A következő hetet az új munkahelyemen való beszokással töltöttem. Megismertem az embereket, a hely dinamikusságát, az ötleteket és feladatokat. Késő délutánonként értem haza, pihentem egy kicsit majd kezdhettem tanulni a vizsgáimra. Ma hétfő van ami azt jelentené, hogy egy újabb zsúfolt hét kezdődik, azonban Lisa munka ügyben külföldre utazott, és megkért hogy addig én se menjek be dolgozni, így pár napig szabad leszek ismét. Emmával megbeszéltem egy találkozót, hiszen a jól sikerült buli óta nem tudtam vele beszélni. Miután magamra kapkodtam gyorsan egy nyári ruhát elindultam a megbeszélt pad felé.
-Csakhogy előkerültél- ölel magához amit viszonzok majd elmosolyodok- jól ott hagytál minket a buliban te lány, eléggé megijedtünk.
-Oh, igen- sóhajtok fel- Harry nem igazán örült hogy nem mondtam neki meg hogy hova megyek és hazarángatott.
-Pedig sikerült elég jól beilleszkedned, nem is tudom megszámolni hány sráccal táncoltál- neveti el magát.
-Túl sok volt az alkohol. Tényleg, amúgy amit adtatok koktél...
-Túl erős volt ugye? Én mondtam Zacknek hogy ne azzal kezd de nem hallgatott rám.
-Nem, igazából nem volt vészesen erős, inkább az hogy te tudtad hogy mi van benne?- Utalok az italban található drogra.
-Igen. Ne haragudj, nem gondoltam hogy gondot fog okozni. De Mack, te honnan tudod? Csak azok tudják hogy mi van benne akik ott dolgoznak.
-Akkor te honnan tudod?
-A tesóm ott dolgozik. Szóval, te honnan tudod?
-Harrytől, ő is ismer ott egy alkalmazottat.
-Akkor le lettél cseszve- tekint rám sajnálattal a szemeiben.
-Igazából nem, inkább csak aggódott.
-Akkor szerencséd volt, de legközelebb gyengébb buliba viszlek.
-Az jó lenne- mosolygok rá.
-Victoria Secret?
-Tessék?
-Bemenjünk? Néznénk egy pár fehérneműt.Válaszolni sem hagyott már pattant is fel a padról majd a bevásárló központ felé vettük az irányt. Sosem szerettem ezt a boltot, túl kihívó alsóneműk vannak itt, és mind nagyon de nagyon mini méret.
-Ezt próbáld fel- nyom kezembe Emma egy szettet- és ezt is- mosolyog rám.
-Szerintem inkább nézzünk neked.
-Nem, azt mondtad neked nincs még ez a márka, szóval muszáj beszerezned egyet- tol be a próbafülkébe Emma.Felvéve a fehérneműt magamat nézegettem a tükörben. Átgondoltam hogy vajon Harry hány nálam ezerszer csinosabb és szebb lánnyal volt már együtt. Sosem voltam az a nádszál vékony lány, és nem is szerettem volna az lenni. Igazából, semmi különös nincs a testemben, sosem gondoltam úgy hogy nem vagyok elég csinos de mindig is tudtam hogy modell alkat sem vagyok. Azt mondják ha egyszer lesz barátod, el fogja hitetni veled hogy te vagy a világ legtökéletesebb lánya, de nálunk ez másabb. Hiába néztem ki ebben az anyagban szinte tökéletesnek, mégsem éreztem magam annak, mindig a fejemben van a kép Harry sok barátnőjéről akik top modell alkattal rendelkeztek. Széthúzva a próbafülke függönyét, félénken pillantottam barátnőm felé.
-Igen, mindig is tökéletes ízlésem volt- neveti el magát, miközben közelebb sétál hozzám.
-Úgy nézek ki benne mint egy play boy lány aki csak a testét akarja mutogatni- nézek vissza a tükörbe.
-Na ne hisztizz már, ilyen alakkal és ebben meg is tehetnéd- néz végig rajtam- de most az a jó hogy ezt csak egy embernek kell mutogatnod, de el ne tépje, ahhoz túl szép darab.
Kijelentésére elpirulva néztem el a távolba.
- Mi ez a nézés Mack?
-Semmi- mosolygok- visszaöltözök.
-Na, várj- húz vissza karomnál fogva- ti még nem feküdtetek le?
-Ez miért olyan meglepő, kinézed belőlem hogy egyből lefeküdnék vele amikor csak most kezdtünk el járni?- kérdezem zavarodottan.
-Dehogy Mack- mentegetőzik Emma- csak azért lepődtem meg mert...azért mert amilyennek beállítottad őt, azt hittem a tettek embere típus.
-Az is- értek egyet vele- de ugyanakkor nagyon tisztelettudó. És én meg eléggé kezdő vagyok még...szóval nem igen tettük azt még meg.
-Azt?- kérdezi mosollyal az arcán- Szóval mást igen?
-Hát- keresem a szavakat mire Emma izgatottan rázza meg vállaim.
-Mondd már mit csinált! Vagy azt akarod hogy találgassak?- kérdezi mire mély levegőt vesz, de még mielőtt megszólalhatott volna, közbevágtam.
-Én voltam aki csinált valamit- súgom mire szemeivel döbbenten tekint rám én pedig éreztem ahogy egyre pirosabb leszek.
-Te...?- kérdezi miközben kezével mutogatni kezd. Idegesen felnevetek majd leemelem kezét, mielőtt az egész bolt látná mit mutogat.
-Igen- súgom halkan - eléggé megvadultam a buli után, de nem mentünk messzebbre mert nem voltam valami jól.
-Akkor ez a megfelelő szett amivel elcsábíthatod- neveti el magát- vedd le szépen, megvesszük.
-Mi? Dehogy vesszük- nevetem el magam- ennyit nem fogok kiadni egy alsóneműért, a szüleim meg is ölnek.
-Majd akkor én megveszem- ajánlja fel Emma.
-Nem, Em ezt nem engedhetem meg neked.
-Ugyan, úgysem köszöntöttelek még rendesen Los Angelesben és ez tökéletes "üdv itt a városban" ajándék. Vedd le aztán fizetünk és megyünk is.Fizetés után, amit nem tudtam elkerülni, még beültünk egy kávéra, majd pár óra beszélgetés után, hazafelé vettük az irányt.
Beérve a házba, a konyha felé veszem az irányt. Miután megbizonyosodok arról, hogy sehol senki, a nappaliba sétálok át, ahol meglátom Harry alakját a Tv előtt, a kanapén ülni.
-Hát te? Nem úgy volt hogy csak hajnalban jössz?- ülök le hozzá.
-Nem volt sok dolgom- húzódik közelebb hozzám, megcsókol majd lenéz a táskára.
-Abban mi van?- Néz rám pimasz mosollyal, gondolom a márka elárulta neki.
-Semmi- teszem le messzebb tőlem de Harry gyorsan felpattan majd a táska irányába veti magát.
-Harry, hagyd- próbálom visszahúzni de mintha még csak észre se venné hogy rajta kapaszkodok, úgy sétál tovább.
-Túl gyenge vagy Hercegnő- emeli fel a táskát.
-Te meg szemét ha belenézel- teszem keresztbe karjaim magam előtt- az magántulajdon.
Harry kijelentésemen felnevet majd kiveszi a szettet a táskából.
-Azta- nézi meg jobban az anyagot- nem gondoltam hogy ennyire bevállalós vagy, ez szinte nem is nevezhető fehérneműnek, inkább csak egy nagyon pici anyagnak- tartja nevetve a kezébe a darabot.
-Most már visszaadod?- Nyúlnék érte de feltartja a szettet hogy még ugrálva se legyen esélyem elérni.
-Szerintem fel kéne próbálnod- néz rám pimasz mosollyal.
-Már megtettem a boltban.
-Igen, de kell egy férfi tanácsa is hogy megmondja hogy jól nézel- e ki benne.
-Nem veszem be Styles- nevetem el magam majd egy nagy lendülettel kikapom kezéből a szettet.
-Kérlek Kenz, a szerelmedért- tekint le rám csillogóan zöld szemeivel- csak nekem, légyszi.
-Kellett neked elmondanom mit érzek irántad- forgatom meg szemeim- tudod mit- húzom közelebb magamhoz nyakánál fogva- felpróbálom- suttogom szájára, majd megcsókolna, amikor elválok tőle épp annyira hogy ajkaink súrolják egymást- egyszer talán.
-Tessék?- Néz rám lepődötten.
-Pár napot még kibírsz nélküle, addig meg csak gondolj rá- tartom magamhoz nevetve az anyagot.
