on dört

3.1K 245 124
                                    

Yarısında dersi dinleyip yarısında uyuduğum matematik dersi biterken öğle arasına girdiğimiz için çok mutluydum. Her zamanki gibi aşırı acıkmıştım ve tek istediğim kantine gitmekti.

"Kızlar haydi kalkın kantine gidelim. Ben çok açım. "

Oturduğum yerden kalktım ve üstümü düzelttim. Bu sırada da kızların kalkmasını bekliyordum. Hepsi kafasını koymuş uyuyorlardı.

"Kızlar! "

Lisa kolumdan tutup tekrar yerime oturttu.

"Otur şurada beş dakika. Dağılan beynimi toplamam lazım. "

Homurdanıp yerimde hareket ettim.

"Ama kızlar ya! "

Jennie ayağa kalkıp arkasına döndü.

"Tamam Rosie, hadi gel de karnını doyuralım küçük bebek."

Söylediklerini umursamayıp yerimden kalktım ve sınıftan çıktık. Koridorlardaki öğrenciler duvarlara yaklaşmış bir şeylere bakıyorlardı. Belkide onlara çok dikkatli baktığım içindir bilmiyorum ama sanki herkes bana bakıyormuş gibi hissediyordum.

"Jennie bu kadar öğrenci neye bakıyor? "

Jennie sorumla birlikte başını telefonundan kaldırıp ilk defa koridora bakındı.

"Bende bilmiyorum ama öğreniriz şimdi Rosie. "

Kendisiyle birlikte beni de öğrencilerin yanına ilerletti.

"Bir şey sorabilir miyim? "

Ellerindeki tam olarak göremediğim kağıda bakan kızlar bizi farkedince en başta gerildiler ve kağıdı saklamaya çalıştılar. Bu okulda ne oluyordu da benim haberim yoktu?

"Arkana sakladığın kağıda bakabilir miyim?" dedim kuşkucu bir tavırla. En başta verip vermemek arasında kalsada ısrarım üzerine vermek zorunda kaldı.

Buruşan kağıdı alıp açtım ve Jennie ile görebileceğimiz bir şekilde tuttum.

Gözlerim kocaman koyu yazıya ve altında yazılan paragrafa takılınca sinirlendiğimi farkettim. Ellerimin titremesi belli olmasın diye kağıdı avucumun içinde sıktım.

YENİ BİR AŞK Mİ DOĞUYOR?
Park Chaeyoung'un ruh eşini bulmak için okuldaki bütün erkeklere yaptığı ankette ruh eşi en nefret ettiği kişi Jeon Jungkook çıktı. Ayrıca geçen günlerde Chaeyoung'un Jungkook'un evinin orada görülmesi akıllara acaba bir ilişki içindeler mi sorusunu getiriyor?

Sakin kalmaya çalışarak derin derin nefesler aldım.

"Rosie lütfen sakin ol! "

*Park Chaeyoung müdürün odasına bekleniyorsunuz. *

Hoparlörden yayılan ses iyice sinirlenmemi sağlarken tek istediğim bugün katil olmamaktı.

Kağıdı katlayıp pantolonum cebine koydum ve Jennie'ye döndüm.

"Ben şimdi müdürün yanına gedeceğim. Sende sınıfa git. Ben gelirim. "
"Rosie istersen bende yanında geleyim. "
"Sorun değil Jennie. Geleceğim. "

Jennie'nin yanından ayrılıp müdürün odasına doğru ilerledim. Üstümde olan bakışlar zaten üst seviyede olan sinirimi kontrol altına almamı zorlaştırıyordu.

Müdürün odasının önüne geldim. Ellerimi pantolonuma silip kapıyı tıklattım. İçeriden gelen müdürün sert sesi ile gergin bir şekilde kapıyı açtım.

survey | roséggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin