Izgulok a mai nap miatt, reggel hagyott Harry egy üzenetet hogy hol találkozzunk és hány órakkor. Egy pár hete még bele se mertem volna gondolni hogy egyszer megismerem neki ezt a titokzatosabb, romantikusabb oldalát is, már amennyire nála lehet arról beszélni. A nap első felében nem nagyon csináltam semmit, most is csak a tv előtt ülök. Telefonom csengőhangjára tértem újra észhez a bámulásból.
-Szia Anya.
-Szia Kicsim, mi a helyzet?
-Semmi izgalmas, veletek?
-A többiek tárgyalnak, én kilógtam pihenni kicsit. Ma csak olyan este 10 fele érünk haza.
-Semmi baj, mi Harryvel úgyis elmegyünk valahova.
-Ja, akkor rendben van, vigyázzatok magatokra.
-Oké Anya, szia- köszönök el tőle majd a szekrényemhez lépek. Ruhámat nagyon egyszerűen választottam ki. Fogalmam sincs hogy mit tervez Harry éppen ezért a táskámba betettem a kért bikinimet, magamra pedig egy egyszerű fehér ruhát vettem fel. Hajam laza hullámokban terül szét vállamon, majd egy nagyon minimális sminket tettem fel arcomra, ami egy kis szempillaspirálból és egy szájfényből állt, hogy könnyedén le tudjam mosni magamról fürdés előtt. Miután elkészültem, már csak Harryt vártam, pár tíz perc múlva be is lépett az ajtón.-Annyira meleg van.- kezdek el neki azonnal panaszkodni mire elmosolyodik és megrázza fejét.
-Neked is szia Hercegnő- lép felém majd megcsókol- hisztis kedvedben vagy? Mert akkor nem megyünk.
-Nem, befogtam- nevetek fel- csak izgulok, hova viszel?
-Majd meglátod, valahova ahol végre csak ketten vagyunk- sóhajt fel- elegem van abból hogy mindig itt vannak a szüleink.Harrynek teljesen igaza van, amióta együtt vagyunk, szörnyen keveset tudunk kettesben lenni. Amikor olyan helyzetbe kerülünk, hogy magunkban tudunk lenni, az se tart pár percnél tovább. Itthon nincs meg az a magánélet amire egy új kapcsolatban szüksége van a pároknak.
Mióta Harryvel eldöntöttük, hogy megpróbáljuk a kapcsolatunkat, kevés olyan helyzet volt ahol ki tudtuk volna élvezni egymás társaságát. Természetesen kivéve azt az egy alkalmat mikor Harry hazarángatott az esti bulizásomból, mert valljuk be...akkor az egyszer kiélveztük a helyzetet. De tudom, hogy Harry se olyan amikor otthon vannak a szüleink, mint amilyen amikor csak kettesben vagyunk. Nem tud felszabadultan viselkedni velem...mindig azt mondja ez a szüleim miatt van. Nem akarja megsérteni őket, hogyha meghallanának vagy meglátnának minket valahogyan. Éppen ezért nem is csodálkoztam, hogy sosem akart még közeledni felém úgy.
*********
-Itt vagyunk- állítja le a kocsit egy ház előtt majd kiszáll és a csomagtartóhoz lép. Én is követem őt, majd miután kipakoltuk a táskáinkat, Harry elővette a ház kulcsát és beléptünk a házba. Egy nagyon modern és felszerelt konyha és nappali tárult a szemeim elé. Nem volt benne semmi különlegesség, inkább csak letisztultság, ami nagyon tetszett. Az viszont kifejezetten tetszett, hogy mivel egy magasabb talajszinten van a ház, körülvéve fákkal a tenger helyett, érezhetően más volt a hőség is.
-Niall nyaralója- válaszol még mielőtt megkérdeztem volna hogy hol is vagyunk. -Gyere- fogja meg kezem és elkezd húzni a ház kertje felé. Kiérve egy hatalmas medencét fedeztem fel, amely egybe volt építve valamilyen módon egy jakuzzival. Szinte csak lépnem kell egyet, ha a melegből kedvem támadna úszni egyet. Miután feltérképeztük a kertet, Harry megmutatta a fürdőt és a hálószobát is. Miután ettünk egy keveset, ránk is sötétedett egy kicsit, bár Harry azt mondja, csak a sok fától érzem így, amik sűrűn körbeveszik a házat. Fogalmam sem volt hogy ide akar hozni, de nagyon tetszik ez az ötlete.
-Öltözz át fürdőruhába, addig elpakolok és gyere ki a medencéhez.- mondja mire bólintok és miután segítettem lepakolni neki az asztalról, a háló felé vettem az irányt. Miután felvettem a bikinim, megálltam a tükör előtt. Végignéztem magamon, majd felnevettem magamban. Hogy mennyire túl tudok komplikálni mindent. Hisz látott már egyszer pont ennyi ruhában, mégis szégyenlősnek érzem magam. Magam köré tekertem egy törölközőt, majd vettem egy nagy levegőt és lesétáltam a medencéhez. Harrynek abban igaza volt, hogy nem sötétedett be annyira mint gondoltam, de határozottan sötétebb volt már mint amikor jöttünk. A levegő is sokkal kellemesebb itt. Harry épp a medence szélénél ült már fürdőnadrában, mikor meglátott.
-Azt hittem már le se jössz- mosolyodik el majd feláll és elém sétál- Kenz, épp elég meleg van így is, minek van rajtad törölköző?
-Nem tudom- motyogom mire felnevet és elveszi kezeimet a törölköző széléről, majd lassú mozdulatokkal szétválasztja, ezáltal az anyag lassan lekerül róla. Kezeimmel azonnal takarni akarom magam, de mégsem teszem meg, mert elterelte figyelmemet Harry pillantása ahogy végignéz testemen. Tudtam, hogy meg kell szoknom azt, hogy így legyek Harry előtt, nem tarthatok mindent kínosnak, vagy ijesztőnek, rá kell vennem magam, hogy lassan megszokjam azt, hogy ne legyenek gátlásaim előtte.
-Ne takard magad előttem- mondja majd végigsimít oldalamon aminek hatására kiráz a hideg ebben a forróságban- nem is tudod mennyire eszméletlenül tetszel nekem Mackenzie.
Szavai megleptek, így válaszolni se tudtam egy mosolyon kívül semmit. Épp elég kínosnak találtam már így is a szituációt, nem beszélve arról, hogy Harry felsőteste is sikeresen elvonja figyelmem.
-Gyere- fogja meg kezem majd a jacuzzi felé húz, majd miután belemászik, nekem is segít. Leülünk a vízben egymással szembe, majd csak élvezzük a masszírozást amit a kifújt levegő okoz, miközben a habokkal játszunk a víz tetején. Élveztük hogy végre csak ketten voltunk, hogy nem kellett félbeszakítani a beszélgetést azért mert valamelyik szülőnek kérdése van valamelyikünkhöz.
-Félsz tőlem?- kérdezi a semmiből Harry mire értetlenül pillantok rá, ő pedig elmosolyodik.
-Már itt vagyunk vagy fél órája, de még ide se jöttél hozzám.
-Oh- mosolyodok el majd lassan odaúszok a velem szemben ülő fiúhoz-szia.
-Szia- suttogja majd megfogja kezeimet és egy pillanat alatt ölébe húz magával szemben- Tudod, aznap mikor haza hoztalak a buliból ,kicsit rámenősebb voltál- feleli, de tudom hogy nem sértésből mondja, csak furcsálja hogy ilyen távolságtartó vagyok.
-Ne haragudj, csak- mosolyodok el majd végigsimítok vállain kezeimmel- alkohol nélkül nem igazán tudom hogy közeledjek- vallom be mire elmosolyodik.
-Nem kell túlgondolnod a dolgokat, épp ezért volt olyan jó aznap este Kenz- simít végig kezemen- hagyd hogy az érzéseid irányítsanak ne a gondolataid. Kérdezz bármit, csinálj bármit, ne agyalj mindenen állandóan mert felidegesítesz vele.
Kijelentésére megforgatom szemeim, majd kezeim vállaira helyezem.
-Te mit csinálnál, ha hagynád hogy csak az érzéseid irányítsanak?- kérdezem tőle, mire elvigyorodik majd lassan összeérinti ajkainkat. Csókja lassú és gyengéd, de egyben tüzes és heves is. Nyelve táncot jár enyémmel, majd érzem ahogy ujjai a víz alatt felfedező útra indulnak. Ajkai átvándorolnak nyakamra majd lágyan beleharap bőrömbe miközben csókokkal járja be a területet. Ujjai sosem érintik meg a rajtam lévő anyagot, pedig nagyon vágyok rá, ezzel magamat is meglepve.
KAMU SEDANG MEMBACA
Medicine (H.S.)
Fiksi Penggemar-Tessék?- emeli rám szikrákat szóró szemeit miközben hangja felerősödik- Azt hiszed hogy csak úgy élvezetből csinálom? -Mégis mi másért tennéd Harry?- ordítok tovább én is. -Hogy téged kiverjelek a fejemből a rohadt életbe- kiabál rám majd elhallgat...