-Kenz- húz magához közelebb és egy lány csókot hint nyakamra majd fülemhez hajol- ne kezdj bele olyanba amit nem tudsz befejezni- súgja majd ujjait lassan végigvezeti oldalamon. Az érzésre kiráz a hideg, majd testem ösztönösen kezd el reagálni Harryre, és szívem hevesebben kezd el verni.
-Na mi van, elvitte a cica a nyelved?- kérdezi mire halványan elmosolyodok.
-Felvinnéd nekem a szobámba?- kérlelem mire ő is elmosolyodik majd kivéve a kezemből a táskát elindul a szobám felé.Alig pár másodperc múlva, a bejárati ajtó kinyitódott, majd anyáékat és Harry szüleit pillantottam meg.
-Szia Kenzie- köszöntenek mindannyian amire visszamosolygok rájuk.
-Egyedül vagy?- kérdezi Susan.
-Itthon van Harry is, a szobájában van, mindjárt jön. Milyen volt a munka?
-Most egészen jó, ha minden jól alakul akkor nemsokára ki tudunk venni pár nap szabadságot- mosolyognak rám majd leülnek mellém.
-Úgy gondoltuk elmehetnénk valahova pár napra nyaralni.- mosolyog rám apa.
-Hova?
-Nem tudjuk még, majd kitaláljuk.
-Mi a téma?- ül le mellém Harry majd átkarol és belepuszil hajamba.
-Azt beszéltük hogy pár napra elmehetnénk nyaralni ha beáll a cég.
-Jó ötlet, menjünk- mosolyog anyáékra.
-Kér valaki inni valamit?- állok fel az ülőről amikor szinkronban mondják be a kéréseiket mint egy étteremben.
-Segítek- áll fel Harry is majd kisétálunk a konyhába. A márványpulthoz sétálva, lábujjhegyre állok és leveszem a poharakat, míg Harry a hűtőből veszi ki az üdítőket majd mögém lép, ezzel a pultnak szorítva.
-Elviszlek valahova.
-Komolyan?- fordulok meg hogy szembe legyek vele.
-Igen- bólint egyet majd nekitámaszkodik a pultnak- Persze ha csak akarod.
-Hova és mikor?
-Holnap. Azt majd meglátod hova, amikor odaérünk- mosolyodik el.
-Félnem kéne?
-Csak ha ellenkezni akarsz- súgja számra- de - húzódik közelebb hozzám- ára van.
-Nem is te lennél- forgatom meg szemeimet- mit óhajt Mr. Styles?
-Hogy hozz magaddal bikinit- mosolyodik el mire elpirulok.
-Ez egy elég nagy kérés- súgom neki mire megforgatja szemeit.
-Felőlem lehetsz nélküle is Kenz.Kezeit derekam köré helyezi ezzel is mégjobban magához húzva. Ajkai lágyan érintik enyémeimet, majd csókunkat elmélyíti amely egy kisebb sóhajt vált ki mindkettőnkből.
-Jaj gyerekek, ne itt, van szobátok- neveti el magát valaki mögöttünk.
-Bocsi, Susan- nevetem el kínosan magam, miközben megtörlöm számat.
-Csak egy percre, nem tudnátok egyedül hagyni minket?- fújtat mérgesen Harry, mire karon ütöm.
-Ne haragudjatok, csak nem győztük kivárni hogy vissza gyertek.
-Jó, nem érdekel- feleli gonoszan Harry mire kínosan húzom meg karját.
-Kérj bocsánatot- súgom neki miközben Susan a poharakért megy.
-Mi?- tekint rám- Kenz, egy szabad percet sem kapunk ebben a kibaszott házban hogy magunk legyünk.
-De akkor se beszélhetsz így az anyukáddal.
-Hagyd Kenzie- jelenik meg mellettünk- igaza van. Hagylak is titeket, kiviszem én a poharakat.
-Hol is tartottunk?- tekint vissza rám mosolyogva, mire én eltolom magamtól.
-Ez nem volt szép- felelem mire felsóhajt.
-Jó, majd bocsánatot kérek, de előtte- húz magához közelebb- valamit még befejezek.
YOU ARE READING
Medicine (H.S.)
Fanfiction-Tessék?- emeli rám szikrákat szóró szemeit miközben hangja felerősödik- Azt hiszed hogy csak úgy élvezetből csinálom? -Mégis mi másért tennéd Harry?- ordítok tovább én is. -Hogy téged kiverjelek a fejemből a rohadt életbe- kiabál rám majd elhallgat...