52%

4.4K 577 1K
                                    

Minho, Hyunjin'in arkasından balkona çıkmış ve onun sigara zulasından biraz sulanmıştı. Hyunjin ona göz devirde de Minho ona yapmacık bir gülümseme sundu ve çakmağı da eline alıp sigarasını yaktı.

Gecenin serinliğinde sigaranın yakıcı sıcaklığıyla ısınmak şu sıralar en çok yaptığı şeydi.

Tehlikede olduklarını bildiklerinden hiçbiri bu pansiyondan çıkmamıştı. Ne Chan ne de diğer üçü okula gitmişti ve hepsi buraya sıkışıp kalmıştı.

Minho sigarayı iki dudağı arasına sıkıştırıp içine derin bir nefes çekti. Üstündeki cekete rağmen rüzgar bedenini acıtıyordu ve sigaranın boğazından geçen sıcak dumanı ona iyi hissettiriyordu.

Gülümseyerek kollarını demire yasladı ve sokaktan gelip geçenleri izledi, Hyunjin'in yaptığı gibi.

O sırada balkonun kapısının açıldığı duyuldu ve biri daha onlara katıldı. Hyunjin'in yanına gittiyse de Hyunjin ona tıslayarak sigarasını paylaşmayı reddetti ve diğer homurdanarak Minho'nun yanına geçti.

Minho aldığı erkeksi parfüm kokusuyla yanına döndüğünde Jisung ile karşılaşmayı beklemiyordu.

Jisung sigara mi içiyordu?

Gerçi, Hyunjin ona vermediği için içemiyordu.

Minho bir süre daha onu süzdü ve önüne döndü. Gözleri bir noktaya odaklandı ve Minho sigaradan bir duman daha aldı. Dumanı dışarı üfleyip karanlıkta beliren küçük bulutuna gülümsedi. "Kıçınızı nasıl kurtarmayı düşünüyorsunuz?"

Ne Jisung ne de Hyunjin bir süre cevap verdi. Daha sonra ilk konuşan Jisung oldu. "Böbreğimi satacağım."

Minho ona alay dolu bir sırıtış yollayıp Hyunjin'e döndü. "Ya sen?"

Hyunjin sigarasını havada sallarken bir şeyler hesaplamaya çalışır gibiydi. Hesabı bitince gözlerini Minho'nunkilerle buluşturdu. "Hiçbir fikrim yok, motorumu satacağım gibi gözüküyor."

Motor konusu Minho'nun ilgisini çektiği için Minho kaşlarını kaldırıp ona baktı. "Motorun var demek. Borcun ne kadar?"

Hyunjin çok soru sorulmasından sıkıldığından susması için sigara dumanını Minho'nun yüzüne üflemişti.

Minho ise afallayarak ona bakmıştı. "Hassiktir, senin altında olmam."

Hyunjin de en az onun kadar afallayarak geriye doğru bir adım attı ve anlamaya çalışırken Minho'yu süzdü. "Ne sikim diyorsun?"

Minho kaşlarını çatarken Hyunjin'in göğsünden hafifçe ittirdi. Hyunjin birkaç adım daha gerilediğinde Minho henüz yeni kavrayabilmişti.

Bu aptalın bir halt bildiği yoktu.

"Bir daha seks teklifi etmeyeceğin sürece birinin yüzüne sigara dumanı üfleme." Hyunjin açılan ağzını kapatırken iğrenerek yüzünü buruşturdu. "Siktir git!"

Minho sırıtarak sigarasından bir duman aldı ve Jisung'a doğru döndü. Jisung deminden beri şaşkınlıkla bu ikisini izlediği için şaşkındı ve Minho'nun bilinçaltını sorgulamakla meşguldü.

Minho ise onu iyice şaşırtacak şeyi yaptı ve sigara dumanını onun yüzüne üfleyerek sırıtışını büyüttü.

Ne Jisung ne Minho bir şey söylemeyip sadece bakıştıkları için Hyunjin bu sessizlikten rahatsız olarak homurdandı. "Önümde yapmayın, mide bulandırıcı."

* * *

Keşke pansiyondan çıkmasaydım, diye düşündü. Elini saçlarının arasından geçirirken sinirle etrafına bakındı.

Villainous | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin