<10 Skyrius>

59 5 0
                                    

Šaltas oro kondicionieriaus oras užliejo kambarį, o du vaikinai gryžo į tą pačią poziciją kaip ir prieš tai. Savo nuogas kojas jie uždengė pledu, taip stengdamiesi nesušalti. Sekančias kelias minutes stojo tyla, Yoongi's nužvelgė savo pusiau sausus, baltus plaukus telefono kameroje.

"Ar tau patinka?" Hoseok'as neramiai pasiteiravo. Jis nuskenavo vyresnėlio veidą, nejučiomis laukdamas kol jo bejausmį veidą nudvelks pasišlykštėjimas.

Yoongi's nedelsdamas pakėlė akis ir leido guminuko šypsenai nušviesti jo veidą, tai šiek tiek nuramino raudonplaukį " taip, ačiū"

Jis išleido oro gurkšnį, kurį laikė užspaudęs, ir nusišypsojo savo draugui "gerai" . Hoseok'as stebėjo kaip Yoongi's nusiridėno nuo sofos ir pasuko link virtuvės " šįvakarą užsakysiu picą. Kadangi padėjai man su plaukais, aš vaišinu"

Kaltės jausmas užliejo Hoseok'ą ir jis atsisėdo, kad galėtu geriau kalbėti. Hoseok'as nekentė, kai kas nors už jį mokėdavo. O ypač, kai šįkartą buvo jo eilė. "Ne palauk, dabar mano eilė pirkti maistą"

Yoongi's užvertė akis, net nepatraukdamas jų nuo telefono. "Leisk man nors kartą pabūti geram" jis tarė rinkdamas numerį.

Jaunėlis nusijuokė ir šoko nuo sofos, tam, kad nubegtų link Yoongi'o, kuris stovėjo už virtuvės stalviršio. Jis mikriai apkabino jį iš už nugaros ir sušnabždėjo ausin "ačiū Yoongz"

Toks kūnų artumas privertė Yoongi'o skruostus užplūsti raudoniu, bet jis greitai tai nupurtė ir atsakė "prašom, Hobi"

                            ♡♡♡

"Tas kurjeris lai verčiau paskuba, nes aš alkanas ir atrodo, kad artėja audros debesys"

Vyresnėlis darėsi vis nekantresnis laikrodžio rodyklei paliekant 5 val. vakaro ir slenkant link 6. Jis užsakė picą prieš beveik valandą. Hoseok'as galėjo girdėti Yoongi'o pilvo urzgimą jam sukant ratus prie lango.

Išgirdus jo žodžius, Hoseok'o pilvas prisipildė siaubo.  Jis priėjo arčiau lango ir būtent, kaip Yoongi's ir sakė, juodi debesys artėjo apartamentų komplekso link, saulės šviesą pakeisdami tamsa.

"Šūdas" Hoseok'as švelniai nusikeikė. Tuo metu, Yoongi's įdėmiai stebėjo debesis, bet atsisuko į Hoseok'ą paklausti "kas negerai?"

"Oh-uh nieko" nuo pat vaikystės, jis mirtinai bijojo audrų, bet neleis Yoongi'ui to sužinoti. Jam teks tai slėpti tol, kol galės gryžti į savo butą.

Yoongi's papurtė pečiais ir toliau žvelgė pro langą. Jo akys išsiplėtė kai pamatė picos išvežiotoją "jis čia!"

Vos tik išgirdęs beldimą, naujai iškeptas blondinas pačiupo pinigus ir nuskubėjo prie durų, Yoongi's nesivargino būti mandagus, mat vaikinas vėlavo, o jis buvo nerealiai išalkęs.

"Jo, gerai, ačiū" pinigai buvo žaibiškai iškeisti į picą, o Yoongi's turėjo panaudoti papildomos jėgos, kad uždarytu duris, kurios buvo draskomos vėjo. Hoseok'o širdis daužėsi tarsi kūjis, bet tos mintys buvo nuvytos picos kvapo pripildančio jo plaučius.

Nieko nelaukdami jie pradėjo valgyti. Abu vaikinai įsitaisė ant sofos, picos dėžę padėjo ant svetainės stalo, nukrauto žurnalais su kpop dievaičiais ir kolos skardinėmis. Televizoriaus garsai ir šviesos buvo vieninteliai dalykai okupuojantys jų dėmesį, kadangi nei Yoongi's nei Hoseok'as nenorėjo kalbėti pilna burna.

Neužilgo picos nebeliko ir vieninteliai garsai sklindantys ore buvo televizorius ir kartkartinis Hoseok'o juokas. Geriausia jų draugystes dalis buvo ta, kad nors ir stojus tylai, ji niekada nebūdavo nejauki.

~muilas~sope/yoonseok●baigta●Where stories live. Discover now