"Adee.. avaa nyt ovi.. pliis.." Alex aneli Aden oven takana. Hän aisti, ettei kaikki ollut kunnossa. "Ade! Mä vannon, että mä rikon tän oven, jos et pian avaa." Juuri kun Alex perääntyi ottamaan vauhtia, hän kuuli avaimen pyörähtävän lukossa. Ovi aukesi pienesti raolleen ja hän kuuli Aden astuvat pois oven takaa. Nopeasti Alex avasi oven ja astu sisälle huoneeseen.
Hän katseli normaalisti niin puhdasta huonetta. Nyt lattialla lojui vaatteita ja keskellä lattiaa oli levällään tyhjä matkalaukku. Sitten hän huomasi Aden kyyhöttämässä parvekkeen oven edessä, selkä hänen suuntaansa. Aden näytti jäykältä ja tämä oli ristinyt kätensä suojelevasti vartalonsa ympärille. Hän tunsi piston sydämessään. Hän huokaisi syvään ja lähti rauhallisesti siskoaan kohti.
"Ade?" Alex kuiskasi lempeästi aivan Aden selän takaa. Ade kääntyi hitaasti Katsomaan Alexia ja tämän silmät olivat itkun jäljiltä punaiset. Alex kaappasi sisarensa nopeasti vahvaan halaukseen. Alex tunsi Aden työntävän kasvonsa hänen vahvaa rintaansa vasten ja haistelevan hänen rauhoittavaa tuoksuaan.
"Mä Ade yritin.." Alex aloitti, mutta Ade keskeytti hänet nopeasti.
"Ei Alex.. mä en halua nyt puhua siitä." Ade sanoi ja niin he olivat hetken hiljaa.
"Tarvitko sä pakkausapua?" Alex kysyi, kun hän tunsi Aden rauhoittuneen.
"Se.. se ois oikeesti kiva. Mä.. en oikeen tiedä mitä siellä vois tarvita. Siellä ei kai oo kunnon talvea." Ade myöntyi huultaan purren. Ja niin he alkoivat pakkaamaan.
"Ade?" Alex kysyi viimein noin tunnin päästä.
"Niin?" Ade vastasi samalla, kun laittoi matkalaukkua kiinni.
"Me Marien kanssa juteltiin just ennen kun mä tulin tänne. Mä oon jo pitkään miettiny mitä se vois olla, mutta.. me ostettiin sulle eilen viimeinkin valmistujaislahja. Niin ja Jeremy oli myös mukana. Tässä, ole hyvä." Alex sanoi vetäen pienen paketin farkkujensa takataskusta.
"Kiitos Alex.. ei teidän ois tarvinu." Ade sanoi ja halasi veljeään. Hän avasi pienen vaaleanpunaisen paketin kääreestään ja sieltä paljastui kaunis kultainen medaljonki. Medaljongista riippui pienu sidän, jossa luki sister.
YOU ARE READING
Vainottu
WerewolfTämä kirja on luettavissa erikseen, mutta suosittelen lukemaan ensin kirjan nro1. Alfantytär. Adeliina on alfojen tytär ja jo se tekee hänestä erityisen. Sen lisäksi vielä itse Kuunjumalatar Selene päätti antaa hänelle epätavalliset violetit silmä...