Алиса
Да си влюбен за някои е най-прекрасното нещо.
Особено, ако си момиче.
Но, ако си влюбен от четири години в момче, което дори не подозира за чувствата ти и да знаеш, че никога няма да се влюби в теб е наистина ужасно.
Това се случва с мен.
От четири години съм влюбена в братът на най-добрата ми приятелка Грейс, която знае за чувствата ми към него. Но я помолих никога да не му казва, защото знам, че той не изпитва нищо към мен.
А и знам, че нямам шанс, защото той не хареса момичета, като мен...толкова обикновени.
Приятелките му винаги са били красиви, стройни с невероятни тела и много по-добри от мен.
Винаги, когато го видя с някоя се прибирам и плача,като бебе.
Грейс се опитва да ме успокои, но винаги се чувствам ужасно.
Вече ми е трудно да крия чувствата си, защото го виждам все по-често.
Сега с него сме приятели и често се виждаме.
Държа се сякаш нищо няма, но след всяка среща с него се чувствам още по-зле, но не мога да не го виждам, защото знам, че това е единствения начин да бъда с него.
Колкото и да ме боли се опитвам да бъда позитивна.
-Али! - изписка Грейс и ме прегърна.
-Ще ме удушиш! - казах и тя ме пусна.
-Съжалявам,но ми липсваше.
-Нямаше ме само три дни. - засмях се
-Да, но през тези три дни нямаше с кой да обсъждам хората и да клюкарствам за тях. - каза и се усмихнах.
-Сигурно си нетърпелива да ми разкажеш?
-Разбира се. Каква приятелка ще съм, ако не ти разкажа клюките?
-За три дни толкова неща ли са се сключили? - попитах, а тя ме задърпа към стаята й.
-Ами доста неща. - каза ентусиазирана и седна на леглото и потупа мястото до нея.
-Слушам. Имам чувството, че ако не ми кажеш ще се пръснеш. - казах и седнах до нея.
-Така е. Разбрах, че капитана на футболния отбор е спал с училищната психоложка и гаджето му разбра и му вдигна скандал пред всички, дори му удари шамар, жалко че не беше там за да го видиш. Но добре, че бях там и снимах.
YOU ARE READING
In love with him
RomanceКакво е чувството да си влюбена в братът на най-добрата си приятелка, но той да не изпитва нищо към теб...да ужасно. Да знаеш, че никога няма да отвърне на чувствата колкото и да опитваш да привлечеш вниманието му, но той да вижда единствено малкото...