Myöntyminen

484 30 8
                                    

"Eikö teistä oo mitenkään outoa, kun Ade ei tule ollenkaan pois makuuhuoneesta?" Eros mietti syödessään aikaista päivällistä.

"No.. onhan se tavallaan.. mutta Laura-täti tulee kohta, ehkä se piristää häntä." Hermes vastasi. Emilyn järjestämät juhlat olisivat illalla ja Laura tuli valmistelemaan Adea. Veljekset olivat sopineet, että Hermes käy vaihtamassa juhlavaatteet ensimmäisenä ja palaisi sitten mökille odottamaan Adea. Ares ja Eros lähtisivät sitten vaatteidenvaihtoon, kun Hermeksen tulisi takaisin ja he jäisivät suoraan laumatalolle vahtimaan viimeisiä juhlavalmisteluja. Laura saapui pian Hermeksen lähdön jälkeen ja meni suorinta tietä yläkertaan toinen nainen perässään. Hermes ennätti tulla takaisin tuntia ennen, kuin makuuhuoneen ovi avautui yläkerrassa. Hänen silmänsä lukittuivat naisista nuorimpaan. Nyt Ade todellakin näytti oikealta prinsessalta. Hänellä oli yllään mekko, joka oli samaa sävyä, kuin hänen kauniit silmänsä. Pitkät hiukset oli koottu niskaan jonkinlaiselle nutturalle, josta karkaili muutama kapinallinen kiehkura ja meikki oli hyvin kevyt.

"Wau.." Hermes sanoin, kun Laura ja Ade laskeutuivat portaita alas, mutta Ade ei ollut häntä huomaavinaankaan. Hermes tunsi sutensa loukkaantuneen, kun kumppaninei huomioinut heitä. Laura puheli välillä jotain sillävälin, kun he lähtivät kohti laumataloa. Prinssit olivat sopineet, että he vaihtaisivat Aden vahtivuoroa puolen tunnin välein, että Emily saisi viettää tarpeeksi aikaa heidän kaikkien kanssa. Illan edetessä vahtivuoro oli helppo. Ade vietti suurimman osan illasta Lauran vierellä ja lauman rajoilta ei ollut tullut hälytyksiä. Juuri kun veljekset olivat hyvästelemässä takaisin Suomeen lähtevää tätiään Lauraa, Emily pillastui jostain. Hän vaati jokaisin prinssin huomiora samaan aikaan ja silloin vahtivuorossa oleva Ares tarttui heidän ystäväänsä ja tulevaa beetaa Hectoria olkapäästä.

"Voitko vahtia Adea? Meillä on.. pieni tilanne nyt päällä Emilyn kanssa." Ares kuiskasi miehelle.

"Tottakai. Olkaa huoletta." Hector lupautui ja Ades marssi veljiensä perässä Emilyn luo, joka kihisi kiukusta. Emily osoitti äänettömästi sormellaan kokoushuoneen suuntaan ja lähti marssimaan edellä sinne. Kun kaikki pääsivät kokoushuoneeseen ja ovi pamahti kiinni Emily seisoi kädet puuhkassa veljesten edessä.

 Kun kaikki pääsivät kokoushuoneeseen ja ovi pamahti kiinni Emily seisoi kädet puuhkassa veljesten edessä

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Vaihdoin muutaman sanan teidän h*tsun kanssa.. onko SE totta?!" Emily murisi vihaisena.

"Meidän hutsun?" Eros kysyi ihmeissään.

"Niin teidän h*tsun, joka tykkää enemmän yksityisistä bileistä, mihin liittyy kuumat miehet." Emily jatkoi murinaansa. Hän näytti siltä, kuin olisi aivan hermoromahduksen partaalla.

"Ööö.. tarkoitatko sä.. Adea?" Hermes kysyi yhtä ihmeissään, kuin Eros.

"No totta h*lvetissä mä tarkoitan sitä s*atanan h*oranpenikkaa, jonka kanssa te MUN VALITUT ootte maannu!" Emily huusi.

"Ensinnäkin.. me ei olla maattu Aden kanssa ja toisekseen se.." Ares aloitti sanomaan, mutta vihlaisu hänen poskellaan keskeytti hänet. Emily oli kohottanut kätensä ja lyönyt häntä. Tilanne muuttui sekunneissa ja kankaan ratkeamisen ääni täytti kokoussalin. Eros ja hermes ampaisivat pitämään kiinni Areksesta, joka muuttui. Susi oli kolmanneksen pidempi kuin normaalisti ja kultaisten silmien vaaralline. katse oli kiinnittynyt suoraan Emilyyn, joka oli alkanut täristä.

VainottuWhere stories live. Discover now