Nienawidziłam swojego życia , nikt się mną nie interesował no i łatka Bowers . Nie stety byłam jego rodzoną siostrą ale obrażanie czy bicie nie było w moim stylu ja byłam spokojna , miła i nieśmiała . Zawsze ciekawił mnie ten cały Loser Club i co oni musieli zrobić Henremu , że ich tak nie cierpiał . Wydawali się mili a w szczególności chłopak który się jąkał nie dość , że przystojny to jeszcze słodki jak kilo cukru z różową posypką . Pewnego dnia idąc do szkoły spotkałam go .
O:Hej
Odpowiedział mi po chwili namysłu .
Bi:Hhhhej
O:Jestem Olimpia i przepraszam was za brata
Chłopak zatrzymał się i zaczął mi się przyglądać .
Bi:Oooolimpia Bbbbowers?
O:Niestety tak
Bi:Bbbbbbbill Dddenbrough
Bill stanął przedemną i przytulił mnie , poczułam ciepło tętniące z jego ciała i poczucie bezpieczeństwa i własnej wartości . Sielankę musiał ktoś przerwać Henry podjechał samochodem i krzyczał na Denbrougha .
O:Utkaj fiuta cwelu
H:Żryj cipe dziwko
Odjechał zapomniałam , że Denbrough stoi obok mnie zrobiłam się czerwona jak pomidor (jak baloniki z IT haha) .
Bi:Jjjeszcze nikt go tak nie ssspławił nie obrywając
O:Ja swoje oberwę
Bi:Nie pozwolę na to
Przytulił mnie drugi raz ale teraz nie odpuściłam drobnego pocałunku na jego ustach . On oddał mi pocałunek .••••
Parę dni później chodziłam z fioletowym tatuażem na ręce Billy przyszedł i objął mnie w tali .
O:Hej Bill
Bi:Hej ccco nasz na rrręce ?
O:Aaa to , to jest moja zapłata za
,, Utkaj fiuta cwelu"
Bi:Oooon Ci ttto zrobił ?
Billy odkleił się oddemnie i poszedł w stronę mojego brata .
O:Bill !!!Miłego dnia/nocy/wieczoru/południa
CZYTASZ
Preferencje i Zamówienia
Fiksi Penggemar5K -22.06.2020 7K - 21.08.2020 8K - 01.02.2021 9K - 13.07.2021