NEVER LET YOU GO
bloom- astro
"Evli olduğunu söyledin mi peki?"
Parmaklarımın arasındaki kahveden bir yudum alırken başımı olumsuz anlamda sallayarak dizlerinin üstünde heyecanla bana bakan Jennie'nin soluk teninde gözlerimi gezdirdim.
"Söylemedim fakat alyansımı gördü. Tanrım, ilk kez birine adımın Kim Lalisa olduğunu söylemek bu kadar zordu!"
Jennie dudaklarını kahve kupasından ayırıp kaşlarını çatarak kupayı orta sehpaya bırakırken dağınık topuzunun tepesini kaşıdı.
"Bir dakika, sana "Tanıştığıma memnun oldum Bayan Manoban" dememiş miydi? Kızlık soyadını nereden biliyor?"
Söylediği şey gözlerimin önüne birkaç saat önceki anları getirirken tıpkı onun gibi kahve kupamı masaya bıraktım ve yerimde hızla doğruldum. Tabi ya! O an bunu hiç fark etmemiştim, muhtemelen Jennie söylemediği sürece hiçbir zaman fark etmezdim de fakat ben Jimin'e soyadımı söylememiştim, bana nasıl Bayan Manoban diye hitap edebilmişti ki?
"Lalisa ya ben Taehyung iti yüzünden fazla paranoyak olmaya başladım ya da bu Jimin denen adam seni önceden tanıyor."
Zihnim bir anda kaos alanına dönerken sarı saçlı adamın güzel yüzünü getirdim gözlerimin önüne. Her hattını, her milimini, ismini, sesini, kokusunu düşündüm fakat yok, hayatımın daha önce hiçbir diliminde karşı karşıya gelmediğim, tanımadığım bir adamdı. Eğer önceden bu adamı yolda yanımdan geçerken dahi görmüş olsaydım, muhtemelen hatırlardım çünkü unutulabilecek bir güzelliği yoktu. Öyleyse... Soyadımı nereden biliyordu?
"Jennie, ben onu tanımadığıma eminim. Yani tamam soy-"
"Taehyung onu tutmuş olabilir mi?"
Jennie lafımı bölerek araya girdiğinde kaşlarım sanki mümkünmüş daha gibi daha da çatılırken "Ne?" diye ciyakladım. Jennie koltuktaki konumunu düzeltti ve sırtını dikleştirdi.
"O heriften her şey beklenir Lalisa, diyorum ki ya onu sana yakınlaşması için tutmuşsa?"
Dudaklarımı sıkıntıyla dişlerken içime düşen korun beni alev alev yakmasına, dahası hissettiğim hayal kırıklığına engel olamıyordum.
"Bunu neden yapsın ki? Ayrıca hayır Jennie, Taehyung'un onu ilk gördüğümüzde ne kadar öfkelendiğini kendi gözlerimle gördüm. Ayrıca Taehyung böylesi küçük bir ayrıntıyı kolayca ağzından kaçıracak birini neden tutsun ki?.. Ve Jimin'de bir sahtekar tipi yok Jennie, yemin ediyorum ki yok. Bu işte başka bir iş olmalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
never let you go
FanfictionÜstün bir zekaya sahip olmanın getirdiği korkutucu algısıyla adeta bir Tanrı gibi her şeyi bilen veyahut tahmin edebilen Kim Taehyung, kendisinin delirmesine neden olabilecek kadar büyük bir aşka sahiptir. Eşi Lalisa Manoban ise kendisinden kurtulm...