ROZDZIAŁ VIII ~ Woń nieznanego

894 68 40
                                    

Zostawmy na trochę Misię i Kurdupelka, niech sobie pobędą choć jeden rozdział tylko we dwójkę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dedyk dla mojej Komentari Kłin -
🌻💗 -kapitan-chmurka- 💗🌻

Długo nie musiałam szukać muzyczki, która
pasowałaby do tematyki rozdziału 😽💖🌷
Oto przed Wami Neko i Mrurk w genialnym
coverku do It's Not Like I Like You 💕

Co prawda Mrurk podkładał w musicalu z Shingeki
pod Jean'a a Miche w nim nie było, ale... 😏💖✨

X X X X X X X X


- Mówiłam to już milion razy, ale najwyraźniej wszyscy tutaj macie po prostu spierdolony słuch! - warknęła już do reszty wyprowadzona z równowagi czarnowłosa dziewczyna o ciemnoniebieskich tęczówkach niczym szlachetny agat.

- Ichika, uspokój się! - jeden z mężczyzn podniósł głos.

W odpowiedzi ta tylko zagryzła usta. Pod językiem wyczuła bliznę na dolnej wardze, która miała od czasów dzieciństwa.

- Nie wyjdę za niego! Nie zmusisz mnie do małżeństwa z tym osłem!!!

- A uwierz, że zmuszę!

- A WŁAŚNIE, ŻE ZA NIEGO NIE WYJDĘ I TYLE!

- Wyjdziesz.

- NIE!!!

To był ostatni raz, gdy widziano Ichikę Yukimurę w Dauper. Potem słuch po niej zaginął.

***

Jak to ujął pewien mądry człowiek; miłość ma wiele twarzy.

Można również spekulować, że chyba ten owy mądry człowiek cierpiał na anosmię, czyli całkowity zanik zmysłu węchu, skoro nie uwzględnił w swojej wypowiedzi powonienia. A przynajmniej tak to zgrabnie ujął Miche, gdy Mia opowiadała im nieco o swoim świecie któregoś wieczoru przy kolacji na stołówce, zgłębiając temat romantycznych sentencji XXI wieku.

Zacharius swoją wypowiedzią poruszył niezwykle istotną kwestią, bo brunetka opowiedziała im historię mordercy Jana Baptysty Grenouille'a, bohatera Pachnidła. Przerwała jej jednak Hanji, która zaczęła na głos analizować proces podniecenia seksualnego u mężczyzn, biorąc pod uwagę wszystkie aspekty fizyczne. A przynajmniej robiła to, dopóki Levi nie przyłożył jej z całej pety w potylicę, sprawiając że okularnica wylądowała twarzą na stole.

- Nie musiałeś - mruknęła Mia.

- Musiałem. Uwierz.

- Okey. Tłumacz się Erwin'owi - brunetka kątem oka popatrzyła na osłupiałego Smith'a, który dopiero co przyszedł do ich stołu i wpatrywał się w Hanji, aktualnie śliniącą stół - To co? Fakturka za okulary?

***

Papiery co prawda przyszły, jednak nie za zniszczone okulary pani major. Dotyczyły one braku zaopatrzenia Korpusu w żywność.

❝Our little heaven.❞ | 𝗦𝗡𝗞 (✓)   [POZOSTAWIONE Z SENTYMENTU]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz