Elimdeki kalemi bırakıp çalan telefonuma uzandım.
yalv arıyor...
Ekrandaki isme bakıp kıkırdadım. Ardından hemen kendimi toparlayıp aramayı cevapladım. Ee, Lisa bu sonuçta!
"Yine ne oldu Lisa'cığım? "
"Sana da merhaba canım arkadaşım. "
"Lisa beni boş şeyler için arayıp rahatsız etmesen nasıl olur? Burda ders çalışıyorum! "
"Of, çok sıkıcısın! Bunu daha önceden söyleyen oldu mu?"Bıkkınlıkla nefesimi verdim ve görmeyeceğini bilmeme rağmen kafamı aşağı yukarı salladım.
"Evet, oldu. Jennie ve Jisoo. "
"Hah, bak işte. Beni anlayan birileride var sonunda! "
"Ee Lisa ne oldu? "
"Yarın yapıcağımız test hakkında konuşacaktık. Bekle iki dakika kızlarıda alayım. "Aradan yarım saatten fazla geçmişti. Bu zamana kadar sorulacak soruları milyon kez gözden geçirmişlerdi.
"Kızlar bu arada bu testi Jimin'e yapmıyoruz. Biliyorsunuz zaten yapmamız saçma. Çünkü ben seviyorum. Kusura bakma Rosie ama Jimin sana bakmaz. Üzgünüm. "
"Senin o küçük, bücür platoniğine kalmadım be! Onunla eş bile çıkmak istemem."Şu dünyada Jimin'i sevecek bir gerizekalı varsa o da maalesef ki benim salak arkadaşım Jennie'ydi.
"Tamam o zaman Taehyung'a da yapmayalım. Yani boşuna kağıt israfı olmasın diye diyorum. Yoksa bende Taehyung'un Rosie'ye bakmayacağını biliyorum. "
Bu kızlar bir gün elimde kalacak!
"O zaman J-"
"Dur Jisoo'cuğum ben söyleyeyim. Sen kendini hiç yorma. Jin'e de anket yapmıyoruz. Nedeni ise hem senin sevgilin hemde benim gibi birine bakmaz. "
"Doğru söylüyorsun sana bakmaz bebeğim ama ben onu söylemeyecektim."
"Ne söyleyecektin? "
"Anketi Jungkook'a da yapıcak mıyız? "Jennie ile Lisa aynı anda kulağımı sağır edicek bir derecede ' Evet ' diye bağırırken ben bastırılan sesimle
' Hayır ' diyebilmiştim."Elbette yapacağız! Jungkook'suz bir anket düşünülemez. "
"Elbetteki yapmayacaksınız! Bu seferde ben söylüyorum. Boşuna kağıt israf etmeye gerek yok. Çünkü isteseniz de Jungkook benim ruh eşim çıkmayacak. İkimiz birbirimizin zıttıyız. Tek ortak noktamız ikimizinde birbirimizden ölesiye nefret ediyor oluşu. Olduda yanlışlıkla çıktı diyelim beni onunla konuşma içine sokamazsınız! Sadece kağıt üstünde işaretleme olarak kalır. "
"Pardon da canım sana fikrini soran oldu mu? "Ne?
Tanrım, neden herkesin aklı başında arkadaşları varken benim arkadaşlarım bu gruptan değildi? Ben ne büyük suç işledim de beni bunlarla cezalandırıyorsun?
"Buradaki konu benim ama. Sakın Jungkook'a yapmıyorsunuz! "
"Aman Rosie sal gitsin ya. Zaten sorularda da uyuşmayacaksınız. Senin kendin dedin çok farklı olduğunuzu. Neden bu kadar kastın? Eğleniriz biraz. "
"Jisoo daha soruları görmedim ama eminimki sorular " En sevdiğin renk ne? " gibi ilkokul seviyesi sorularıdır. "Haklılığım karşısında o da sessiz kalma jokerini kullanmıştı. Soruları görmemiş olsam bile tahmin edebiliyordum. Bunu herkes başarabilir.
"Beybiler muhabbetinize doyum olmaz ama biz Lisa ile ayrılıp yarınki hazırlıkları tamalayacağız. Bay! "
"Bende o zaman gideyim de biraz sevgilimle konuşayım. Bay Rosie! "Herkes konuşmadan çıkarken ben salak salak telefon ekranına bakıyordum.
Tek dileğim yarını ve önümüzdeki uzunca bir süreyi bu olayın benim adıma yapıldığı duyulmadan, sessiz sakin, rezilsiz halletmek istiyorum.
Çok mu şey istiyorum?
___
neden yazdığım bir kitap bir saniye
sonra bana iğrenç gelmeye başlıyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
survey | roségguk
Fanfiction[𝑻𝒂𝒎𝒂𝒎𝒍𝒂𝒏𝒅𝒊.] Hangimiz en nefret ettiğimiz kişinin saçma bir ankette ruh eşimiz olarak çıkmasını ister ki? | jungkook × chaeyoung |