"Bu yaptığınız davranışın cezası disiplin bunun farkındasınız değil mi? "
Başımı ellerime yaslamış müdürün masasının önünde duran sandalyede oturuyordum. Diğer ikisi ise karşımda dikilmişlerdi.
"Ben size okulumda böyle şeyler istemediğimi söylemedim mi! "
Bağırmasıyla yerimde irkilip müdürün kızarmış yüzüne baktım. Adam sinirlenmekte sonuna kadar haklıydı.
"Hocam, biliyorum haklısınız. Böyle bir şey olmamalıydı fakat şuanlık affetseniz olmaz mı? Bir daha olmaması için ben ve arkadailarım söz veriyoruz. "
Müdürün gözlerinin içine pişman olduğumu belli eder bir şekilde baktım. Eğitim hayatım için iyi değildi.
"Bundan önce de sayamadığım kadar çok özür verdin bana Chaeyoung Hanım. Sonucunda ne oldu? Yine kavga, tartışma, gürültü! Bu sefer olmaz. "
"Hocam, Rosie'nin bir suçu yok. Tüm suç Chanyeol da. Ona ceza verin. "
"Anlaşılan yediğin yumruklar sana yetmemiş Jungkook! "Ah, burda bile tartışıyordu salaklar. Disiplin almak mı istiyorsunuz?
"Jungkook kapa çeneni! "
Benim sessizce fısıldayışım Jungkook'un yüzüne sırıtma olarak yansıyordu.
Şuracıkta öldürmek istiyordum.
"Hâlâ tartışıyorsunuz karşımda!"
Chanyeol ile Jungkook'a yalvaran bakışlar attım.
"Hocam, siz bu salakları takmayın. Size söz veriyorum bir daha kavga olmayacak. Eğer bir daha olursa beni cezalandırırsınız. Ama şimdi vermeseniz? "
Müdür gömleğinin birkaç düğmesini açıp derin nefes aldı. Adam bıkmıştı bizden.
"Eğer bir daha olursa her şeyi senden bilirim Chaeyoung. "
Derin nefes verip üstümdeki yükten kurtuldum.
"Tamam hocam. İnanın bana bir daha olmayacak. "
"Şimdi çıkabilirsiniz. "Sırayla odadan çıktığımızda koridorda arkadaşlarımız bekliyordu. Hepsi yanımıza geldiler. Kızlar bana sarılırken Chanyeol ve Jungkook birbirine hâlâ pis pis bakıyordu. Yerim ise biraz daha uzakta ne yapıcağını bilemez bir şekilde duruyordu.
Aptal Jungkook kızı etkilemiş ve kavga çıkarmıştı. Yerim'e kızmıyordum. O daha küçüktü ve Jungkook'un içini bilmediği için de görüntüsünden etkilenmişti. Yalan yok kim görse etkilenir ama önemli olan iç güzelliktir her zaman.
"Kızlar biraz beklesenize."
Yerim'in yanına gittim.
"Yerim bak Jungkookdan etkilenmiş olabilirsin ama bildiğin gibi abin ile araları pek iyi değil. Bu durumda Chanyeol'un biraz canını sıktı ve sonuç gördüğün gibi. "
Çok fazla üzgün görünüyordu. Büyük ihtimalle Jungkook'u tahmin ettiğimden fazla seviyordu ama bir yandan da Chanyeol'u da karşısına almak, onunla tartışmak istemiyordu. Aklı karışık gibiydi.
"Yerim, "
İkimizde seslenen Chanyeol'u döndük. Benimle göz temasından kaçınıp direkt Yerim'e bakıyordu.
"Biraz konuşalım mı? "
Sinirliydi hâlâ. Bunu herkes farkedebilirdi. Ama hem Yerim kardeşi olduğu için hemde benim gibi onu da korkutmak, kendisinden uzaklaştırmak istemediği için olabildiğince sakin kalmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
survey | roségguk
Fanfiction[𝑻𝒂𝒎𝒂𝒎𝒍𝒂𝒏𝒅𝒊.] Hangimiz en nefret ettiğimiz kişinin saçma bir ankette ruh eşimiz olarak çıkmasını ister ki? | jungkook × chaeyoung |