on iki

3.4K 263 244
                                    

"Kaç gündür bu çocuk neden ortalarda yok?"
"Rosie, yakın bir zamanda o anket gerçeğe dönüşecek bunu biliyorsun değil mi? "
"Ne saçmaladığını anlamıyorum Jisoo. "

Anlamamazlıktan gelip gözlerimi sınıflarının kapısına diktim.

"Yani diyorum ki acaba hafiften Jungkooktan hoşlanmaya başlamış olabilir misin? "
"Öyle bir şey yok Jisoo! "

Yanımızdan geçen öğrenciler tuhaf tuhaf bize bakarken sesimi alçalttım.

"Nerden çıkarıyorsun bunları ya? Hep Jennie ve Lisa söylüyor değil mi? "

Jisoo dolabının içinden gerekli kitap ve defterlerini alıp dolabını kilitledi. Ardından geriye yaslanıp bana döndü.

"Bunları fark etmem için kızların söylemesine gerek yok Rosie. Yani onlarda söylüyor her zaman. "

Yavaştan sınıfımıza doğru ilerlerken hafifçe sınıfın içine baktım. Sınıfta da yoktu.

"Rosie! "
"Ne? "
"Bakıyorsun."
"Bakmıyorum."
"Yalan söyleme. "
"Söylemiyorum."
"Gördüm."
"Of, tamam baktım. "

Ellerimi teslim olmuş bir şekilde kaldırdım. Ama bakma nedenim merak etmem değildi. Yani, belki olabilirdi. Ufacık.

"Bence sen ders başlamadan çocukların yanına gidip nerede olduğunu sor. "

Cam kenarında duran dizilmiş Jimin, Eunwoo ve Taehyung'u gösteriyordu.

"Gidip ne diyeceğim? "
"Jungkook'un neden gelmediğini sor. "
"Jungkook beni ilgilendirmiyor Jisoo. "
"Yeme beni Rosie. Biliyorum şuan onu merak ediyorsun. Merak etme kızlara bunu söylemeyeceğim ve beni daha da konuşturmayıp git artık. Dersin başlamasına 15 dakika kaldı. "

Beni tek bırakıp sınıfa gitti. Birkaç saniye koridorun ortasında boş boş durdum. Gittiğimde beni yanlış anlamamaları için ne demeliydim? Neyse onu da konuşunca bulurum. Pek fazla düşünmeden yanlarına ilerledim.

"Selam."
"Hoş geldin Chaeyoung. Sen bizim yanımıza uğrar mıydın? "
"Yanınızda o suratsız arkadaşınız var diye gelmiyordum. Yoksa bilirsiniz benim sizinle bir sorunum yok Jimin."

Yüzüme içten olduğunu düşündüğüm bir gülüş ekledim.

"Ah, bu arada Jungkook demişken o nerde?"
"Ben kazandım! Demiştim size işte. Bir haftalık yemek paralarınızı hazırlayın beyler."

Taehyung yerinde tuhaf hareketler yapıp sevinirken bir adım geri çekildim. Bu çocuğun normal olmadığını biliyordum.

"Ne oluyor ya? "
"Şöyle biz iddiaya girdik. Sen koridorun ortasında tek başına beklerken bizim yanımıza gelmek istediğini anlamıştık. Taehyung da kesin Jungkook'u soracak dedi ve bizde bunun üzerine iddiaya girdik."

Eunwoo'ya siz çocuk musunuz bakışlarımı atmakla meşgulken Jimin beni hafifçe sarstı.

"Neden bunu yaptın Chaeyoung? Bana da yazık değil mi? Bütün param bu salak herifin yemeğine gidecek. "

survey | roséggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin