Pojechałam na spotkanie z obsadą IT . W sumie to jechałam tam dla Skrasgårda kocham pennywisa w jego wykonaniu . Leciały samolotem do Katowic na spotkanie z nim .
••••
Byłam już na miejscu i na łeb na szyje leciałam aby się ustawić w kolejce do niego . Na całe szczęście kolejka nie była długa gdy przyszła na mnie pora .
L:Hi
B: Hi ! What for you ?
L:Yy hmm I would like an aaaautograph with a pppphoto
B:Who is it for ?
L:Yes sorry I don't speak english
Lily
B:Ok
Odeszła z łzami w oczach całe 10 lat angielskiego który teraz był mi potrzebny aby nie zrobić z siebie idiotki oczywiście co musiał sobie wyparować z głowy . Co on sobie teraz o mnie myśli jeszcze mam blond włosy po prostu emocje mi puścił i rozryczałam się jak małe dziecko ale wtedy poczułam jak ktoś chwyta mnie za ramie tylko kto ?
B: Hey, everything's okay I'm not angry, maybe we'll go for a coffee and a cake and talk there ?
Po czym przytulił mnie on mnie przytulił przytulił mnie . W głowie panował fan girl ale musiałam wyjść z klasą .
L: Yes with pleasure
Idąc na kawę ze Skarsgårdem czułam się jak w niebie taki mały szczegół szlam pod jego ramieniem .
B:What do you drink ?
L:Juice
Wybrałam stolik na uboczu i usiadłam . Bill dołączył do mnie po chwili .
B:You so cute
L:Thank you
B: Would you like to take pictures with me to America and visit it by the way?
L:Why not ?Koniec
Nie umiem za gram angielskiego ale była prośba o dialogi w ów języku więc są , jak coś zrobiłam źle nie krzyczcie na mnie i nie bijcie mnie xdMiłego dnia/nocy/wieczoru/południa
CZYTASZ
Preferencje i Zamówienia
Fanfiction5K -22.06.2020 7K - 21.08.2020 8K - 01.02.2021 9K - 13.07.2021