Jis įškišo galvą iš svetainės ir pamatė virtuvę prie kurios stalo sėdėjo Yoongi's kažką veikdamas telefonu. Neatrodo, kad jis kreiptų dėmesį į realų pasauly, bet o kas gi tai daro?
"Labas..." Hoseok'as tarė sudvejojęs ir net nusipurtė, kai tai nuskambėjo labiau kaip klausimas
"Oh labas?" Yoongi's atsako tokiu pačiu klausimu. Jis pakėlė akis ir jie abu praleido 5 sekundes tiesiog žiūrėdami vienas į kitą.
Prakeikimas, Hoseok'ai. Nustok būti keistas ir pasakyk ką nors
"Uh, aš tik dar kartą norėjau padėkoti už tai, kad leidai man pasinaudoti tavo dušu"
"Jokių problemų" jis suraukė antakius padėdamas telefoną ant stalo ir sutelkdamas dėmesį į Hoseok'ą. Jo veido mimika neatpažystama ir Hoseok'as tai suprato kaip ženklą dingti iš ten.
"Na gerai, pasimatysime rytoj" Hoseok'as skubiai tarė ir greitai nužingsniavo durų link. Jis nemanė, kad šis pokalbis galetų tapti dar labiau nepatogesnis.
"Hoseok'ai, palauk, būkime draugais"
Vos tik šie žodžiai paliko Yoongi'o burną Hoseok'o ranka sustingo ant rankenos. Jo galvoje sukosi mintys ir jis nežinojo ką pasakyti. Jis supanikavo, bet žinojo, kad jam nepasigirdo. Jis paklausė "Ką?" taip bandydamas išsikovoti laiko apmastymui.
"Aš sakiau" jis atsistojo nuo kėdės ir priėjo arčiau " būkime draugais. Turiu galvoje, jei jau būsi čia kasdieną, tai gal vertėtų susidraugauti"
"Gerai, tebūnie" Hoseok'as sutiko patraukdamas ranką nuo rankenos. Jis buvo teisus, būtų tikrai nemalonu jei jie liktų nepažystami.
"Puiku" maža šypsena nušvietė jo veidą. Oho Hoseok'as pagalvojo kodėl ši šypsena atrodo taip, tarsi galėtų nuraminti audrą. Ir jis tikrai neperdeda taip manydamas. Yoongi'o šypsena, žmogaus kuris atrodo bejausmis, beveik išvaikė Hoseok'o nerimavimus.
"Ar nori su manimi papietauti?"
Iš draugiškos pusės, tai nebuvo keistas pasiulymas. Paprasčiausiai du vyrukai valgo maistą. Bet jis nežino, kad Hoseok'as gėjus ir jai žinotų situacija būtų kiek kitokia.
Baik taip galvoti, tai tik pietūs. Juk jis nepakviete tavęs į pasimatyma, kvaily
Prisiekiu, atrodo, kad mano pasamonė manęs nekenčia.
"Jo , gerai. Papietaukime"
ESTÁS LEYENDO
~muilas~sope/yoonseok●baigta●
Fanfic《"Man jau nebėra baisu " Istorija kurioje Jung Hoseok'o dušas sugenda ir todėl jam tenka naudotis savo kaimyno, Min Yoongi'o》