on yedi

2.9K 263 131
                                    

"Takım içinde kavga olmuştu ve bu birazda benden kaynaklıydı. En başta hocanın kulağına gitmeden durdurmaya çalıştım ama 
olmadı. Hoca beni yanına çağırdığında da Jungkook'dan kaynaklı olduğunu sinirlenip gittiğini söyledim. Olay bu. Biliyorum yanlış bir hareket ama ne yapabilirdim ki? Zaten kaptanlıktan alınmışken bir de böyle bir durum olduğu öğrenilseydi takımdan atılabilirdim."

Bu dediklerine bir yanım inanmazken bir yanım da 'ne yapmasını bekliyordun' diyordu.
Gerçekten ne beklemiştim? Koridora o afişleri asanın Chanyeol olduğunu ve bunu söyleyeceğini mi?

"Ya şimdide Jungkook ceza alırsa?"
"Jungkook'un hiçbir zaman ceza almayacağını biliyoruz Chaeyoung. Ne kadar ondan pek hoşlanmasamda o takımın en iyi oyuncusu ve kaptan. Eğer çıkarsa takım boşluğa düşer takım. Bunu sende çok iyi biliyorsun." dedi rahat bir şekilde.

"Yani orada bahsettiğiniz ve senden uzaklaşmak istiyebileceğim olay bu mu?" dedim kuşkucu bir tavırla.

Buna inanasım gelmiyordu. Sanki benden sakladığı başka şeyler varmış gibi gelmişti.

"Evet. Birine suçu attığım için benden uzaklaşabileceğini düşünmüştüm. Sen her zaman en doğrusunu yapan birisi olduğun için bu davranışım sana göre yanlış."

Çok fazla üstelemeden kafamı salladım. Biraz daha sorup ondan kuşkulandığımı düşünmesini istemiyordum. Ama bir yandan da iç sesimi susturmak zor bir hâl alıyordu.

"Neyse ben sınıfa çıkayım. Kızlar gelmiştir."

Sarılıp yanından ayrıldım. Sınıfa geldiğimde kızlar çoktan gelmişti. Hemen Lisa'nın yanına oturdum. Jennie ve Jisoo'da bize doğru dönmüşlerdi.

"Konuştun mu?"

Jennie'nin sorusuna kafamı olumsuz bir şekilde salladım.

"Sınıflarına gittiğimde Jongdae ile bir konu hakkında tartışıyorlardı. Jungkook'un üstüne atmaması gerektiğini bir süre sonra her şeyin ortaya çıktığını söylüyordu. Benim geldiğimi farkedince sustular. Ama ben yinede sordum ne olduğunu. Bana takım arasında kendisinden kaynaklanan bir tartışma çıktığını bunun hocanın kulağına gittiğini ve takımdan atılmamak için suçu da Jungkook'un üstüne attığını söyledi."

Kızlar bir süre birbirlerine bakındılar. Sanırsam bu olayda onlara pek inandırıcı gelmemişti.

"İnandın mı buna?" dedi Lisa.

Derin bir nefes verip kafamı sıraya koydum.
"İnandırıcı gelmiyor bana da. Sanki orada kastedilen olay farklıydı. Jongdae bunun için bu kadar sinirlenmiş olamaz. Bu söylenilen sadece oradaki olayı kapatmak için ortaya atılan bir yalan."

"Jongdae'nin kastettiği şey bu afiş olayı olabilir mi?" dedi Jennie.

"Olabilir sanırsam." dedim yüzümğ düşürerek. Böyle bir şeyi Chanyeol'un yaptığını düşünmek istemiyordum.

"Gidip Jungkook ile konuş. Eğer sana Chanyeol olduğunu kanıtlayamazsa ne kaybedersin ki en fazla? Hiçbir şey. Chanyeol ile bir araya geldiğinde 'acaba yaptı mı' diye düşünmezsin."
"Haklı bencede Lisa. Bir şey kaybetmezsin." diye onu destekledi Jisoo.

"Eğer bu doğruysa. Yani bunu yapan Chanyeol ise kızlar. O benim en yakın arkadaşlarımdan biri. Sanırsam bunu  bana yaptığı gerçeğini kaldıramam."

Jennie elini elimin üstüne koyup hafifçe okşadı.

"Ne olursa olsun biz senin yanındayız Rosie. En yakınım dediğin kişiden böyle bir darbe alman seni üzebilir ama biz yanında olduğumuz sürece kolayla atlatıcaksın, inan bana."

survey | roséggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin