~~Chciałbym~~

1.8K 75 4
                                    

Pov. Lexy 

Każdy się na spokojnie rozpakował. Postanowiliśmy że ja z Marcinem pojedziemy do sklepu po zakupy spożywcze, Andżela z Michałem pojadą po samochód i telewizor do salonu, a Julka z Kacprem postanowili zostać w domu i skręcać meble do salonu i szafki do łazienek. Gdy wróciliśmy ze sklepu minęło ok. 3 godziny bo postanowiliśmy zobaczyć jeszcze do sklepu z meblami i kupiliśmy każdemu szafki noce i do tego jakieś ozdoby, drobiazgi. Rozpakowaliśmy wszystkie zakupy. Wnieśliśmy szafki do salonu, aby je skręcić. Julka i Kacper mieli wszystkie skręcone meble do salonu byli w trakcie skręcania szafki do łazienki. Postanowiliśmy im pomóc było przy tym dużo śmichu i zabawy za nim się zorientowaliśmy była już 15 czyli zajęło nam to 2 godziny. 

L. Kurdę Andżelii i Michała nie ma już 5 godzin. 

K. To nie jest takie chop załatwić tutaj w stanach auto. 

J. Nie ma co się martwić. 

K. Musimy skończyć to co zaczęliśmy!

M. Jestem zaa!

Minęło 15 min, a usłyszeliśmy jak ktoś wchodzi do domu była to oczywiście nasz ulubiona para śmiejąca się na cały głos. Gdy weszli do salonu było można wyczuć woń alkoholu od razu można było wiedzieć że Michał i Andżela są pijani. 

K. Macie auto?

A. Mamy i telewizor też jest zajebisty i wielki!

K. Marcin chodź my idziemy po telewizor, a wy dziewczyny idźcie ich położyć. 

Miałyśmy trudne zadanie bo musiałyśmy zanieść tą o  to dwójkę spać. Gdy już się z nimi dotargliśmy do góry to chłopaki rozpakowywili telewizor z kartonu. Przypomniało mi się że kupiłam ozdoby więc postanowiłam je z Dżulią po umieszczać po domu. 

~~skip time~

Wszystko było ładnie i porostawiane po domu bardzo mi się podobało innym chyba też. O 20 idziemy wszyscy na kolacje jest 18 więc mam dwie godziny ubiorę sukienkę i Dżulia zrobi mi makijaż. Nie wiemy czy Andżela wyb

W następnym rozdziale będzie ta cała ich kolacja. Next- 21

Tego nie dało się zaplanowaćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz