsojo ir tikėjosi, kad jo noras išsipildys. Nieko nelaukdamas jis pradėjo žingsniuoti kaimyninio buto link. Jis šiek tiek jaudinosi, nes reikės belstis į nepažystamo žmogaus duris. Ką gali žinoti, tas vaikinas gali būti serijinis žudikas.

Priejęs prie durų jis giliai įkvėpė.

Tau pavyks, Hoseok'ai, tiesiog šypsokis ir tau pavyks.

~muilas~sope/yoonseok●baigta●Donde viven las historias. Descúbrelo ahora