<2 Skyrius>

72 13 0
                                    

"Gerai, gerai" jis kelis kartus pastukseno į duris ir atsitraukė laukdamas kol jos atsidarys.

Kai po 10 sekundžių nėra jokio garso jis pabeldė vėl, šįkartą rūškanu veidu.

"Nėra šansų, kad šis vyrukas dar miega, ar ne? Jau beveik 1 valanda!"

Susierzinęs jis pabeldėno vėl ir šį syki garsiau. Dabar jis tikrai turi išgirsti.

Staiga durys atsidarė ir jam prieš akis išdygo mėtinės, beveik sidabrinės plaukų spalvos vaikinas, kuris atrodė tarsi kątik išlipęs iš lovos.

"Taip?" Jo balsas visdar užkimęs nuo miego ir Hoseok'as jautė kaip jo delnai pradėjo prakaituoti. Jis bandė išspausti šypseną, bet ji silpo nuo vaikino žvilgsnio. Sunku nesijaudinti kai tas vaikinas dar ir nerealiai patrauklus.

Jung Hoseok'ai BAIK jį nužiūrinėti ir paklausk to nelemto klausimo. Neleisk savo gėjiškumui per daug rodytis.

"Oh-uh.." Hoseok'o akys nuslinko nuo jo akių prie savo paties pėdų. Yra daug priežasčių, kodėl sunku žiūrėti į mėtinių plaukų vaikiną. " na, aš uh.."

Vyras sudejavo ir patrynė sau akis "ar galiu tai kaip nors padėti?"

Hoseok'as iškvepė ir vėl giliai įkvėpė. Bandydamas nuryti gerklėje esantį gumulą jis prašnekėjo " uh taip gali. Na kątik sužinojau, kad mano dušas sugėdo todėl nebeturiu karšto vandens, o maudytis tai būtina taigi ar neprieštarautum jei kurį laiką pasinaudočiau tavo dušu?"

"Ne"

Hoseok'as kelis kartus sumirksėjo, galvodamas, kad gal blogai nugirdo " ką?"

Jis ir toliau žvelgė Hoseok'ui tiesiai į akis " ar sumikčiojau? Pasakiau ne"

Dabar Hoseok'as supyko. Jis sukryžiavo rankas ir išsitiesė, vis delto jis aukštesnis, nors tik ir keliais centimetrais "kodėl ne?"

"Ar privalau tau duoti priežastį? Aš tavęs nepažystu, todėl ne" jis ramiai tarė, nenuleisdamas akiu nuo Hoseok'o nors pastarasis ir dažnai nusuka žvilgsnį. Jis turi pripažinti, tas vaikinas bauginantis.

Nusprendęs nebevaidinti kietu, Hoseok'as atsidūsta " prašau...man labai reikia"

Vyrukas pakelė antakį "tiesiog maudykis po šaltu vandeniu, žmogau. Ar pasisamdyk santechniką ar ką nors"

Hoseok'as sukanda lūpą, galvodamas. Jis pasako pirmą į galvą šovusį pasiteisinimą " na- aš turiu jautrią odą. Šaltas vanduo skausmingas"

"Oviešpatie" Hoseok'as išgirdo jį greitai sušnabždant, tarsi parodant savo nepasitenkinimą. Vaikinas akimirkai atrėmė galvą į duris galvodamas " jei tavo dušas neveikia, kodėl tavo plaukai šlapi?"

Jis parodė pirštu į Hoseok'o plaukus ir Hoseok'as bandė žiūrėti ten kur jis rodo, bet greitai susivokė, kad jis tik užvertė akis. Hoseok'as palietė savo plaukų sruogą ir taip, tikrai šlapi. Jis mintyse pliaukšteli sau per veidą. Aš tikras kvailys.

"Aš buvau duše kai jis sugedo. Tai nutiko tik prieš 10 ar 20 minučių." Iš akių matėsi, kad vyrukas nepersigalvojo todėl Hoseok'as turi pastiprinti savo maldavimą " prašau, prašau, prašau ar gali tai dėl manęs padaryti tol kol aš galėsiu jį sutvarkyti"

"Gerai"

Antra kartą šiandien, Hoseok'as sparčiai sumirksėjo "huh?"

"Dieve, ar viską turiu kartoti du kartus" jis perbraukė pirštais per savo mėtinius plaukus, įsiaudrinęs " sakiau gerai, gali pasinaudoti mano dušu"

"Jėga!" Hoseok'as būdamas lipšniu savimi, puolė apsikabinti, bet greit suvokė, kad nereikia. Vyruko akys išsipūte iš išgąsčio. Hoseok'as nuraudo ir sumurmėjo atleisk. Vietoj bandymo apsikabinti, jis ištiesė savo ranką "aš Jung Hoseok'as"

"Aš Min Yoongi's"

(Prašau nepagailėkit vote, jei jums patinka ši istorija💜)

~muilas~sope/yoonseok●baigta●Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin