dokuz

3.5K 283 178
                                    

Yarısı kahve dolu bardağı dudaklarıma yaklaştırıp bir yudum aldım.

"Biri şu kızı durdurmalı. "

Konuşulanları takmayıp telefonuma bakmaya devam ettim.

"Rosie bir şey demiycek misin? "
"Ne dememi bekliyorsun Jisoo? O gün önüne geçmeye çalıştım ama olmadı. Üstüne üstlük kavga ettik ve bana unuttuğum bazı şeyleri tekrardan hatırlattı. "

Lisa ile birbirlerine bakıp birkaç saniye sessiz kaldılar.

"Demek bu yüzden sabahtan beri birbirinizin yüzüne bakmıyorsunuz. Nedeni anlaşıldı. "

Omuz silkip telefona bakmaya devam ettim.
Ben yanlış bir şey yaptığımı düşünmüyordum. Eğer özür dilemesi gereken biri varsa bu da o'ydu.

Kantin giderek kalabalıklaşırken yanımıza Chanyeol gelip oturdu.

"Selam kızlar. "

Yüzüne baktığımda gözünün altı hafif kızarmıştı. Ardından masada duran ellerine baktım. Tahmin ettiğim gibi... Ah, bir kere de kavga etmeden duramaz mısın Chanyeol?

"Chanyeol? "
"Efendim? "
"Sani kaç defa daha kavga etmemen gerektiği konusunda uyarmam gerek? Ben seni azarlamaktan yoruldum sen kavga etmekten bıkmadın! Sonun disiplin olucak, söylemedi deme."

Küçük bir kahkaha atıp arkasına rahatça yaslandı.

"Sakın ol Rosie, endişelenmeni gerektirecek bir kavga değildi. Ayrıca ben disipline küçük bir kavga yüzünden gidicek biri değilim. Bu konuda dikkatliyim güzellik. "

Göz kırpıp sırattı. Bir de bu konu ile övünüyordu ya!

"Hah, bir de bu konu ile övünüyor musun  Chanyeol? Ciddi olamazsın? "

Gözlerimi devirip köşede konuşmaya devam eden ikiliye döndüm. Jongin için üzülüyordum. Jennie onu sevmiyordu. Ama bir yandan da Jennie için seviniyordum. Belkide artık kendini sevmeyen biri için koşmayı bırakır ve Jongin'e aşık olurdu. Bu durumda da yıpranmazdı. Her ne kadar aramızda tartışma geçse bile o benim arkadaşımdı, üzülmemesi için elimden geleni yapardım.

O sırada kantine giren kişiye baktım. Sadece görmek bile içimde ona olan nefretimi dışarı vurmama neden oluyordu. Şimdi her şey anlaşılmıştı. Hızlıca Chanyeol'a döndüm.

"Bu yaptığın küçük kavga kimin ile oldu? "
"Boşver artık bu konuyu Rosie. Önemli değil dedim. Hem bir öğretmen falan da görmedi."
"Jungkook değil mi kavga ettiğin kişi? "

Bunu en başında anlamam lazımdı.

"Evet veya hayır. Boşver. "
"Aranızdaki bu saçma kavgaya artık bir son verin. "

Kafamı Jungkook'un olduğu yere çevirdiğimde tek olmadığını farkettim.

"Chanyeol? "
"Bak Rosie o kaşındı en başta. Benim bir suçum yok ama bir daha onunla kavga etmem,merak etme. "
"Chanyeol sus ve arkana bak. "

Bu Jungkook iyice zıvanadan çıktı. Bunun başka bir açıklaması olamazdı.

"Ne? Ne var arkamda? "
"Birazdan mükemmel bir kavga izleyeceğiz! Tanrım, çok mutluyum. "

Yanımızda sevinip ellerini birbirine vuran Lisa ve Jisoo'ya ters ters baktım.

Jungkook Chanyeol'un arkasında kalıyordu ve bunu görmemişti. Ama birazdan olacak olayları anlayan kişiler kendi arasında dedikodu yapmaya başlamış, kantini bir uğultu sarmıştı. Hatta bazıları Chanyeol ve Jungkook üzerine iddiaya bile girmişlerdi. Ah, bu okulda bir tane bile akıllı olmaz mı?

survey | roséggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin