Kooma

477 29 11
                                    

Ares ja Hermes astelivat sisälle taloon. He olivat kiihdyksissä, vampyyri oli päässyt pakoon.

"Ootko sä varmasti okei?" Hermes kysyi huolissaan.

"Tietysti. Mä tipuin vaan siihen ainoaan mutakuoppaan, joka rannalla sattui olemaan." Ares vakuutteli ja onnistui jopa hieman naurahtamaan tuurilleen. Mökissä heitä odotti Emilyn valmiiksi katettu aamuaispöytä. Eros oli jo ennättänyt pöytään ja Emily kertoi tälle jotain juttua silmät loistaen.

"Ai.. hei Em.." Hermes tervehti.

"Oh.. sä olet taas ylittänyt itsesi." Ares sanoi katselen pydä antimia.

"Tietysti. Kuulin huhuja, että te ootte käyny joka päivä laumatalolla syömässä ja kiikuttaneet ruuat sieltä. Se teidän suojeltava ei ilmeisesti osaa tehdä keittiössä mitään." Emily sanoi, mutta puheensa lopusta kyllä huomasi, ettei tämä liiemmin arvostanut prinssejen suojelutehtävää.

"Ade vai? No siinä sä olet kyllä oikeassa." Ares myönsi.

"Missä Ade muuten on?" Hermes yhtäkkiä kysyi ja katselinympärilleen.

"Ei kai ollut nälkäinen. Se nakerteli vähän leipää ja lähti jonnekkin.. ehkä yläkertaan, ku jos oon ymmärtäny oikein, niin se ei varmaan saa poistua mökistä." Emily sanoi huolettomasti.

"Ei yhtään Aden tapaista." Eros mumisi mietteliäänä kulmat kurtussa ja alkoi kasata ruokailuvälineitään.

*Mä voin käydä tarkistamassa.   Syökää te vaan.. Olen menossa yläkertaan suihkuun jokatapauksessa.* Ares sanoi veljilleen heidän ajatuslinkinsä kautta. Hän kääntyi lähteäkseeen.

"Ares.. etkö sinä syö? Täällä on fetajuustopiirakkaakin." Emily kysyi ihmeissään.

"Minun varmaan kannattaisi käydä ensin suihkussa. Ei minulla kauaa mene." Ares sanoi hieman hymyillen ja jatkoi matkaansa yläkertaan. Aulatasanteella hän pysähtyi.

'Miksi on niin hiljaista?' Oli ensimmäinen ajatus mikä hänellä tuli mieleen. Hän meni makuuhuoneen ovelle ja koputti. Ei vastausta. Hän avasi oven ja kurkisti sisälle huoneessa ei näkynyt ketään. Parvekeen ovi oli selällään auki. Ja siinä vaiheessa hälytyskellot hänen päässään soivat.

*Äkkiä, tulkaa makuuhuoneeseen!* Ares linkitti veljilleen

Hän viritti kuulonsa äärimmilleen ja kuunteli, hän kuuli kuin kuulikin jostain vaimeat sydämenlyönnit. Ares astui nopeasti sisälle huoneeseen ja tunsi maailmansa yhtäkkiä romahtavan. Ade makasi tajuttomana Areksen ja Hermeksen sänkyjen välissä lattialla verilammikossa. Ares harppoi nopeasti Aden luo ja alkoi tutkia mistä veri tuli. Pian huomasi haavan tämän kaulalla.

"Voi h*lvetin h*lvetti!! Hän karjui ja nosti Aden nopeasti syliinsä

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

"Voi h*lvetin h*lvetti!! Hän karjui ja nosti Aden nopeasti syliinsä. Hän lähti nopeasti juoksemaan Ade sylissään pois huoneesta. Portaiden yläpäässä Hermes ja Eros tulivat vastaan ja kalpenivat nähdessään elottoman ja verisen Aden Areksen sylissä.

VainottuWo Geschichten leben. Entdecke jetzt