<12 Skyrius>

48 5 0
                                    

"Taigi, pagalvojau" Yoongi's prašneko nuo kitos sofos pusės " kad noriu pasikviesti draugų ir pamaniau, kad gal ir tu galėtum pasikviestum savuosius. Taip jie galėtų susipažinti" 

Jie abu gulėjo ant sofos, vienas atsirėmęs į dešinį porankį(?), kitas į kitą, jų kojos susipynusios per vidurį. Hoseok'as kaip mat nusišypsojo. Tai buvo puiki mintis. Yoongi's visada labai gerai atsiliepė apie savo draugus ir Hoseok'as jau kurį laiką norėjo su jais susipažinti. Jie atrodė kaip nuostabūs žmonės.

"O, tai puiku! Kokie sakei jų vardai?"

Yoongi's nustūmė nuo kaktos savo, pusantro mėnesio senumo, nubalintus plaukus ir pradėjo vardyti juos lenkdamas pirštus " Seokjin'as, Jimin'as ir Taehyung'as"

Hoseok'as pašoko iš savo vietos "Seokjin'as? Turi omeny Kim Seokjin'as?"

Kitas vaikinas suraukė antakius ir taip pat išsitiesė " jo? kas nutiko?"

"Tai Namjoon'o vaikinas!" Raudonplaukis sėdėjo ištiktas nuostabos. Jo naujesnis geriausias draugas yra draugai su jo kito geriausio draugo vaikinu. Hoseok'as nežino kodėl tai jį taip stebina. "Šventas šūde, mūsų draugų grupės yra pusiau susijungusios, bet niekad prieš tai nebuvo susitikusios?"

Yoongi's gūžtelejo pečiais, akivaizdžiai mažiau šokiruotas. "Pasaulis žiauriai mažas, žmogau" jis pakilo nuo sofos ir nužingsniavo į virtuvę prisipildyti savo vandens buteliuką.

"Parašyk savo draugui Jungkook'ui ir paklausk ar jis nori užsukti. Nėra reikalo rašyti Namjoon'ui, jei Seokjin'as sutinka atvykti, kadangi kur eina vienas ten prisijungia ir kitas."

Jaunėsnysis nusijuokė ir pritarė Yoongi'ui. " taip tu teisus, gerai. Leisk jam parašyti."  Jis parašė Jungkook'ui, kad jo draugas Yoongi's kviečia savo draugus pas save ir taip pat norėtų susipažinti su jo grupėle. Vaikinas akimirksniu atsakė:

Žinoma, hyung'ai! Visai neturiu ką veikti.

Neužilgo, viskas buvo sutarta. Abiejų vaikinų draugų grupės sutiko susitikti, jie vieni kitus žinojo tik iš detalių apie kurias papasakojo vaikinai. Hoseok'as nekantravo. Jam patiko Yoongi's ir jis norėjo susilieti su žmonėmis kurie Yoongi'ui reiškė daugiausia - jo draugais.

Buvo beveik antra valanda kai pirmasis beldenimas nuskambėjo už durų. Jis buvo švelnus ir beveik drovus, tačiau Yoongi's iškart suprato, kas tai. "Užeik, Taehyung'ai"

Girgždėdamos durys atidengė įdegusį vaikiną sidabriniais plaukais ir dežutės formos šypsena "labas, Yoongi-hyung'ai"

Vos tik Taehyung'as įžengė vidun, Hoseok'as pajuto malonią gerumo aurą sklindančią nuo jo.

Pagal tai kaip jo veidą nudvelkė šypsena pažvelgus į Hoseok'ą ir jo žvilgsnis nukrypo šalin, buvo galima suprasti koks žaismingas šis vaikinukas yra.

Hoseok'as jau mėgo jo draugus, o dar net nespėjo jiems pasakyti nė žodžio.

~muilas~sope/yoonseok●baigta●Where stories live. Discover now