<22 Skyrius>

46 6 0
                                    

"Atrodai geriau"

"Nes aš ir jaučiuosi geriau" Yoongi's sumurmėjo, kumstukais trindamas miegą iš savo akių. Išėjęs iš kambario jis rado Hoseok'ą būtent ten kur jis ir žadėjo būti. Blondinas atsisėdo pačiame sofos galė, kadangi Hoseok'as gulėjo ir užėmė beveik visą vietą.

"Puiku, džiaugiuosi" Hoseok'as vėl pakėlė telefoną ir toliau kažką rašė " pietums paruošiau tau makaronų, jie mikrobangų krosnelėje, jei nori"

"Bet dabar beveik 4 valanda vakaro?" Yoongi's tyliai pasveikino save. Tai trečias ilgiausias jo nusnaudimas.

" 3:55, jei tiksliau" raudonplaukis atsakė "maniau, kad kai nubusi būsi alkanas"

Nieko neatsakęs Yoongi's nuėjo link mikrobangės ir rado puodelį makaronų, jie jam pasirodė kiek šaltoki todėl jis juos dar truputi pašildė.

Pasišildęs maistą, blondinas pasiėmė pora pagaliukų ir gryžo į savo vietą ant sofos. Ne vienas nešnekėjo, kol Hoseok'as ėjo per TV kanalus, o Yoongi's kišo burnan makaronus.

Yoongi'o nuomonė, tai buvo tiesiog dar viena įprasta diena. Kai kuriomis dienomis Hoseok'as turėjo pamokas arba dirbo, todėl Yoongi's būdavo vienas. Arba atvirkščiai, Yoongi's būdavo užsiėmęs ir Hoseok'as likdavo jo bute. Šiandien buvo diena kai jie galėjo būti kartu, niekieno netrugdomi.

Oro kondicionierius įsijungė ir Yoongi's suvirpėjo. Jis pažvelgė atgal ir pamatė, kad termostatas buvo nustatytas ant 65 laipsnių farenheito. Tada jis pažiūrėjo į Hoseok'ą, kuris atrodė visiškai nepaveiktas. Staiga atsiradęs vėjelis netrugdė jam nė trupučio, jis švelniai glostė jo tobulai įdegusią odą ir karts nuo karto pajudindavo plaukų sruogą ar dvi.

Yoongi's patrynė savo rankas ir apsižvalgė ieškodamas pledo, bet jo nebuvo. Jam liko vienintelis šilumos šaltinis. "Hobi?"

"Hm?" Hoseok'as atsakė kaip visada, kai Yoongi's į jį kreipdavosi pravarde.

Blondinas prikando sau lūpą, bet raudonplaukis to nepamatė "ar galiu prisiglausti?"

Tada, Hoseok'as pakėlė žvilgsnį ir pamatė virpantį vaikiną trinantį sau rankas. Raudonplaukis švelniai nusijuokė "Ar dar klausi? Eikš čionai" jis atsakė, mosuodamas rankomis link savęs. Hoseok'as, tada, atsirėme nugarą į sofą ir padarė vietos Yoongi'ui atsigulti jam iš priekio.

Yoongi's tada, kiek įmanydamas stengėsi paslėpti džiaugsmą ir nuropojo link raudonplaukio vaikino atsiguldamas jam tarp kojų ir nugarą atremdamas jam į krutinę. Hoseok'as pakišo savo ranką jam po kaklu, kad geriau įsitaisytų, ir kita ranka apkabino smulkesnio vyresnėlio liemenį prisitraukdamas jį arčiau.

Yoongi's išleido nuostabos kupiną garsą ir tarė " šventas šūdė- koks tu šiltas, Hoseok'ai". Yoongi's, norėdamas sugerti kiek įmanoma daugiau šilumos, savosiomis praskiestė Hoseok'o kojas ir sunėrė jas kartu.

Hoseok'o nusikvatojo iš tokio vyresnėlio elgesio ir atrėmė savo galvą jam į kaklą "O tu esi šaltas, Yoongi"

Blondinas tada sumurmėjo kelis nesuprantamus žodžius, bet po akimirkos užmigo nuo tokio patogumo. Hoseok'ui buvo gan juokinga kaip jo hyung'as sugebėdavo užmigti bet kur ir bet kada, bet tuo pačiu jam tai buvo labai miela, nes tai buvo Yoongi's kurį jis pažinojo ir mylėjo.

Jis suprato, kad blondinas tikrai miega kai pradėjo girdėti švelnų knarkimą paliekantį jo lūpas.

Hoseok'as dievino šitokias akimirkas su Yoongi'u, net jei jos buvo tik draugiškos.

Žinoma, Hoseok'ui atrodė kad jie galėtų būti šis tas daugiau.

Bet ir vėl, tai nebuvo lemta. Jie buvo skirtingose seksualinės orientacijos spektro pusėse ir Hoseok'as tai žinojo. Todėl jis nespaudė Yoongi'o.

Ir šiandien jis galimai padarė tokią klaidą.

Hoseok'as atsargiai priglaudė savo lūpas prie Yoongi'o smilkinio odos, ir tai nuėmė šiek tiek svorio nuo Hoseok' širdies.

Jis mylėjo Yoongi, bet žinoma, niekada jam to nepasakytų.

Tačiau, jis jautė kaip tie žodžiai stovi jam gerklėje.

Jis negalėjo prisipažinti. Tai viską sugadintų. Hoseok'as jį sutrigdytų ir jis niekada taip nepasielgtų su savo geriausiu draugu. Jis negalėtų ir neprarastų Yoongi'o. Tai jį sudraskytų visomis prasmėmis. Tačiau, kažkur tarp Hoseok'o sumišusių minčių, jis suprato, kad jam tektų nustumti savo jausmus į šalį ir leisti Yoongi'ui sudaužyti jam širdį kai vieną dieną jis parsivestų kažką namo. Kažką ką jis mylėtų ir darytų jį laimingą.

Taigi, Hoseok'as tai pasakė kartą. Kol Yoongi's miegojo. Tam, kad jis galėtų nuimti tai nuo širdies ir judėti į priekį.

"Aš tave myliu"




~muilas~sope/yoonseok●baigta●Where stories live. Discover now