Alfaprinssit olivat jättäneet Aden yksityislentokone Lupuksen makuuhuoneeseen vaihtamaan vaatteita. Edelliset olivat nimittäin liian paksut Kreikan alkukesän lämpimään säähän. Kuitenkin nyt, ensimmäistä kertaa eläessään, häntä jännitti aivan mielettömästi. Hän ei tiennyt minne he olivat menossa seuraavaksi. Ja asiathan olivat nyt niin, että kaikki pystyivät aistimaan, mitä hän oli prinsselle. Siinä vaatteita kävellessään ja hänen hermoillessaan, joku koputti makuuhuoneen oveen.
"Niin?" Ade kysyi ja istahti sängylle. Ovi aukeni ja Eroksen pää ilmestyi oven rakoon.
"Hei.." Eros tervehti ja hymyili. "Sun ei tarvitse jännittää. Sä olisit kaunis, vaikka perunasäkissä." Eros sanoi rohkaisevasti.
"Harmi siis, ettei mulla oo yhtään perunasäkkiä matkassa." Ade vastasi. "Eikä mua jännitä."
"Me tunnetaan se joten älä väitä muuta." Eros sanoi ja iski silmää.
'Ai niin.. kumppaniyhteys.. yksisuuntainen sellainen.' Ade ajatteli itsekseen.
'Merkkaa kumppanit, niin ei ole enää.' Celestia ääni kuului jostain kaukaa Aden pään sisällä. Ade pyöritti päätään ja teeskenteli, ettei kuullut.
"Mä tuun ihan just.. oikeesti." Ade huikkasi Erokselle, joka lähti veljiensä luo. Ade kaivoi laukkuaan vielä pienen hetken, mutta ei löytänyt mitään tarpeeksi kevyttä. Ilma ulkona oli kuulemma jo +27'C astetta. Hän katseli huonetta ja huomasi seinään upotetun vaatekaapin. Hän avasi kaapin oven ja siellä riippui todella monta täysin uuden näköistä keveää mekkoa. Sävyt olivat hentoja ja moni niistä oli pitkä.
'Jos lainaan yhden, niin eikai kukaan voisi pahastua.' Ade mietti ja silitti mekkojen kevyen ilmavaa kangasta. Hän tarttui melko yksinkertaiseen valkoiseen mekkoon, jossa oli pienin kultaisin helmin koristeltu kaulanauha ja samasta nauhasta tehty vyötarönauha. Ade riisui vaatteensa ja otti valkoisen lyhyen mekon pois hengarilta ja puki sen ylleen.
Hän löysi kaapista myös mekkoon sopivat kreikkalaiset sandaalit.
Hän harjasi vielä lopuksi nopeasti hiuksensa ja lähti huoneesta. Lentokoneen käytävillä ei näkynyt enää ketään, joten Ade suuntasi kohti uloskäyntiä. Lämmin ilma terveesti Adea hänen astuessaan oviaukon. Aurinko oli jo korkealla ja ilmassa tuoksui kukat.
YOU ARE READING
Vainottu
WerewolfTämä kirja on luettavissa erikseen, mutta suosittelen lukemaan ensin kirjan nro1. Alfantytär. Adeliina on alfojen tytär ja jo se tekee hänestä erityisen. Sen lisäksi vielä itse Kuunjumalatar Selene päätti antaa hänelle epätavalliset violetit silmä...