18 Haziran 2019
Dönemin bitmesine bir gün kalmıştı, hatta saatler denebilirdi. Felix kendine bir motorsiklet almıştı, Minho'ya arada bir hava atıp duruyordu ve üzerinde hissettiği ters bakışlar yüzünden kuzenine gergin bir gülüş verip onun yanından ayrılıyordu. Arada bir Minho'ya onu okula bırakabileceğini söylüyordu ve Minho sinirle yüzünü elleriyle kapatıyordu.
Jisung, Minho'ya hava atmak için motorsikleti sürmeye çalışmış, motor aniden şahlanınca kıçının üstüne düşüvermişti. Tabii Minho'nun onu aynı motorla hastaneye götürmesi de cabasıydı.
Hyunjin etrafta eşcinsel olduğunu gereğinden fazla büyük bir gururla gösteriyordu. Birkaç sefer kafeteryaya saçlarını savurarak girdiği için okulda alay konusu olmuştu fakat çok yakışıklı olduğu için bu olay birkaç gün sonra unutulmuş ve Hyunjin'in instagram yorumları da haliyle uçmuştu.
Jeongin ve Seungmin de son günlerde bir işler peşinde gibi gözüküyorlardı. Sürekli Changbin ile konuşuyor ve ona resmen posta güvercinliği yapıyorlardı. Changbin Felix'e çıkma teklifi edene kadar bu üçlünün ne işler çevirdiği gün yüzüne çıkmış değildi.
İşler olması gerektiğinden çok daha normal gidiyordu. Borçlar silinmişti, Chan sayesinde. Çocuklar hiçbir şey olmamış gibi davranıyorlardı fakat gece çöktüğünde hepsinin göğsünde hafifletilmesi veya görmezden gelinmesi imkansız bir acı beliriyordu. Minho da bu acıdan nasibini almış görünüyordu.
Sahiden, Minho değişmeye çalışıyordu. Elinden geldiğince kendini arındırmaya, diğer insanlara uymaya çalışıyordu. Zira Chan'ın ölümü haftalardır kabusunda onu kovalayan tek şeydi. Bir zamanlar öptüğü birini kanlar içinde, kendisinin sürüklediği umarsız bir cinayetin içinde bulmak ve ona elini bile uzatamamak onu çıldırtıyordu. Ama Chan ölmüştü, elinden hiçbir şey gelmiyordu. Gelemezdi de zaten. Bundan sonra yapabileceği tek şey, şu zamana kadar işlediği iki cinayeti insanlardan saklamak ve daha fazlasına sebep olmamaktı.
Gerçi içinde hissettiği şeyler de cinayetten farklı değildi.
* * *
Jisung yatağında doğrulup dağılmış saçlarını daha da dağıttı. Gelen mesajlar onu çıldırtıyordu.
Hayır, Hyunjin ile çıkmayı falan düşünmüyordu.
Yüzünü buruşturup yataktan kalktı. Güne böyle mesajlarla başlamaktan bir kez daha utandı ve banyoya adımladı. Elini yüzünü iyice yıkadıktan sonra banyodan çıktı ve kendini yeniden yatağa bıraktı.
Bugün için yapacak hiçbir şey yoktu. Felix Changbin ile buluşmaya gideceğini söyleyip onu ekmişti, Seungmin karne günü için okuldaki çalışanlara yardım ediyordu. Jeongin de tüm gün pinekleyeceğini söylemişti. Hyunjin ile de buluşamazdı çünkü gerizekalı arkadaşı tüm okula eşcinsel olduğunu nedenini bilmediği bir şekilde yaymıştı ve şimdi çıkacak dedikodularla uğraşmak istemiyordu.
Bacaklarını yataktan aşağı sallandırırken yere değemeyişine de ayriyeten üzülüyordu.
En sonunda birkaç ay önce aklının ucundan bile geçirmediği bir şeyi yapmaya karar vererek telefonunu eline aldı.
Gönderilen: Lee Minho
>Yapacak bir işin var mı?Birkaç dakika sonra telefonu titreyince yüzünde mimik oynamadan mesajı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villainous | Minsung
Hayran KurguMinho satanistti ve Jisung onu meleklerin varlığına inandıracak tek kişiydi.