"Kızlar sizce dediği şey doğru olabilir mi?"
"Bunu gidip Chanyeol ile konuşman lazım Rosie. Sana net cevabı o verebilir." dedi Lisa saçıyla oynarken.Teneffüsteydik ve bundan önceki dersimiz beden eğitimiydi. Bizde voleybol oynadıktan sonra yorulmuş spor salonunda oturuyorduk.
Jungkook'un dedikleri o günden beri hep aklımı karıştırıyordu.
"Eğer Jungkook'un dedikleri doğru değilse gereksiz yere Chanyeol'u suçlamış olacağım ve bir daha kalbini kıracağım. Bu son isteyeceğim şeylerden biri. Hem o gün Chanyeol okulda bile değildi. Bu durumda bana Jungkook'un yapmış olabileceğini gösteriyor. Biliyorsunuz Jungkook'u. Uzun bir süredir birbirimizle hep uğraşıyoruz. Bu olayı o yapmış olabilir ve şimdide hem ilişkimizi bozmak için hemde beni rahatsız etmek için gelip Chanyeol'un yaptığını söylüyor olabilir." dedim düşüncelerimi dile getirerek.
Jisoo elindeki suyu içten sonra bana döndü. "Rosie doğruyu söylemek gerekirse Jungkook'un bunu yapıcağını zannetmiyorum. Chanyeol yaptı diye de bir şey demiyorum. Ama sencede mantıksız değil mi?"
Hepimiz Jisoo'ya devam etmesi için bakarken arkasına yaslandı ve devam etti.
"Eğer bunu Jungkook yapmış olsaydı akşam geç bir saatte yanına gelip Chanyeol'u suçlamazdı. İstese sen onun yanına gittiğinde de rahatlıkla suçlayabilirdi. Belli ki o saate kadar araştırmış."
Kızlar konuştukça Jungkook'a inanan yanım daha da ağır basıyordu. Çaresiz bir şekilde ellerim ile yüzümü kapattım.
"Kızlar benim aklımı karıştıran başka bir konu var. Sizce normal Jungkook bu mu? Yani düşünsenize bir okula ilk geldiğimizde ki Jungkook ve Rosie'yi. Davranışları değişmedi mi? En başlarda birbirlerinden nefret ederlerdi ve dedikleri yaptıkları hiç bir şeyi umursamaz, birbirlerini yok sayarlardı. Fakat şuan öyle değil. Eğer Jungkook değişmediyse bu durumu umursamaması ve bunu yapan kişiyi bulmaması lazımdı."
Jennie belki bu dediklerinde haklı olabilirdi. Birbirimize karşı son zamanlarda biraz daha dikkatli olmaya başlamıştık ama bunun sebebi tamamen artık büyümemizdi.
"Bunun sebebi ne peki?" diye sordu Lisa benden önce.
"Tabikide yavaş yavaş birbirlerine aşık olmaları!"
Hızlıca Jisoo'nun ağzını kapattım.
"Tek değiliz salonda ya! Bağırmasana kızım!"
Salonda bizim dışımızda olan öğrenciler bize garip bakışlar atarlarken gülümsedim hepsine.
"Pardon, arkadaşımın bazen böyle garip davranışları olabiliyor." Ardından Jisoo'ya kızgın bir şekilde baktım.
"Şimdi elimi çektiğimde sessiz ol,tamam mı?"
Jisoo kafasını sallarken Lisa ve Jennie yerlere yatmış gülüyorlardı. Onlarada ters ters bakıp ellerimi çektim.
"Kimmiş birbirine yavaş yavaş aşık olan kişiler?"
Jennie duyduğu ses ile kendini düzeltirken yüzüne güzel bir gülümseme yerleştirdi.
"Hoşgeldin Jongin!"
Jongin,Jennie'ye gülümseyerek karşılık verdi ve yanına oturdu.
"Cevabımı daha alamadım."
"Ah, kim olacak canım ya! Tabikide Chanyeol ve Rosie!"Lisa durumu kurtarmaya çalışırken çok belli ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
survey | roségguk
Fanfiction[𝑻𝒂𝒎𝒂𝒎𝒍𝒂𝒏𝒅𝒊.] Hangimiz en nefret ettiğimiz kişinin saçma bir ankette ruh eşimiz olarak çıkmasını ister ki? | jungkook × chaeyoung |