15. Akarok csinálni valamit

601 21 0
                                    

Anyáék újból dolgozni vannak, Harry pedig azt mondta inkább délelőtt megy be hogy este tudjon egy kicsit pihenni. Én ma este elmegyek Emmával és Zackkel bulizni egyet. Sosem voltam még rendes, nagy buliban, de úgy voltam vele egyszer ki kell próbálni. Anyának szóltam hogy ma hova megyek, apának meg Harrynek viszont nem. Még mindig mérges vagyok rájuk a tegnapi viselkedésük miatt.
Lassan este 8 óra lesz és még mindig senki sincs itthon. Ezt persze a hosszú évek alatt már megszoktam. Gyorsan felkaptam magamra egy kicsit kihívóbb ruhát, majd hajam és sminkem elkészítése után kiballagtam a ház elé ahol már vártak rám.

-Azta, mintha nem is Mack lennél- néz végig rajtam barátnőm, mire megforgatom szemeim.
-Csak a sok smink teszi.
-Szerintem meg te egy igazi vadmacska vagy csak titkolod- neveti el magát Zack mire Emma karon üti.
-Harryvel hogy alakulnak a dolgok?- kérdezi barátnőm.
-Együtt vagyunk- mosolygok rájuk.
-Na végre- feleli mosolyogva majd megütögeti fejem mintha valami betanított kutya lennék.
-És most hova is megyünk?- váltok témát majd kinézek a kocsi ablakán.
-A legjobb bárba ami létezik Los Angelesben.
-Király- nevetem el magam, de belül rettenetesen izgulok.

Fél óra kocsikázás után meg is érkeztünk egy hatalmas szórakozóhelyre. A bár előtt is rengeteg ember állt, előre féltem hogy bent milyen nagy tömeg lesz. Ha valaminek, a klausztrofóbiámnak biztos nem fog tetszeni ez az éjszaka. Negyed óra várakozás után beérve a bárba beteljesült amitől tartottam. Több száz ember ugrált a hangos zenére, miközben az alkohol erő szaga csak hányingert képzett bennem.
-Gyere, igyunk egyet- kiabál Emma hogy a nagy zene ellenére is meg tudjam érteni mit akar.
A bárhoz érve, máris kikért három pohár nem tudom mit.
Idegesen vizslattam a pohár tartalmát amin felnevetett.
-Ne gondolkozz csak húzd le.- kiabálja túl a zenét Zack, majd poharát összekoccintja az enyémmel.
Az első pohár után mintha nem létezett volna idő.

Lassan az ötödik poharat húzom le, amiben még most sem tudom pontosan mi is van, de nem is foglalkozva vele, fogom meg barátnőm kezét és húzom be a tömegbe őt, amíg Zack beszélget a pultnál valakivel. Az alkoholnak köszönhetően teljesen el tudtam engedni magam. Nem tudom mennyi idő telhetett el, de egy idő után már sehol sem láttam a barátaimat, úgy voltam vele hogy biztos táncolnak valahol a tömegben, így én is tovább táncoltam amikor két kezet éreztem meg derekamon. Hátra fordultam, majd elmosolyodtam, de mikor jobban megfigyeltem a fiút, megráztam fejem hogy kicsit letisztuljon a kép előttem.

-Liam?- kiabálok neki hogy értse amit mondok- Te mit keresel itt?
-Itt dolgozok.- neveti el magát.
-Dolgozol? De te nem Niallnek...- kérdezném, de abba is hagyom mikor eszembe jut, hogy Niallnek szórakozóhelyei is vannak.- Oh, te ide vagy kiosztva ma?
-Valahogy úgy.
-Gratulálok a babához- mosolygok rá.
-Köszi, kislány lett.- feleli büszkén, de bevallom, nem nagyon tudom feldolgozni szavait az alkohol mennyisége miatt.
-Akkor boldog vagy- iszok bele utolsó korty italomba.
-Nagyon.
-Akkor erre inni kell.- nevetem el magam majd a pult felé sétálok ahol kérném ki az italt de Liam visszahúz.
-Mennyit ittál ma este?
-6 vagy 7 nem tudom- nevetem el magam- de azt mondták ez még nem sok.
-6 vagy 7 mit?
-Valami kék lé, fogalmam sincs mi a neve- táncolok egy helyben a hangos zenére.
-Mackenzie, az a legerősebb piánk, abból már két pohár is megárt.- rázza meg vállaim Liam majd próbál egy helyben tartani.
-Nyugi, teljesen jól vagyok- nevetem el magam- visszamegyek táncolni, jössz?- kérdezem tőle de megrázza fejét.
-Én felügyelni vagyok itt, nem szórakozni- ül fel egy bárszékre- és szerintem neked is haza kéne már menned, lassan hajnal három lesz.

Te jó ég, én azt hittem hogy meg csak egy, vagy talán két órája lehetünk itt. Az időérzékem mintha az első pohár koktél után felszívódott volna a józanságommal kézen fogva.
-Nem baj, még egy kicsit maradok.
-De ne igyál többet.
-Oké főnök, nyugi.- mosolygok rá majd visszaballagok- már amennyire tudok- a táncoló emberek közé.
Igazság szerint, nem tudom érzékelni a dolgokat, néha idejöttek velem táncolni emberek és újabb poharakat nyomtak a kezembe, de egyiket sem ismertem, így nem fogadtam el. Emmát megláttam egy pár másodpercre táncolni de aztán egyből el is vesztettek őt. Nem sokkal később, ismét két kezet érzek meg derekamon, amely hatására valahogy kikerültem a tomboló emberek közül.

Medicine (H.S.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang