Глава 36

3.7K 159 66
                                    

Логан

Това не е истина.

Тя няма гадже.

Не, но има!

Не мога да повярвам, че се целува с някакъв глупак пред очите ми!

Как смее да я докосва!

Тя е моя!

-Алиса, какво по дяволите правиш! - изкрещях и тя ме погледна, както и онзи глупак.

-Логан, какво правиш тук? - попита, като не се стара да звучи любезно.

-Аз ли какво правя?! Ти какво правиш?! Блокирала си ме навсякъде и сега разбирам защо! Имаш си гадже! Колко чудесно!

-Крис ще поговоря с него ти ме изчакай при колата.

Глупака кимна и ни остави сами.

-Какво правиш тук, глупако! - извика

-Искам обяснение! Защо не отбягваш?!

-Имам си причини да не говоря с теб! И все още не искам дори да те виждам! Затова се разкарай!

-Искаш да си тръгна, за те оставя да отидеш да се чукаш с новото си гадже?! Той по-добре от мен ли те чука?!

-Върви на майната си! Няма да ти давам обяснения за личния си живот! Върви при Паркър или при която да е! Мен не ме занимавай!

-Няма да те стане! Реши да ме замениш ли?! С него!

-Да. За разлика от теб, той се държи с мен добре, уважава ме и наистина ме харесва и не се налага да боря за вниманието му. Няма си гадже, с което да се натиска пред мен всеки път, когато се видим. Не приема всяка целувка за грешка, не се колебае между мен и някоя друга, защото иска мен. И това ми хареса. Най-после някой ме харесва. Харесва самата мен. Без да се налага да се правя на каквато и да е била. Чувствам се щастлива. От толкова време не сме се чувствала така. Свободна, щастлива,без драми и без бивши. Може да не е перфектен, но го харесвам такъв какъвто е, както и той мен и точно заради това го харесвам. Защото е себе си. И най-вече не се възползва от мен и не си играе с чувствата ми и не ме кара да се чувствам, като боклук. Толкова време се опитвах да привлеча вниманието ти, защото бях влюбена в теб от толкова много време, но ти така и не го забеляза. Вместо това ти постоянно си намираше някоя, с която да се целуваш и натискаш пред очите ми, но не казвах нищо, защото те обичах. Много те обичах. Ти беше перфектния мъж за мен. Винаги си представях как един ден ще се влюбиш и ти в мен, както аз теб, но това не се случи, защото ти обичаше други жени. Наистина ме болеше и постоянно плачех, когато те виждах с някоя. Не знаеш колко ме болеше. Но сега не знам дали си влюбен в мен или просто така казваш. Не вярвам на нищо което казваш. Разбрах какъв си. Ти си егоист и се интересуваш само от твоите чувства, но не и от чувствата на хората. Ако искаш някой да те обича истински бъди честен и бъди истински. А не използвач и егоист. И ако искаш да знаеш не те мразя. Но това не значи, че искам да бъдем приятели. Не искам токсични хора в живота си. А, ти си такъв и ме караш да се чувствам зле.

Не казах нищо, защото е права.

Аз съм егоист.

И ужасен човек.

Тя погледна за момент, след което се качи в колата на гаджето си и тръгнаха.

Сега я разбирам.

Наистина боли да гледаш човека, в когото си влюбен да е щастлив с друг.

Никога не съм се чувствал така...

Съсипан.

In love with him Donde viven las historias. Descúbrelo ahora